Klusbabes '4'

Ik heb nu ik ongesteld ben geworden (en al een paar dagen ben) echt het gevoel van... ik zie wel of ik binnenkort zwanger raak, ik heb nog jaren de tijd. Heb dit wel iedere  keer een beetje gehad, maar net voor ongi was ik er toch wel een beetje van in de stress. Hebben jullie dit ook?

Gevoelsmatig wil ik morgen gaan testen, maar mn verstand zegt dat ik nog even moet wachten.
En ik weet dat de kans heel klein ís maar het blijft spannend.

is het nu al je 40ste dag???? Dan zou ik toch wel een testje wagen. Anders zit je nog 20 dagen in spanning als je niet eerder ongi wordt.

erg he, bah dat rot lichaam van ons hihih.
op welke dag zit je   nu dan . op dag 39 ?? en waneer heb je je ei dan gevoeld denk je ??
het blijft een gokje natuurlijk, kijk als je nega test is nog het hek niet van de dam, want net wat je zegt miss, te vroeg en als je ongie wegblijft dan kan je een week later nog eens proberen. Als je van de onzerheid af wil zou ik het gewoon broberen.
Baat het niet, schaat het niet hihihih.

En dan zijn wij ook van onze nieuwschierigheid af whahahah.

succes.

xxx Bambi

ja linda dat heb ik nou ook.
Nu ik ongie ben moet je wel zo denken, kan toch niks anders doen dan positief denken en we zien wel wanneer het onze tijd is.

Maar zo net voor je nod dan kriebeld het enorm van binnen en slaat de tweifel toe en de hoop zou het zou het !!! hihih. Zei net al we zitten raar inelkaar.

xx

Ik heb ongeveer 29 aug. mn ei gevoeld.
Toen we hadden besloten dat we wel een kleintje erbij zouden willen hebben, hebben we ook afgesproken dat we het leuk en gezellig houden en ook nog jaren de tijd hebben. We klussen dan ook niet op vaste dagen maar als we in 'de mood' zijn. En toch wordt ik steeds zenuwachtiger.

Hmm... 12 dagen geleden... tja, misschien toch 3 dagen wachten dan idd.
Mijn man en ik hebben ook gezegd van, we zien wel, maar als het toch zo dicht bij komt word je wel errug nieuwsgierig. En ik ben iemand die 's nachts alles zit te overdenken (ook in mijn slaap) en daar kan ik dan echt niks aan doen. Ook al zouden we wel zien.
Ik zal voor je .

He meiden!

pip, ik heb mijn ei niet gevoeld helaas. Maar toch denk ik dat ik een "normale" cyclus heb deze maand. Dat ik rond 1 sep mijn ei had. Geen idee waarom maar mijn gevoel zegt dat.... haha.  Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag (als de rd's nog niet gekomen zijn) een test haal en zondag test. Dat is namelijk de laatste vakantiedag...  zou toch erg leuk zijn.. hahaha maar ga nergens van uit!

Renee, spannend hoor voor je! Ik zelf zou nog een paar dagen wachten met testen.. (als het lukt hoor! haha!)
Linda2, hoe is het met jou? Las dat de rd's gekomen zijn? Balen hoor. Maarja.. met goede moet de volgende ronde in..!!!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan