KLUSBABES 9

Rimke

Hoe doe je dat eigenlijk dat pendelen, ik heb wel een beetje op google gekeken, maar ik vroeg me af hoe jij het deed

xxx linda

Nou wat grappig happy, dat er toen hetzelfde gependeld is!! Nogmaals heel veel succes morgen, en idd maar fijn dat hij vroeger moet, hoef je niet tot de middag in de spanning te zitten! Wat gingen ze ook al weer precies doen??!!

Linda: Ik heb een verlovings ketting van mijn mannetje gekregen die ik altijd om heb.
ik hou hem dan boven mijn handpalm en vraag eerst wat ja is. Dan begint hij heen en weer te zwiepen, dat is dan ja.
Dan vraag ik of jij bijvoorbeeld in 2007 nog zwanger wordt, dan begint hij heen en weer te zwiepen. Dan vraag ik, is het november? Dan gaat hij heel zachtjes tot niet heen en weer, en bij december wel.
Ik zeg van te voren om wie het gaat, dus dan zeg ik: ik wil graag pendelen voor linda schilder-mooyer en dan je geboortedatum. En dan begin ik met"wat is ja?". Enz enz enz.
Moet me wel concentreren, en als mijn mannetje er is (die gelooft er niet in) dan doe ik het niet.....whihihi.
nogmaals, ik doe ook maar wat.........maar vind het wel grappig dat er voor happy twee keer hetzelfde uitkmt bij twee verschillende mensen!

Ik ga zo bij vrienden eten (meneke komt me zo ophalen!), dus zie jullie morgen weer.
Linda en happy: ik duim voor jullie meisjes! Hou je goed, alles komt op zijn pootjes terecht.

En zo niet, dan toch!! Whihihi,
Dikke kus Rimke

Rimke

Dank je wel meid, happy en ik blijven positief over morgen
Jij een hele fijne avond en bedankt voor de uitleg van het pendelen, ik denk dat ik het ook eens ga proberen, ik weet niet of ik er geschikt voor ben hhahaha

xxx linda

Meiden, ga stoppen. Ga het eten klaarmaken en ga er dan ook vandoor. Weet niet precies wanneer ik er weer ben, zie wel hoe alles loopt !!!!! Fijne avond

xxxxxxxxxxxxx happy

Happy een fijne avond vanavond en alvast eet smakelijk, en nogmaals heel veel sterkte, wens je pa en ma ook maar heel veel sterkte van mij, gewoon zeggen pa en ma van klusbabe Linda ook veel sterkte haha

xxx linda

meiden ik ga stoppen vanavond ben ik er niet,
Iedereen een fijne avond vanavond, en ik hoop dat ik morgenavond verslag kan uitbrengen over de operatie en anders wordt dat donderdag.
Ik wil jullie ook erg bedanken dat jullie zo met me meeleven vind ik erg lief van jullie

xxx linda

Ola,

Wat was het ontzettend gezellig hier gisteravond!

Vandaag ook las ik. De lieve woorden vlogen weer over het forum. Ik deel de meningen hier overigens volledig. Ook al ken ik jullie niet echt, ik vind het zo leuk om hier elke dat even met m'n vriendinnetjes te kletsen!

Rimke, wat lief dat je voor me hebt gependeld. April 2008 en een jongen. Als het uitkomt is er volledig gehoor gegeven aan mijn wens!!

Balen dat je blaasontsteking hebt. Ik zeg: liters water drinken ... spoelt je lichaam schoon. Sterkte ermee. En veeeel plezier met eten vanavond!

Kruimels, hoe is het met jou? Mijn dichtbijwonendeforumvriendinnetje

Ik ga even eten koken en vanavond naailes!

Kom misschien nog wel even buurten!

X

Terug
Bovenaan