Klusbabes '4'

Pip meld zich af. Ben naar naailes. Kom na die tijd nog wel ff buurten hoor. Gezellie!!

Toedels!

hoi meiden,

Happy voor mij was okt. gependeld, laten we het hopen hihihi.
jacqy weer terug van weggeweest, was het gezellig meid ??
Linda duur he kermis, ik vind het allemaal geld klopperij haha.
pip vage klachten ? nou ben echt benieuwd voor je.

Ik had ook al gezien dat er meiden niet meer kletsen, maar heb vandaag wel een marientje zien reageren bij anderen, weet natuurlijk niet of het onze marientje is en roos kletst op haar eigen topic, 'sept een vruchtbare maand'geloof ik. en waar die andere zijn weet ik niet.
Maak me eigelijk ook niet uit, als ze willen kletsen prima , willen ze het niet dan niet hihihi.
Als er maar wel iemand overblijft om mee te kletsen. dus meiden lekker blijven plakken. whahaha.
heb echt mega leegloop, gatsie ben het nu al weer zat.

Soms ben ik bang dat het lang gaat duren, in mijn familie en schoonfamilie was iedereen vrij snel binnen 3 maanden zwanger en dat geeft je soms een rot gevoel.
Probeer   het snel van me af te zetten en me mannetje zij heel lief, schat je bent echt dit jaar nog zwanger hoor. dat vond ik erg lief en daar kan ik wel mee leven want dit jaar duurt niet al te lang meer.

ben weer ff tv kijken.

xxx Bambi

Hoi meiden,

Pip, weer een fijne avond op de naailes, maar dat zal waarschijnlijk wel weer lukken he ..... spannend hoor, jij met je vage klachten !!!!! Zal heeeeeeel hard voor je gaan duimen hoor meid. Bambi wat rot he dat het zo heftig is. Zou wel mooi zijn he in oktober......goed je best doen dan maar. Je hoeft niet bang te zijn dat je alleen achter blijft hoor want, ik blijf zeer zeker plakken hier !!!! whahaha. Ga ook ff tv kijken     tot zo meiden

liefs happy

Hey meiden,

Ik ben er ook nog!!! En voor mij duurt het ook nog wel ff voordat ik jullie ga verlaten! Ik blijf gewoon gezellig mee kletsen hoor.
Las net wat jullie allemaal gingen eten vanavond, ik heb net bruine bonen met stroop op, is zo lekker... en een slavinkje

hmmm... net lekkere shoarma gegeten met eigen knoflooksaus! En nu leker stinken! ik ruik uit mn mond alsof ik een hele teen knoflook heb gegeten.

Ik  heb morgen mn NOD hebben  maar ik weet het niet zeker, ik denk dat ik   mn ei gevoeld heb maar ik heb de afgelopen weken zoveel gevoel dat ik niets meer zker weet... Ik voel nog helemaal niets wat op mn onig duidt.   Ik durf alleen niet zo goed te gaan testen. Ben bang als het negatief is dat ík dan te erg teleurgesteld ben...

Hey Renee,
Het is net wat je zelf fijn vind, wanneer je gaat testen. Ik dacht ook dat ik erg teleurgesteld zou zijn als ik negatief zou testen, dus ik zou het maar uitstellen. Maar uiteindelijk sliep ik zo slecht omdat ik droomde dat ik ongesteld zou worden enzo dat ik toch maar ben gaan testen. Ik testte negatief, maar heb daarna heerlijk kunnen slapen en heb er absoluut geen spijt van gehad.
Maar ik ben wel erg benieuwd of je toch positief test, dus als je test... ik vind het niet erg om te weten

was ik weer,

wij hebben lekker een patatje gehaal jammie, tja dat heb je met vakantie he, was vlees vergeten te ontdooien en had geen zin om te koken hihih.

jee renee das spannend. Snap je gevoel wel hoor, bang om nega te testen. hadden velen van ons ook in de eerste maand en nu nog helaas. maar ja als je Rd weg blijven zal ik toch een gokje wagen. En het is niet lullig bedoeld hoor, maar de kans is niet mega groot dat het in 1 x raak is. Kijk we hopen het natuurlijk wel, maar feitelijk gebeurd dat niet heel vaak. Waneer wil je testen ??

xx Bambi

Ik ben begin mei met de pil gestopt en werd, na 63 dagen ongesteld. ik zit nu ibn de eerste ronde en ik geloof dat ik mn ei gevoeld heb maar daar ben ik niet helemaal zeker van. Ik kom dus uit op 40 dagen. Ik denk steeds stel je test te vroeg en het  is negatief... Ik ben wel mega benieuwd maar toch ook een beetje bang...
Leuk al die tegengestelde gevoelens!  

Terug
Bovenaan