KLUSBABES 9

Joh pip, das leuk dat je op die site staat !!!!! Ik heb na je verhaal ook gelijk weer zin om erheen te gaan .....

Whaha lin, om die tijd zou ik ook geen trek meer hebben. En idd wordt er in het ziekenhuis alles voor hem gedaan !!! Verleden keer ook, om de 10 minuten moesten die zakken voor het spoelen vervangen worden en dat 48 uur lang !!!! Neem mn petje af voor die meiden hoor......

Ga ff lekker douchen

liefs happy xxxxxxx

he meiden, ben weer terug van het werk.
wat een dag!!!!! 300 euro omzet allemachtig konden beter de tent dicht doen.
wat een hondenweer ook, geen mens in heel het centrum te zien, whaha.

rimke, dus je hebt het gevoel dat je ei eraan komt of er is? is 36,8 voor jou je hoogste temperatuur of gaat hij meestal nog meer stijgen. mijn hoogste temperatuur was 37,1 met de eisprong dan he.
dat van het pendelen blijft uiteraard onder ons hoor, snap dat je geen gezeur wilt hebben met andere meiden.
dus voor jou zou het december raak zijn, wat leuk!!!! hoop het voor je!!!!

renee, druk druk meisie in het huishouden?
ben inderdaad opgelucht dat ik weer 8 maanden tandarts vrij ben. heb jij vaak wat bij de tandarts of sta je altijd zo weer buiten?
ik zal je accepteren hoor op hyves, hahaha
voor jou volgens het pendelen een meisje in maart, spannend!!!!!

ga effe gtsts kijken kom zo weer verder reageren

gtst wordt spannend, die dian is helemaal geflipt whhahaha
het voordeel dat me man laat thuis is is dat ik gewoon gtst en onm kan kijken anders moet ik het altijd opnemen want manlief wil het nooit zien

xx linda

Het is idd tandartsendag. Hoe ging het bij jou Kruimel? Wat leuk Rimke dat je nu aan het pendelen bent. Was voor mezelf ook een keer van plan om dat te doen, maar wist niet hoe. Maar heb nu gelezen hoe ik het moet doen. Ben benieuwd wat er bij mij uit komt.
Linda, las dat je je niet goed voelt (heb nog niet alles gelezen, dus misschien gaat het nu een stuk beter), hoe is het nu? Zou het iets met je cyclus te maken hebben (gehad)?

nou dat gaat er heftig aan toe bij gtst.

linda, ik denk dat je de 29ste bij de gyn gewoon te horen krijgt dat je zwanger bent!!!
ook omdat jezelf dat gevoel ook erg hebt. je zal het beleven dat je een tweeling krijgt, zoals rimke gependeld heeft haha. zou dat kunnen?  heb je iemand in de familie die ook een tweeling heeft gehad?
dus je bent de hele avond alleen thuis, ach kan ook wel lekker zijn toch, geniet van je rust en van de ruimte op de bank, haha
en als je je verveelt dan ga je maar op de computer opzoeken hoe je moet pendelen, ik ben er zelf ook wel nieuwschierig naar trouwens.

happy, was de boerenkool lekker? en de stoofperen, haha
vervelend he dat de griep zo rond gaat, helemaal in het cafe heb je het zo te pakken van een ander, hoop dat het jou overslaat.
dus je hebt je vanmiddag lekker overgegeven aan je kinder gevoel, heerlijk he gewoon iets te kopen wat je niet kan laten liggen.
wat vonden je ouders van je aankoop?
jij ook erg veel sterkte woensdag met je vader, waarom duurt het zolang dat je de uitslag pas krijgt? lang hoor zolang moeten wachten.

ben zo weer trug, gtst begint weer

hey kruimels

ja een tweeling pfff dan heb je gelijk een hok vol hoor, mijn neef heeft ook een tweeling, wel grappig hoor die meiden lijken echt sprekend op elkaar, ik zie ze bijna nooit want ze wonen niet in volendam

Hey kruimels,

Het was heerlijk joh met mn knuffel door de intratuin lopen hahaha. Ik weet ook niet waarom we zolang op de uitslag moeten wachten, verleden keer moesten we drie weken wachten pffff. Het wordt op kweek gezet en verder weet ik het ook niet, heb er ( gelukkig ) geen verstand van !!!!!! Ga zo lekker gooische vrouwen kijken want, dat heb ik gisteren gemist. Volg jij dat ook ?

kus happy

Heb weer iets meer bij gelezen. Wat wordt dit een belangrijke week voor iedereen zeg. Happy, sterkte met woensdag, hoop dat het goed nieuws brengt. Linda, spannend hoor, dat Joey woensdag alweer geopereerd wordt. Heel erg veel sterkte voor het lange wachten.
Sterretje, geweldig dat je morgen alweer je echo krijgt. Ben echt benieuwd hoe het gaat. Heel veel plezier.
Kruimel, heb al gelezen dat het goed bij de tandarts is gegaan. Gelukkig maar, alleen jammer van die gaatjes (was jij toch of heb ik het nu verkeerd onthouden). Essy, wat een leuk weekend gehad zeg. Was   je gezellig met je mannetje of met vrienden? Weet het niet meer. Vervelend dat je 18december weer terug moet naar de tandarts. Ik moest ook bijna terug komen om mijn kies te laten trekken, maar hij had vandaag nog wel even tijd , nou ja... had nu toch negatief getest, dus dan beter nu dan wanneer ik zwanger ben.

Terug
Bovenaan