Klusbabes '4'

Dames,
Misschien tot straks. Ik ga eens wat doen vandaag!!!
liefs,
    sterretje

PEPERNOTEN????? ik zag ze ook al liggen, dat is naast mijn sigaretten (IK MOET STOPPEN!!) mijn enige andere verslaving, veel pepernoten. En dan tegen sinterklaas heb je ze ook met chocola....................
Ik ben ook een echte huismus (een stier als sterrenbeeld, schijnen er om bekend te staan!), heerlijk op de bank, haard aan, televisie aan, dekentje en pot thee en rimke is gelukkig!!! Heb zin in de winter, vind de zomer ook lekker maar de winter is het voor me. Ben ook ski lerares geweest, ben dol op sneeuw en vrieskou!!!
Was in mijn vorige leven een eskimo denk ik!

Een van onze katten heeft een identitteitscrisis, denk dat hij een hond was vroeger. Als de postbode namelijk komt rent hij heel hard op de post af en gaat daar mee door het huis lopen.................

wihihi, Rimke, is het stiekem geen hond?

Ik vind de winter ook wel lekker en gezellig maar het lijkt nu al winter en als dat zo is dan trek ik het niet to volgend jaar april....denk dat ik dan in december al m'n winterdip heb hihihi. Heb dat sommige winters wel BOE!

Rimke foei toch, nog niet gestopt met roken  Als je over 2 weken ineens meldt dat je bent gestopt weten wij genoeg...hihi

Sterretje, jij dus ook geen klachten de laatste dagen...het is spannedn hoor!!

Happy, hoe gaat het met jou?!

X

hihihi! Ik denk dat jullie toch de eerste zijn die horen dat ik zwanger ben, na mijn mannetje natuurlijk! Ik wil proberen deze week te gaan stoppen/zwaar minderen. Maar als ik zwanger blijk te zijn stop ik ala minute!

Wat heb jij een lekker druk weekend Pip! Z kom je de dagen wel door he?
Die winter vind ik ook alleen maar lekker als we sneeuw, ijs of van dat lekkere helder vriesweer krijgen hoor! Regen en storm zijn aan mij ook niet besteed!!!

Jongens? Heeft iemand Happy gezien/gehoord????
Die zou zich nog melden met een update............

HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hey meiden

ik vind jullie allemaal erg lief, dank jullie wel.

Ik kan trouwens niet wachten totdat de chocoladeletters weer in de winkel liggen, jammie jammie, nadeel is dat ik daarna onder de puisten zit, maar ja dat gaat ook wel weer overn

Ik heb even een vraag, ik heb sinds gisteren best wel pijn in ik denk mijn baarmoeder, als ik ga zitten lopen en bewegen zeg maar, en dat straalt ook uit naar mijn liezen, heeft nog iemand dit wel eens gehad, ik wil namelijk niet meteen naar de dokter rennen aangezien ik daar al bijna een abbonnement op; kan nemen haha

xxxx linda

Terug
Bovenaan