KLUSBABES 9

hey bambi

haha zo zie je maar dat je niet voor niets naar de ha bent gegaan, spannend hoor over 3 weken al een echo

xx linda

Oke, dan klopt t met dat temp., Maar dacht juist andersom, dat als je je ei hebt, dan je temp dan juist omhoog gaat. Gisteren was temp juist lager, en zou ook officieel mijn ei hebben, dus dat klopt, Vanmorgen was die weer hoger. Maar stel dat je zwanger bent, hoe zit het dan met je temp? Lager of hoger? Kan ik ook wel ef googlen hoor

Hier hartstikke chaotisch vanmorgen op werk. Werd al paar x duizelig. Althans beetje draaierig.  

Bambi, leuk over 3 weken een echo. Maakt t toch al wat echter.

Ga nu weer verder werken. doeii

hoi meiden,

Verdorie de site doet weer  een beetje raar. Maar goed heb net maar een mail naar de VK gestuurd miss dat het ook werkt. Weet  anders echt niet wanneer ik ze moet  bellen  zonder dat ze iets  merken op me werk.

Bieb ik dacht dat als je  temp. 19 dagen hoog is na je ei je wel eens zwanger kan zijn. Maar ja bij was was  dat ook niet zo hahaha. dus indd ff googlen.

ga ff lekker op de bank tv kijken. brr heb het koud.

xxx Bambi  

Dit K*T forum heeft nog weer eens kuren, zit ik een verhaal te typen alles weer weg

Ik dacht dat je temp, ook altijd hoog was als je je ei hebt, gelukkig heb ik me man gisteravond nog even weten te strikken om te klussen hahah, gisteren en eergisteren was me temp 36,2 en vandaag alweer 36,4

xxxx linda

Zeker weer een k*t forum vandaag.

Hier niks te melden., Heb last van rugpijn. Ga ook lekker banken vanavond, en niks anders doen. Zelfs geen huishouden. Boodschappen hebben we al gedaan, alleen morgen nog brood en beleg. Heerlijk, niks doen. MOrgenmiddag verjaardag van neefje van vriend, is mijn petekind. Misschien morgen even rennen.

Gister was ik even op bezoek bij vriendin en gaf ze weer zo een domme opmerking. Ik zei, ik hoop dat ik met de carnaval verplicht de BOB moet spelen. (ivm zwanger zijn en dus niet kunnen drinken) Zegt ze, ja dan moet je zorgen dat je na de carnaval zwanger wordt. Sjonge, wat een domme opmerking zeg. Ze bedoelt t niet zo, maar komt wel dom over. Heb gelijk even gezegd dat ik zwanger worden op dit moment belangrijker vindt dan een keertje drank drinken. Sjonge jonge, begrijpt ze dan niet dat ik niet op dat soort opmerkingen zit te wachten.

WEEKEND!        

Hallo meiden,
Hier geen speciaal nieuws, behalve dat iedereen om me heen met een babyboom bezig is of is geweest.  Ik had veel energie van de week, maar vandaag gaf mijn lichaam aan, wat slaap te willen inhalen, hihi.
@linda: hoe ging het met die meneer die bij die reikimevrouw was? heeft het geholpen?
@bieb en bambi: als jullie vriendinnen er niet mee bezig zijn is het voor hun lastig om voor te stellen, hoezeer jullie er me bezig zijn. Vooral als ze stappen nog belangrijk vinden. Ze kunnen zich nu misschien niet voorstellen dat jullie vrijwillig voor kinderen gaan. Maar goed, dan nog kun je je wel enthousiast voor doen.
@happy: tja, de kat heeft dieetoeding en ze vinden niks. Aparte kat. ik hoop dat de medicatie helpt.
@bambi: oh, nog een beurs? de andere was rond 6 november. ik dacht dt het maar een keer per jaar was. in februari in de rai, komt ie dan op meer plaatsen?
Babyboom en die pop, whahaha, sorry maar als je vrijwillig zo loopt.
@kruimels: heb je al iets gehoord over die klamboe?
Trouwens wat leuk dat pip en jij op de zelfde maand voor een meisje opstaan. leren jullie elkaar bij de zwangerschapsgym kennen. Zo van: ken ik je niet ergens van. je lijkt wel op die van hyves, oh van de klusbabes, hihihi. Pip dan hoef je niet meer perse naar de zaak van kruimels.

Dag meiden, slaap lekker

Hallo,

Sjemig wat is het hier rustig zeg..zeker omdat het forum weer aan het kutten is!

Bambi en bieb, sorry dat ik het zeg hoor maar met zulke vriendinnen zou ik heel snel klaar zijn. Kan me herinneren dat ze al eerder niet heel erg attent zijn geweest. Ook al zijn ze zelf nog niet druk met kinderen ik vind wel dat ze begrip en belangstelling moeten hebben voor een vriendin.

Ik zit vanavond weer zo niks te doen. Heb niet echt m'n week deze week geloof ik. Voel me dik, nutteloos en heb een enorme zere nek. Vandaag op m'n werk over gehad en krijg nu andere stoel en nog wat aanpassingen (heb het namelijk al langere tijd). Manlief heeft beloofd vanavond een massage te geven maar hij is nu aan het trainen en hangt daarna nog even in de kantine dus ik heb er m'n vraagtekens bij hihihii

Heeft er iemand nog nieuws, roddels of leuke weetjes?

Ga even de wolk bewonderen.

X

Happy, morgen heb je je NOD als ik het net goed heb gezien? Je zal er misschien door je vader minder mee bezig zijn maar voel je iets bijzonders?

Daarna is het wachten tot eind november...dan komen er weer NOD's!

Heb wel eens gehoord dat als je veel vrouwen in 1 huis stopt ze hun cyclussen na een periode ongeveer tegelijk gaat lopen...lijkt erop dat dat hier ook een beejte zo gaat..hihi

X

Terug
Bovenaan