Klusbabes '4'

Hallo allemaal,
Ben ik net klaar met lezen is iedereen alweer vertrokken???
Hé kruimels, wat leuk dat je er weer bent. Ik ben blij dat je een leuke klusperiode had. Lijkt me rot als het een moetje wordt.
Bambi, pipstip en ik krijgen inderdaad allemaal rond dezelfde periode een nieuw bed. Onze telepathische gedachten waren sterk of we waren al heel praktisch aan het klusgemak aan het denken. Bedankt voor je tip. Dan weet ik in ieder geval dat ik eerst 2 weken moet proefliggen.

@bieb: Ik zou niet meer op internet lezen. Je wordt er alleen maar angstig en ongerust van. En ze zouden je echt niet laten gaan als het op knappen stond. Ik hoop voor je dat de tijd vliegt tot donderdag en dat je met goed nieuws terug mag komen.  
@rimske: Ik ben niet gek op bloemetjesbehang, maar je hebt met de nieuwere behangsoorten hele mooie behangetjes er tussen. En zoals ik jou hoor vertellen, denk ik dat het er heel mooi uitziet. Het is vaak ook een kwestie van durven.
@Linda84: Ik herken het beuken en het blauw en rood ook wel. En zelfs het paars, maar dan de wanden  in een van de slaapkamers. Dus je bent niet de enige  Ik heb in ons oude huis veel meer kleur gehad en merk dat ik daar toch steeds voorzichtiger mee wordt. Met de keuken en de badkamer hebben we toch iets standaards genomen. We vinden het wel mooi, maar stel je wilt het huis weer verkopen, vinden anderen het ook mooi?

hoi meiden,

er is weer veel geklets, kruimels ik heb ook gelezen dat als een temp steiging heb dat je ei dan al geweest ik ong 48 uur. dus hoop dat je ook voor je ei goed geklust heb en dan is je nod miss wel eerder. spannend hoor.

Er is vanavond lekker over het interieur en kleur gebabbeld, vind ik ook erg leuk en belangrijk in me huisje.
Onze husikamer is redelijk modern met neutralen kleuren, heb creme/gelig behang en 1 wand is donkerbruin. heb licht eiken meubelen, wel alles van de zelfde lijn, strakke grote meubelen. een donkerbruin leren bankstel, dat ook al enorm grof toont. echt een beetje vierkant. de accesoires en accenten liggen bij zebra's. ik heb 2 zebra schilderijen hangen en zebra kussens en in de vitrine kast staan wat mooie beelden. en heb her en der wat zebra vazen en fotolijsten. niet te gek en te druk, maar mooi aanwezig.

Als ik ooit ga verhuizen, wat ik hoop binnen een jaar, dan verhuizen de zebra stijl naar de slaapkamer, Chinees eruit hihih, en gaan we in de huiskamer met barok acsenten werken. ook 1 wand met barok behang en ook wat assecoires.

Onze keuken is nu blauw, ben het helemaal zat, de nieuwe (als we dus gaan verhuizen) word zwart wit, heb al een nieuw servies liggen met zwart witte bloemen, geweldig. Rimke ik denk dat ik je bloembehang prachtig vind, zit er zelf ook aan te denken voor de babykamer hahaha. Die wil ik graag limegroen en turqouise ofzo.

pff al weer 23.45 ga maar is slapen,
tot morgen.

xxx Bambi

quote: Linda_84_1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-09-2007 20:46:31'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:
15) Linda  5e ronde 2de kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3) Essy, 1e ronde
4) marientje 2e ronde
5)
6)
7)
8)Mootje, 5e ronde    ( onregelmatige cyclus )
9)Bambi 3e ronde
10)
11) Miekje, 4e ronde
             Renee86, 1e ronde  (ontpillen; ga uit van cyclus van 40 dagen)
12) lizzy, 2e ronde  
13)
14) happy, 3e ronde
          Jacqy84, 2e ronde
15) kleintje 3e ronde.  
          sterretje, 4e ronde
16) Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17) Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20) kruimels,5de ronde(32ste dag,net als vorige maand)
21)
22)
23)
24) Chris, 7e ronde
25) Roos, 2e ronde, 2e kindje
27)
28)
29)
30) Rimke, 5e ronde
31)

OKTOBER

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Goeiemorgen meiden,

Wat een gezellige verhalen allemaal om te lezen. Ik dan ook maar ff snel want, moet gaan werken. De woonkamer heeft bij ons lichte muren met spachtelputz, vrij lichte houten meubels, best wel grof, mn bankstel en eetkamer stoelen zijn paars en de accessoires zijn ook paars en zilver. De keuken is licht met een donker blad. We hebben een hele grote keuken, een u vorm, ideaal joh. De slappkamer heeft dezelfde muren als de woonkamer alleen is 1 muur olijfgroen, lichte boxspring en olijfgroene accescoires....... nou dat was ie wel zo n beetje, voor degene die vrij zijn, een fijne dag, de rest werkse en tot vanavond

liefs happy

Heee klusbabes....

Jullie schrijven echt TE veel....Ik hou het niet bij!
En al helemaal niet tijdens mijn klusperiode! Volgens mij heb ik mijn ei nu weer gehad volgens mijn oude cuyclus! Althans als ik mijn rekbaar slijm bekijk....Kan er wel mee behangen  Maar we hebben flink ons best gedaan.....vanavond nog even en dan is het grote afwachten aangebroken!

Hier breken ook weer spannende tijden aan zo te zien1 Heb de roze wolk maar even naar boven gehaald....
Succes allemaal!

En bieb..jeetje meis! Hopelijk zijn de uitslagen goed!

Groetjes, Roos

Ohohohoho!!! Ik ben zo misselijk! Heb ook een krampende pijn bij mijn linkereierstok..........zou dat mijn eisprong worden???? PFfffffffffffffffffff....

hoi meiden,

Ooh rimke zou het,laten we hopen he.succes.
Roos daar was je, we waren je al kwijt, hoop dat het klussen deze maand goed aanslaat. en gaat het wachten weer beginnen he.

Ik heb vandaag me gordijnen eens gewassen, mog wel eens, al die kattenharen, heb creme gordijnen. nu hangen ze buiten te drogen. 2.5 lang en 1.80 per stuk whahaha de onderburen zien niks meer, hangt nu voor hun balkon hihihi.
Het enige nadeel is dat ik ze ook moet strijken gatsie, das een werk. pfffffffff

We gaan straks ff naar opa in het ziekenhuis, gaat al een stuk beter, maar zal wel 3 tot 6 maanden moeten revalideren in een verzorgingstehuis. arme man en hij al 84.

Vanaaf moet ik voor het eerst trainen met het hondje, spannend hoor, ben best zenuwachtig, straks vind ie er geen bal aan hihihih.

we gaan zo maar eens.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan