Klusbabes '4'

Dank jullie wel!!
Ik krijg nu ook slijm dus het  is echt mijn ei!!!
Vanavond als ik terug kom van werken meteen nog even aan de klus, want mijn mannetje is van morgen tot zaterdag weer weg.......................

fijn voor je bambi, dat het weer wat beter gaat met je opa, dat blijft je toch door je hoofd spoken als het niet goed gaat.
En je zou nu juist andere dingen aan je hoofd moeten hebben, whawha.
Ik heb dat ook als je je wasje net uit de machine haalt dat het dan zo onzettend lekker ruikt en ook ik gebruik robijntje, heerlijk gewoon.
Vooral als je bedje net verschoond is, heeeeeeerlijk!!!
Knap van je hoor dat je het gewoon gedaan hebt, nu heb je zelf tenminste een fris gevoel bij je gordijnen en kun je er voorlopig weer tegenaan.
ik ben vandaag weer voor de zoveelste keer op jacht geweest naar tegels voor in onze nieuwe badkamer, ggrrrr moeilijk hoor.
We gingen in eerste instantie voor heel neutraal wit met antraciet, heel eigentijds, maar we zijn er toch achter gekomen dat dat eigenlijk helemaal niet bij onze stijl past.
We hebben alees heel warm en koloniaal ingericht en hebben nu dus toch maar voor een warmere aardetint gekozen met creme op de muur.
hopen dat het mooi word, ik vind dit zo definitief, je haalt tegels er niet zomaar weer vanaf als je ze niet mooi vind, dat kun je met een gesausde muur wel.
hoe hebben jullie je badkamertjes?
advies is altijd welkom, haha.
morgen op pad voor een glazen douchedeur, in Duitsland bij praktiker.
tot laters, daaaag

ja Rimke, dan moet je er vanavond echt bij zijn, hahaha aan de klus.
en dan na die tijd zeker een half uurtje met je benen in de lucht, whawha,
wie weet helpt het.
heel veel succes meid!!!!!!!

groetjes kruimels

Rimke!! WOW, je ei komt eraan! Ben helemaal blij voor je, joeohoeeeeehoe! Idd vanavond klussen en benen in de lucht! We zullen het je vergeven dat je hier vanavond niet bent

Ik heb trouwens nog steeds rekbaar slijm. Wel dik wit slijm maar daartussen ook nog lange draden.....toch vreemd ofnie leedies?

Ga weer even eten koken boe!!!

Tot vanavond!

X Pip

hoi meiden,

Nou rimke duidelijker kan haast niet, van bil jij hihihih.

Pip nog steeds slijm, hoor het wel vaker dat veel vrouwen het voor hun nod hebben, maar het staat niet vast dat het ook verband legt met een zwangerschap, blijven hopen meid.

Kruimels, mijn badkamer ziet er niet uit, echt mega klein en oerlelijk. We zittenin een huurhuis en die zijn hier meestal niet veel soeps. heb een hokje van 2 bij 1.5 met grijs beton op de vloer en gewoon standaart witte tegels. ons douchegordijn is wel leuk hihih.
Daar staan adam en eva op aleen zonder hoofd. dus naakte lijven/torsso. is wel grappig als er achter staat met je hoofd hihih.

ga zo met doggy trainen spannend !!! veel plezier vanaaf.

xx Bambi

Hey Rimke, Geweldig dat je nu bijna je ei hebt. Eindelijk het idee dat je ergens komt. Ga je het randje fietsen nog proberen?
Kruimels, wij hebben een hele saaie kleine badkamer, maar waar net genoeg in staat. We hebben nog net een douche (wel een lekkere brede), een wc en een wastafel. Zeg maar een grote inloopkast. De tegeltjes zijn wit, maar dan dof. Zou dat wel veranderd willen zien, maar das een hoop werk. We hebben er nu drie spiegels ingehangen zodat de badkamer wat groter lijkt, en is gelijk weer wat speels. Leuke lampjes erbij en het is nog een beetje gezellig dan.
De tegeltjes die jij beschreef die je eerst wilde kopen is volgens mij precies wat wij in de keuken hebben. Van dat witte glanzende met zo'n vale zwarte strepen erover.
Maar is wel mooi idd als je alles dezelfde stijl houdt. Maar is de badkamer ook warm en koloniaal ingericht?
Pip, ik heb geen flauw idee hoe dat met die draden zit. Zou het zelf ook allemaal wel willen weten, maar kijk bij mezelf eerst een cyclus aan en misschien dat ik er bij mij ook wel wat uit kan vinden.
Volgens mij wordt de roze wolk nog door behoorlijk veel mensen ingevuld die geen zin hebben om mee te kletsen. Misschien die andere wolk weer naar boven halen?
Sorry voor het lange verhaal, maar er is ook al weer 2 uur niks gepost, dus hebben jullie straks tenminste iets te lezen. En ik moet alvast inhalen voor de komende 3 dagen.

Liefs, Linda

Hey Bambi/Kruimels,

Wij hebben het huis overgekocht van een huurvereniging, dus denk dat we dezelfde tegeltjes hebben als bij Bambi thuis. Zijn meestal van die redelijk standaard tegeltjes.

Hey rimke

Das nog eens goed nieuws meid, ben echt zoooooo blij voor je. Ga idd maar flink aan de klus en beentjes in de lucht !!!!! We hoeven ons in ieder geval niet af te vragen waar je bent dan he ..........whahaha. Veel plezier meid en goed je best doen hoor !!!!!!

liefs happy

Terug
Bovenaan