KLUSBABES 9

hey bambi!
Ja vond t echt geweldig om die twee te zien met die nepbaby!! haha zo ga je toch niet in de supermarkt rondlopen!!! haha
Volgens mij was die beurs vorige maand! Ik heb er nog aan gedacht om er naar toe te gaan.. even gluren.. maar toch maar niet gedaan..
Hoe is het met je verkoudheid?/
Rimke, succes en sterkte morgen met de prikken! En gewoon thuis blijven he?!?! Goed aan je eigen gezondheid denken!

Liefs Jacqy

he bieb,

Ik geloof dat als je temp. omhoog gaat je ei dan al is geweest. ga ff googlen voor je.

heb het ff opgezocht. als je temp zakt. op het laagste punt dus is je eisprong. op het moment dat je temp weer hoog is en tot 0.4 hoger als de rest van je cyclus dan is je ei al geweest.
snappie

xxx Bambi

oooh leuk in februari is dus de 9 maanden beurs in de rai, nou ff kijken of we dan kunnen hehe. leuk hoor.

hey meiden

Zo reiki is weer achter de rug, ik had haar vertled van het pendelen en zei kan dat ookdoormiddel van luisteren, Ik zei dat ik ook had geprobeerde te pendelen en dat ik toen vroeg of ik zwanger ben en dat de ketting ja aangaf, ik vroeg of zij soms aan mij had gevoeld en toen zei ze dat ze niet zou zeggen of het wel of niet raak is, Ze zei zometeen zeg ik iets en dan klopt het niet en dan krijg ik de schuld, ik zei nee hoor dat krijg je niet, maar ze zei niks hahaha, nee ik hoop alleen maar dat het zo is maar ik denk het niet

Bambi: wat onzettend lullig van je vriendinnen dat ze zo of niet reageren, ik zou meteen de telefoon pakken en bellen, Ik kreeg vorige week van een vriendin van me een berichtje dat ze was bevallen en een seconde daarna had ik haar al aan de telefoon, zo leuk vind ik dat dan, Hopelijk trekken ze nog bij je vriendinnen

Jacqy: tuurlijk mag je een traantje laten als je naar dat programma zit te kijken, je zit zelf ook middenin zo'n situatie

Bieb: wat dat temperaturen betreft, ik snap daar zelf ook weinig van ik moet het dan doen van de gyn en over 2 weken heen dus dan hoor ik er meer over

Happy: fijn dat je pa weer thuis is meid vertroetel hem maar lekker, en wat een rot nieuws over je kat, en vooral omdat ze niks kunnen vinden, vertroetel je kat ook maar lekker,
Weltrusten meid, en inderdaad alle spanningne van de afgelopen dagen komen er vanzelf uit bij je

Meiden ik ga weer stoppen ik ga slapen, want ik ben harstikke moe, iedereen een fijne avond en morgen leees ik weer bij

xxxx Linda

Linda, wat spannend!! Wel misterieus! Hoop het zo voor je! Het is je echt gegunt!

Goedemorgen meiden!

Het is weekend!!! haha
De meiden die moeten werken, werkse en de meiden die ook al weekend hebben...
Geniet ervan!!

Liefs Jacqy

goedemorgen meiden,

Kom net bij me HA vandaan, net als ik dacht niks bijzonders. Gewoon ff een praatje, kreeg een brief mee voor VK en kreeg te horen dat ze bij onze VK praktijk bij 9 wk al een echo maken. joepie hoef ik nog maar 3 wk te wachten. Wou net gelijk een afspraak maken, kan dat weer niet alleen op pepaalde dagen en tijdstippen en natuurlijk werk ik dan presies, moet ff kijken hoe ik dat ga doen hahah.

ga nu naar me mams voor de boodschapjes.
Verders nog stront verkouden , dus doe lekker rustig aan. heb net gestoft de vaat en de wc en dan doen we morgen wel stofzuigen/dweilen. Heb gelezen dat ik me acticiteiten in huis meer moet verdelen.hahaha

nou meiden miss tot vanmiddag.

xxx Bambi

He bambi!

Wat fijn! over drie weken al een echo! Was het wel een fijn gesprek met de ha?
Fijne dag vandaag!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan