KLUSBABES 9

Linda, sterkte morgen! Hoop dat alles voorspoedig gaat en je kabouter morgen gewoon in z'n eigen bedje mag slapen!

Happy, ook al lees je het voor morgen misschien niet meer, ook heel veel sterkte!

Ik denk aan jullie!

En aan wie ik ook dacht vandaag was ons echomeisje van vandaag! Hoop dat je nog even verslag komt doen vanavond, ben zo benieuwd!

Dikke kus Pip

Rimke, nogmaals bedankt voor het pendelen!

Heb overigens sharine even gevraagd op welk ander forum ze nog pendelt...hihi

Hallo meiden,
Poeh zeg, 5 pagina's waren er te lezen. Het spijt me maar ik ben alleen maar vlot er doorheen gegaan. Red het echt niet om het allemaal te lezen.
@pip: wat lief dat je sharine alsnog hebt gevraagd om voor kruimels te pendelen. Ik moest trouwens lachen om je reactie van de warmte. Hadden we dit idd eerder geweten, dan gingen we in de winter een stuk sexier het bed in  Nu kun je idd met ondergoed het bed in. Ik heb ook een 4-seizoenendekbed, maar momenteel ligt het herfst-dekbed erop.
@kruimels: poeh, geen last van warmte? ben je een koukleum? ik normaal wel, maar hield het niet uit in bed.
@linda: je werd misselijk bij het bukken??? ook een zwangerschapskwaaltje. Was er niet gependeld voor deze maand?
@essy: ik had het idd over tandarts, maar ben niet bang voor vullingen, maar voor verdovingen, hihihi. Ik hoef er dus ook nooit een. Alles met de tanden op elkaar. (is alleen moeilijk vullen zo, haha
@happy: vandaag idd de echo. Ik hoefde helemaal geen inwendige, wat me verteld was. Vanaf 10 weken deden ze het uitwendig, behalve als bleek dat ze het niet goed zagen. Nou, het hart klopte en iwe mochten het ook horen. De nekplooi heeft een goede lengte en voor zover te zien was, was alles goed. En het bloedprikken, stelde echt niks, maar dan ook niks voor. Ik was altijd bang voor prikken, maar deze mevrouw heeft geweldig geprikt. Nu nog de uitslag afwachten.
Oh ja, en ik blijk geen 12w 3d te zijn, maar13w4d. De bevallingsdatum is nu dus 17 mei 2008. En ik ben blij dat het grootste risico erop zit en het hartje klopt.
@rimke: Ik hoop dat december idd een zeer vruchtbare maand wordt!!!!

hoi meiden,

Ben aan het bijlezen en ben pas aan het begin van 19.
Ga ff reageren,
Lees dat behalve pip er toch wel meiden zijn die zo hun onzekerheden hebben en tweifelen of we het   wel aankunnen emotioneel als financieel. Geloof dat een ieder dat wel heb. Nu ik zwanger ben is het nog veel erger. Geen tweifel ofzo, maar wel angst, of ik het allemaal wel aankan, gezien me verleden.

Ook ik moet naar de tandarts hihih maandag als het goed is. we zitten zelfs met tandartsafspraken dicht bijelkaar.

Pipje ik  hoop stiekem dat je toch weer verder gaat klussen hoor.

Bezig bijtje meid wat jammer dat weer de rd zijn gekomen en dat je ook nog slecht nieuws kreeg m.b.t de zwemmetjes van je mannetje, maar hou hoop meid, ook voor jou komt die dag van de posi test.

ga weer verder lezen, ben benieuwd naar sterretjes echo hihih.

xxx Bambi

He meiden!

Wat een kletskousen zijn jullie zeg! Kan het allemaal niet meer bijhouden!
Sterretje, goed te horen dat de echo goed is! en natuurlijk dat het bloedprikken mee is gevallen! haha, en een weekje verder al dan verwacht! Jeetje meid! Ben blij voor je dat het goed gaat!
Nou Rimke, zo te horen gaat december een vruchtbare maand worden! Ben benieuwd! Durf het zelf nog niet aan om jou te vragen voor mij te pendelen.... wie weet binnenkort...
De rest ben ik alweer vergeten meiden!

Liefs Jacqy

OO sterrretje ik schaam me kapot  ik ben helemaal vergeten aan je te vragen hoe je echo was vandaag, heel erg sorry meid
Leuk he als je het hartje hoort kloppen, en een week langer zwanger dan je had vewacht, dat is weer een meevaller.
Geniet lekker meid van je zwangerschap

Ik ga nu stoppen want de kaartmeiden komen zometeen

xxx linda

Zo ben ik weer,

Sterretje wat leuk dat de echo goed is gegaan en dat alles in orde is. joh zelfs een week langer zwanger wat leuk.

wil voor als ik het vergeet linda en happy succes wensen voor morgen.
Heb zelf ook een niet al te leuke dag voor de boeg. Heb een begravenis morgen. Een oud tante is vrijdag overleden. Had het nog niet gemeld omdat ik het een beetje van me af wou zetten en met dat drukke weekend van mij ging dat aardig. Maar ja is niet anders.
Oude mensen gaan een keertje, maar ja liever niet natuurlijk. Moet er niet aan denken dat het oma is ofzo. brrr.
Ander onderwerp dan maar.
Kreeg net een mail van me tante ( dat was voorheen me beste vriendin) maar sinds ik niet meer paardrij heb ik geloof ik een beetje af gedaan en neemt ze geen contact meer op. Aangezien het altijd bij vandaan moets komen had ik besloten om niks meer van me te laten horen en kijken hoelang het duurt.
Nou dat heeft dus ruim 2 maanden geduurd en kreeg net dus een mail met de felicitatie van me zwanger zijn Goh nieuws verspreid zich snel.
Heb een hele lange mail teruggestuurd, ben benieuwd.
In presiepe is dit wat ik wilde, dat zij het 1e contact zocht. We zullen zien.

Ga nu gtst kijken. kom daarna wel ff buurten.

xxx Bambi

@Rimke: klote dat je een blaasontsteking hebt. Doe maar rustig aan. Wel leuk dat je voor iedereen pendelt. ALs ik t zo hoor wordt december echt een vruchtbare maand.
Enne hier vertel ik ook veel meer dan mijn eigen vriendinnen, zelfs meer tegen mijn vriend hihi
En wat jij met je gevoelens hebt, dat heb ik dus ook vaker. Zoals met mijn mk. En ik hoop dat mijn gevoel weer raak is dit keer, dat ik deze maand zwanger raak.    Heb echt een gevoel dat t deze maand gaat lukken. Ach, gewoon afwachten
@HappY; sorry zeker gemist. Maar wat is er precies met je vader. Sorry hoor, af en toe wordt er zoveel geschreven dat ik er wel eens over heen lees
@Linda: sterkte met de operatie!!
@sterretje: leuk dat je een maand verder bent!   Nu ben je over de 'kritieke' periode heen. Fijn dat t ook allemaal goed is.
@Bambi: gecondoleerd met je tante.

Ik geloof dat Pipstip t schreef, maar als ik in mijn vruchtbare periode zit, dan benut ik toch elk kans om te klussen. Oke, soms ben ik t zat, slaan we even over. Van mij hoeft t normaal niet zo hoor elke dag sexen, maar nu heb ik toch wel een goede reden. Morgen mijn vruchtbaarste dag, dus ga zeker vroeg naar bed haha

Terug
Bovenaan