Nou wat grappig happy, dat er toen hetzelfde gependeld is!! Nogmaals heel veel succes morgen, en idd maar fijn dat hij vroeger moet, hoef je niet tot de middag in de spanning te zitten! Wat gingen ze ook al weer precies doen??!!
Linda: Ik heb een verlovings ketting van mijn mannetje gekregen die ik altijd om heb.
ik hou hem dan boven mijn handpalm en vraag eerst wat ja is. Dan begint hij heen en weer te zwiepen, dat is dan ja.
Dan vraag ik of jij bijvoorbeeld in 2007 nog zwanger wordt, dan begint hij heen en weer te zwiepen. Dan vraag ik, is het november? Dan gaat hij heel zachtjes tot niet heen en weer, en bij december wel.
Ik zeg van te voren om wie het gaat, dus dan zeg ik: ik wil graag pendelen voor linda schilder-mooyer en dan je geboortedatum. En dan begin ik met"wat is ja?". Enz enz enz.
Moet me wel concentreren, en als mijn mannetje er is (die gelooft er niet in) dan doe ik het niet.....whihihi.
nogmaals, ik doe ook maar wat.........maar vind het wel grappig dat er voor happy twee keer hetzelfde uitkmt bij twee verschillende mensen!
Ik ga zo bij vrienden eten (meneke komt me zo ophalen!), dus zie jullie morgen weer.
Linda en happy: ik duim voor jullie meisjes! Hou je goed, alles komt op zijn pootjes terecht.
En zo niet, dan toch!! Whihihi,
Dikke kus Rimke