KLUSBABES 9

Jeetje rimke, das balen meid een blaasontsteking, beterschap meisje !!!!!   Zou je als je beter voelt voor mij ook willen pendelen? Belinda Holscher 14-04-1975. Alvast bedankt maar, eerst opknappen hoor, dit komt wel !!!!

Lin, ik heb niet het gevoel dat ik zwanger zou zijn. Maar, je hebt gelijk ben er op dit moment ff niet zo mee bezig. Ik wacht maar af, al die kwaaltjes die ik toen had zeiden ook niks !!!! Heel veel succes morgen, ben er vanavond ook niet vandaar....... xxx

kus happy

hey rimke

Een blaasontsteking, gadverdamme, ik hoop voor je dat het snel over is, en ik in december dan ga ik in december testen haha ik hoop dat het klopt

Happy: heel veel sterkte en succes morgen met je pa, we blijven positief en we gaan gwoon er vanuit dat het allemaal goed is meid,

xxx linda

ik las net trouwens over die sharina2 die niet meer wilde pendelen en waar kruimels het aan had gevraagd, ik zag net dat een mexx-ann het weer aan haar heeft gevraagd, en nu doet sharina het wel voor haar,
Maar gelukkig hebben wij onze Rimke, dank je wel rimke dat je dit alleeen voor ons wilt doen,

xxx linda

He happy!
Tuurlijk meisje:
januari 2008, een grietje.
Succes met je pappa he???
Hou je haaks, en (zoals ik mezelf voorhou) na regen komt zonneschijn. Hoe flauw het ook klinkt, toch is het zo!
Ik denk aan je.
Dikke kus Rimke

Hihihi, geen dank linda. Doe ook maar wat he, wat me gevoel me ingeeft. Heb trouwens wel het gevoel dat mijn gevoel vaak klopt.........zo wist ik zeker dat ik zwanger was, dat het een tweeling was en dat het niet goed voelde...........maar dat is achteraf altijd makkelijk praat. We zullen zien of het een beetje gaat kloppen.
En dat ik het alleen voor jullie doe lijkt me duidelijk. Voor jullie voel ik iets, die anderen zijn wildvreemden voor me.
Dus nog eens bij deze meiden: zou jullie, hoe vreemd dat ook klinkt, niet meer uit mijn leventje weg kunnen denken, spreek jullie vaker dan mijn eigen vriendinnetjes....
Dikke kus Rimke

Dank je lin, we houden idd de moed erin meid en blijven positief. Laat je het weten als je wat meer weet !!!!!!! Dikke kus en succes....

Dank je wel lieve rimke voor het pendelen en de lieve woorden. We werden net door het ziekenhuis gebeld dat mn paps er om half negen moet zijn ipv half twaalf dus dat is wel beter. We kunnen er maar weer vanaf zijn he. Er is trouwens voor mij ook al eens gependeld en daar kwam ook januari uit alleen dan een jongen , o o een tweeling in januari hahaha. Lief dat je dit al zo snel gedaan hebt hoor ....... dikke kusssss

liefs happy

hey rimke

wat een lieve woorden meid, en jullie zijn voor mij ook allemaal even speciaal, ik heb meer met jullie dan met me eigen vriendinnen haha
Ik hoop zo dat je voorspelling uitkomt, ik hoop natuurlijk dat ik nu al zwanger ben, ik wacht het af, Ik vertelde het me man en die begon helemaal te glunderen haha

xxx linda

Hoi rimke,

Wat een lieve woorden meisje. Het voelt voor mij precies zo, met jullie deel ik echt alles, dat doe ik zelfs met mn vriendinnen niet !!!! Het is maar mooi dat we elkaar gevonden hebben ........

Liefs happy

Terug
Bovenaan