Klusbabes '4'

quote: mamaroos reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-09-2007 09:12:52'));

quote: Linda_84_1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-09-2007 20:46:31'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:
15) Linda  5e ronde 2de kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3) Essy, 1e ronde
4) marientje 2e rondebezig bijtje
5)
6)
7)
8)Mootje, 5e ronde    ( onregelmatige cyclus )
9)Bambi 3e ronde
10)
11) Miekje, 4e ronde
             Renee86, 1e ronde  (ontpillen; ga uit van cyclus van 40 dagen)
12) lizzy, 2e ronde  
13)
14) happy, 3e ronde
          Jacqy84, 2e ronde
15) kleintje 3e ronde.  
          sterretje, 4e ronde
16) Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17) Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20) kruimels,5de ronde(32ste dag,net als vorige maand)
21)
22)
23)
24) Chris, 7e ronde
25) Roos, 2e ronde, 2e kindje
27)
28)
29)
30) Rimke, 5e ronde
31)

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)
5)
6)
7)
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Ik had zojuist een licht positieve ovulatietest!!!!! Erworden opdit moment dus wel degelijk hormnen aangemaakt die voor een ovulatie zorgen!!! Allle testen die ik van de week gedaan hadden lieten niets zien en deze net een licht tweede streepje!!!
 IK BEN ZO BLIJ!!!!
Het zal toch niet waar zijn!!!!
JOEPIE!!!!!

Hey rimke

super goed nieuws meid, en nou deze dagen snel aan de klus, misschien dat de test morgen dezelfde kleur heeft als het andere streepje (dat is toch de bedoeling?), echt leuk voor je

xx linda

Lekker klusje bambi gordijnen strijken bleh succes meid,
Inderdaad arme man die opa is ie al zo oud moet ie ook nog zo lang revalideren, hopen dat het een beetje vlot gaat

xxx linda

wat een goed nieuws Rimke, eindelijk ook voor jou een goede kans om zwanger te kunnen worden van zo'n klein wondertje.
Ik ben echt heel blij voor je, en nu maar veel aan de klus he, whawha.
Wij hebben de klusperiode net gehad en om de dag is echt het veiligst, dus succes, pppffff.

he Lizzy, jij hebt vandaag je NOD, hoe voel je je?
Zou toch wat zijn als het bij jou in de 2de ronde al raak zou zijn, we gaan met z'n allen voor je duimen, toi toi toi

en Mootje en Miekje hoe zit het met jullie dan? nog geen RD?
houden zo hoor, we willen deze maand veel zwangere klusbabes zien!!!
succes allemaal.

Renee, ik denk dat het bij jou een beetje moeilijk inschatten is, net als bij mij.
Hoop natuurlijk ook voor jou dat het raak is uiteraard, maar ja de dag, je weet het niet wanneer precies, lastig he?!
Ik wou dat ik ook gewoon elke maand precies op dezelfde dag  mijn NOD zou hebben, maar ja we kunnen niet alles hebben he.
Heel veel succes, ik volg je op de voet
groetjes kruimels  

hoi meiden,

dat zou helemaal mooi zijn rimke, als je ovu test dat aangeeft. echt fijn dat het nog een beetje werkt van binnen.

Nou me gordijnen hangen weer hoor, heb er 1 gestreken en dacht toen, krijg de piep ...... Je zag niet eens resultaat. nu het hangt zie ik wel welke ik gestreken heb, maar wie kijkt er naar me gordijnen ze zijn toch bijna altijd open.hihihi. En het ging me meer om de haren van de katten en gatsie zit de helft ernog op, gaat er denk ik nooit meer af. maar dat betekend dat ook de helft er wel af   is en das mooi, whahahahah
En het fijnste van allemaal ze ruiken heerlijk robijntje morgenfris. En dat is geweldig hihihi. Echt waar als me was niet fris ruikt pfff, dat vind ik echt belangrijk hihihi.

Naar opa geweest, ging best goed, mocht sinds vanmorgen weer vast voedsel en de cateter iseruit. En het belangrijkste hij mag thuis gewoon revalideren. Dus miss mag ie volgende week al naar huis. Goed nieuws dus.

Ga nu ff koffie met me mannetje drinken.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan