Klusbabes '4'

ja ik roep ook heel hard we zien wel, maar als me vruchtbare dagen er zijn, dan probeer ik toch me man wat vaker in me bed te lokken, anders voelt het bij voor baat al als verloren, ik wil er optimaal gebruik van maken.

Kijk afgelopen maand heb ik dus duidelijk me ei gevoeld, omdat dat samengaat met toch flink wat buikpijn, hoofdpijn en moeheid, had ik echt zoiets van nu ff niet, maar weet dat ik aankomend ei, pijn of niet, toch maar klus. kan me niet schelen dat het moetje word, ik wil het, ik wil het hihihi.

Voor de rest hou ik zo spontaan mogelijk, maar ben er in me hoofd wel mee bezig.

ik heb net met mn vriend overlegt en hij zegt woensdagavond testen als mn ongi er dan nog niet is...
Ik laat het jullie wel weten!

Hoi meiden,

Jeetje renee, spannend joh ......Ik kan nu wel heel dapper tegen je zeggen dat je moet wachten, maar dat meot je maar net kennen he !!!! Al roepen er tegen mij 20 meiden dat ik moet wachten, als het eenmaal in mn hoofd zit doe ik het toch !!!! Snap dat je niet teleurgesteld wil worden maar, zoals ( volgens mij ) Linda al zei, het kan je ook een vorm van rust geven. Succes met je beslissing meid.......we horen het wel, zal in ieder geval duimen .......Ik heb vrijdag mn nod maar, heb niet de spanning die ik normaal heb. Ben natuurlijk verleden maand ook wel errug teleurgesteld en daar had ik niet nog een keer zin in. Heb nu ook helemaal geen klachten, dus dat scheelt ook he. Ga er volgende maand ook weer flink tegenaan hoor !!!! Het is er deze mannd bij in geschoten omdat mn mannetje zo veel moest werken. Ging om zes uur de deur uit en kwam s avonds om half tien weer binnen. Dit heeft ruim 3 weken geduurd , dus die was helemaal kapot !!!!! Ik heb al tegen hem gezegd, dat al komt hij om elf uur thuis, ik hem gewoon bespring whahaha

liefs happy

oohh spannend renee, mijn duimen draaien alvast.

Jammer dan ben ik zelf weg, ga dan voor het eerst trainen met de hond, vind ik mega spannend ben benieuwd of ie naar me wil luisteren, hij is af en toe zo eigewijs hahaha.

ga nu gtst kijken en daarna een film-docu over 9/11 en ik neem ugly betty op zodat ik die daarna nog kan kijken whahah, hoezo verslaafd.

kom in de pauzes nog buurten hoor.

xx Bambi

Hey bambi,

Ik heb die docu over 9-11 al gezien, is echt heel indrukwekkend hoor!!!

xxx happy

Hoi renee,

Spannend hoor meid, zal heeeeeeeel hard voor je gaan duimen. Misschien geeft het ook wel een beetje rust nu je een beslissing hebt genomen he ....... succes

kus happy

Hey Renee,
Je moet gewoon naar jezelf en je mannetje luisteren, maar is het heel misschien niet verstandiger om woensdag of donderdag ochtend te testen? Als je nu namelijk negatief test zou je misschien kunnen gaan denken, misschien komt het omdat de urine niet geconcentreerd genoeg was.
Als je al wat langere tijd zwanger bent is het geen probleem, dan heb je wel genoeg LH  of hCG opgebouwd, maar als je pril zwanger bent misschien nog niet.

poeh poeh, duurt wel nog lang tot woensdagavond. Maar sterk zijn. Wel gemeen want die ene test die ik nog thuis heb liggen roept me de hele tijd..

Wij hebben met de hond 2 keer een cursus gevolgd. Beginners 1 en 2. We wilde eigenlijk  een puppycursus  met hem volgen. Maar bij het intakegesprek (ja voor de hondencursus, ik schrok ook toen ik het hoorde)  Kregen we te horen dat hij te goed voor de puppy's was . We hebben het ontzettend leuk gehad en Guus heeft ze allebei met een dike voldoende behaald. We hebben nu 2 mooie diploma's van hem! En ´trots dat deze "mama" was!!

Terug
Bovenaan