Klusbabes '4'

hoi hoi...
nog steeds geen  te zien....
maar ja et kan natuurlijk nog alle kanten opgaan!!!!
af en toe nog wel kramp...maar ja dat hoeft ook niets te zeggen ntuurlijk..
Liefs Miranda

Hallo, hallo,

Ik wist het zeker vanochtend. Kon van de kramp onder in mijn buik nauwelijks rechtop lopen. Ik dacht: Er komt een vloedgolf aan RD's aan en hoe houd ik dat een dag voor de klas vol met deze kramp ?!

Maar geloof het of niet: de kramp is langzaamaan weggetrokken en geen RD te bekennen!

Kan het ook een ei-sprong zijn?! Dat ik over 2 weken pas ongesteld word?
Dan zou ik namelijk ongeveer een maand hebben overgeslagen.

x Essy

Hey essy

wat erg raar allemaal, wat kan je lichaam toch gekke dingen doen he, ik weet niet of je een maand kan hebbenovergeslagen, maar alles kan natuurlijk, of het is misschien raak you never know meid succes

xxx linda

ik zie net nog 40 berichtjes en dan zit ie alweer vol hahaha
wat zijn we toch een stelletje kletskousen

xxxx

Essey: maar je nod is toch 3-9? Ben je dat niet geworden dan? Of misschien was t toch je eisprong? Ik had ook veel last van eisprong  

Kruimels: balen dat je neg hebt getest...maar  t kan nog pos worden...

Heb vandaag uitslag bloedprikken gekregen. Waarde zat nu op 24, en schijnbaar vorige week op 93. Dus gedaald en dat is natuurlijk goed. Hoef ook nu geen bloed meer te prikken Heb nog maar eens gevraagd vanwege dat vloeien. Gyn zei dus dat ik nog een beetje zwangerschapshormonen in mij heb en dat er dan nog geen cyclus aangemaakt kan worden. Dus daarom vloei ik nog. Nouja, als ik vorige week 93 had en nu 24 kan t dus binnen paar dagen 0 zijn (theoretisch haha). Hij wil wel graag dat ik over 4 weken weer eens terugkom. Ik zat in de auto te bellen (foei, maar anders ging hij weer op de voice mail inspreken) dus ben ook helemaal vergeten te vragen of ze nu mijn eileiders gaan onderzoeken en of ik al gelijk zwanger mag worden. Volgens mij mag dat wel, want vorige x zei hij volgens mij van wel. Maar ik moet toch over een maand terug (ga natuurlijk niet nog een maand wachten voor ik weer mag klussen.) Maar misschien bel ik   morgen nog even om dat te vragen

Hier even een vies stukje...vanmiddag bij t afvegen bleef ik maar vegen(alleen  geplast hoor). Het voelde aan alsof er veel slijm bij zat en bij t afvegen zat er elke keer een stukje stolsel bij. Misschien nadert mijn eisprong. Weet ik veel, stomme lichaam af en toe. Had wel deze week sterk t idee dat dit echt mijn laatste vloei dagen zijn, en dat hoop ik natuurlijk

Weet niet meer of happy of bambi dat schrijf maar ik hoef dus niet 'schoongemaakt' te worden...dat ik wat langer vloei is dus niet zo erg. Alleen als ik wel weer klachten krijg moet ik eerder contact opnemen

Zijn we al bijna bij klusbabes 5!!!??? stelletje kletsdozen haha

He meiden!

Bieb, gelukkig zijn de waardes gedaald! en hoef je niet "schoongemaakt" te worden. nu maar hopen dat het vloeien snel stopt!
Kruimels, jammer zeg! negatief getest!
En voor essy, engeltje, voor jullie is het ook spannend! Ik ga duimen!!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan