Klusbabes '4'

@happy,
Ik wil niet je eetlust verpesten, maar ik las dat je kaneel in het eten  deed, maar nu las ik laatst dat je eigenlijk ook geen kaneel zou moeten eten. Ze hebben hiervoor wel nog geen echt wetenschappelijk bewijs, maar het wordt wel afgeraden. Tja, het klinkt een beetje vreemd, maar je zou het eens moeten googlen.
liefs,
sterretje

hoi meiden,

Wat heb ik toch een lieve vent, kookt hij vanaaf helemaal gewldig.

Sterretje en pip wat leuk ook een nieuw bed, grappig. ook spannend voor jullie deze dagen.
Ja ik hoop ook op zwangere klusbabes, mag er nu toch wel eens van komen vinden jullie ook niet.

moet nu eten, tot straks.

xxx Bambi

Jeetje, nou dan maar geen kaneel
Bedankt meid!!!!! Ik had er echt nog nooit van gehoord ...

xxx happy

Jullie hebben dus een heuze slaapkamerverbouwing!! Gaaf hoor!!

Tja, onze lichamen kunnen ons inderdaad voor de gek houden maar het is zoooo spannend voor je NOD. Wacht je tot het weekend met testen Sterretje? Als ik niet ongesteld wordt ga ik zaterdag testen (krijgen namelijk logees zaterdag op zondag). Voel ook steeds meer pijntjes terwijl ik hier zit te typen....hahahah ga nu echt eten koken!

wie weet bambi zijn die bedden wel het begin van een zeer vruchtbare periode  Straks willen we alleen nog maar klussen in onze superbedden. Ik hoop voor mezelf dat het bed beter ligt en minder kraakt dan het bed dat we nu hebben

Hoi pipstip,
Inderdaad een heuse verbouwing. Krijg ik vandaag van de klusjesman te horen dat de verwarmingen er ook vanaf moeten. dus daar moet nog iemand voor geregeld worden. En de rest van het huis. Alles is een rommeltje. Tja, ik oest de spullen over de kamers verdelen en vanavond? wordt het met het matras op de vloer liggen. Net een logeerpartij in eigen huis.
Ik wacht tot zat. de 15e, want dat zou mijn nod zijn bij een cyclus van 28 dagen. En jij???

wahahaha Sterretje, kraakt jullie bed ook? De onze ook, zelfs als je er gewoon in gaat liggen kraakt ie al, om helemaal gek van te worden. En die van ons rolt bijna uit elkaar. Elke dag hopen we dat we er nog een nachtje in mogen slapen wahahaha, ach als ie echt uit elkaar rolt slapen we een paar weken op een matras op grond!

Hey bambi,

Gezellig hoor zo dicht bij elkaar ....... gaan we lekker samen puffen he whahaha

liefs happy

Terug
Bovenaan