Klusbabes '4'

Ben er ff tusseuit, ga aan het eten beginnen want, mn mannetje moet straks even weg dus voor die tijd even eten ....... mmmmmmm lekker draadjesvlees wat heel de middag heeft aangestaan .......

liefs happy

hey happy

heerlijk draadjesvlees, ben ik ook gek op, eet smakelijk meid, en misschien tot vanavond

xxx linda

hey meiden.

ik ben er vantussen, ik ben er misschien vanavond nog even en anders morgenmiddag

iedereen alvast een fijne avond

xxx linda

Och, draadjesvlees!!! Ben dol op draadjes vlees....................ik heb alleen geen flauw idee hoe dat klaar te maken..........wij eten haricots vertjes, gebakken aardappeltjes en een vleesje..............hoe creatief.................
Eetze!! Ik kom vanavond nog effe buurten!

Hey Ladys!

Ben het helemaal met jullie eens: honden zijn lief! Als wij straks mama's zijn dan gaan wij onze kinderen daar toch niet bang voor maken dames??

Bambi wat heerlijk dat je nog vakantie nodig hebt. Idd wel jammer dat je leegloopt op dit moment.

Ik heb vandaag buikpijn. Helemaal onderin, voelt niet echt als ongi buikpijn....wordt er maar nerveus van! Ik heb besloten a.s. zaterdag te testen als er nog geen  is (mijn nod loop vanaf afgelopen weekend tot zondag a.s.)!!

Ga even eten!!

X Pip

Linda, veel plezier op de laatste kermisdag!

Ik dacht dat ik alles had gelezen en ging toen mijn vorige berichtje plaatsen. Wordt ie geplaatst....zie ik dat jullie nog een pagina bij elkaar hebben geluld!! wahahahaha

mmmmmm draadjesvlees, zaaaaalig!! Wij eten chili concarne..ook lekker hoor.

Ga nu echt eten...tot later!

He meiden!

Pipstip, wanneer denk jij dat je ei is geweest? Ik heb namelijk vrijdag mijn nod. en nu had ik gisteren heel veel pijn ook onderin de buik. Kon het niet echt thuisbrengen. Vandaag minder maar zeurt het er een beetje.. Ik heb het er zelf maar op gegooid dat ik een dezer dagen ongie word.... weet t ook niet. verder heb ik geen klachten.

Liefs Jacqy

quote: jacqy84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-09-2007 17:41:58'));

He meiden!

Pipstip, wanneer denk jij dat je ei is geweest? Ik heb namelijk vrijdag mijn nod. en nu had ik gisteren heel veel pijn ook onderin de buik. Kon het niet echt thuisbrengen. Vandaag minder maar zeurt het er een beetje.. Ik heb het er zelf maar op gegooid dat ik een dezer dagen ongie word.... weet t ook niet. verder heb ik geen klachten.

Liefs Jacqy

===

Ik had vorige week  maandag en dinsdag rekbaar slijm...ergens toen heb ik denk ik mijn ei gehad. Maar ik voel daar verder niets van. Heb jij je ei wel gevoeld (wanneer)?? Ik heb verder ook geen klachten behalve gister zere liezen en vandaag zeurende buikpijn, helemaal onderin m'n buik..een soort drukkende, ik moet plassenachtige zeurende pijn.

Ga jij vrijdag testen als er nog geen rode duivels zijn??

X Pip

Terug
Bovenaan