Klusbabes '4'

Hey lin,

Ja, daar heb je gelijk in, 1x ergens in is idd niks en dan gaat het aardig oplopen. Je mannetje is lekker de hort opgeweest he.......Ik ben vrijdagavond en zaterdagavond ook weer weggeweest maar nog een avond red ik denk ik niet hoor. Die avond erna moet ik echt ff bijslapen whahaha, word oud he .........Vroeger was ik ook al zo n feestbeest, toen was het vanaf donderdag tot en met zondag flink stappen hoor!!!!! Was toch ook wel een heeeeeele leuke tijd, zou er nu niet meer aan moeten denken maar, had het niet willen missen !!!!!!!!

xxx happy

Nee lin, heb echt helemaal GEEN klachten, was verleden maand wel anders he....... Toen waren het ook wel spannende dagen, nu niet ... weet gewoon dat van de week de rd s komen

xxx

Ik ben nu 29 jaar, en tot mijn 20ste ging ik ook 3 dagen per week naar de kroeg, maar na mijn 20ste ging ik echt met tegenzin, toen ik 23 was gingen we samenwonen, en toen ging ik echt bijna nooit meer uit, ik was in mijn eigen huisje ver zat, nu af en toe vind ik nog wel gezellig hoor (ik word saai haha), en dit jaar voor de kermis had ik geen oppas, maar volgend jaar ga ik in iedergeval wel 1 of 2 dagen te kermis, dan blijft manlief maar eens 1dag je thuis haha, ik vind het nu allemaal veel te druk in de kroeg en tegen harde muziek kan ik al helemaal niet meer zo goed,

xxx linda

hey happy

dat was vorige maand inderdaad wel anders, toen waren we zowat allemaal van de leg haha, ik hoop voor je dat de rd's niet komen, je kunt nu toch niets anders doen dan afwachten maar weer (en dat is wel vervelend haah)

xxx linda

Hoi lin,

Vind ik ook hoor, blijft hij maar lekker een avondje thuis !!!! Als ik s avonds weg ga, ga ik naar de kroeg ( hier 5 min vandaan ) en daar werk ik ook. Noem het altijd mn tweede huis whahaha. De muziek staat daar gelukkig nooit zo erg hard, zit er altijd lekker te kletsen ...... en laat ik daar nou toevallig heeeeeeel goed in zijn whahaha

xxx

haha je tweede huis, dat zei ik hiervoor ook altijd in mijn stamkroeg, als de eigenaar nieuwe barkrukken kocht dan zeiden wij he die zijn ook een beetje van ons want wij hebben ze betaald haha, hij kon er gelukkig wel altijd om lachen, en inderdaad ik vind het ook erg gezellig om effe te kletsen en als de muziek op kuizend staat dan kun je elkaar echt niet verstaan,

xxx

Terug
Bovenaan