Hallo meiden,
Hier geen speciaal nieuws, behalve dat iedereen om me heen met een babyboom bezig is of is geweest. Ik had veel energie van de week, maar vandaag gaf mijn lichaam aan, wat slaap te willen inhalen, hihi.
@linda: hoe ging het met die meneer die bij die reikimevrouw was? heeft het geholpen?
@bieb en bambi: als jullie vriendinnen er niet mee bezig zijn is het voor hun lastig om voor te stellen, hoezeer jullie er me bezig zijn. Vooral als ze stappen nog belangrijk vinden. Ze kunnen zich nu misschien niet voorstellen dat jullie vrijwillig voor kinderen gaan. Maar goed, dan nog kun je je wel enthousiast voor doen.
@happy: tja, de kat heeft dieetoeding en ze vinden niks. Aparte kat. ik hoop dat de medicatie helpt.
@bambi: oh, nog een beurs? de andere was rond 6 november. ik dacht dt het maar een keer per jaar was. in februari in de rai, komt ie dan op meer plaatsen?
Babyboom en die pop, whahaha, sorry maar als je vrijwillig zo loopt.
@kruimels: heb je al iets gehoord over die klamboe?
Trouwens wat leuk dat pip en jij op de zelfde maand voor een meisje opstaan. leren jullie elkaar bij de zwangerschapsgym kennen. Zo van: ken ik je niet ergens van. je lijkt wel op die van hyves, oh van de klusbabes, hihihi. Pip dan hoef je niet meer perse naar de zaak van kruimels.
Dag meiden, slaap lekker