Klusbabes '4'

hoi meiden,

gelukkig   bieb das goed nieuws. nu indd stoppen met vloeien.
Kruimels balen van de nega test. laten we hopen dat het alsnog goedkomt.
Engeltjuh spannend meid, vooral als je vanplan bent om nog 2 weken te wachten voordat je gaat testen. ik hoop dat dat volhoud, ik zal geen dag zo doorkomen hahaha.
Essy meid, wat vreemd van die kramp, zou heel goed kunnen dat je nu pas je ei heb en indd. een maand overheb geslagen. ons lichaam kan soms rare dingen doen.

Zo ook die van mij. Heb echt mega rekbaar slijm. Ik dacht altijd, dat ga je toch niet bekijken, nou heb het dus wel gedaan  en het is mega doorzichtig en echt rekbaar.  en nu heb ik ook een zeurderig gevoel linksonderin. Dus ik zou zeggen me ei, zo voelde het vorige x ook ongeveer, maarja dan is ie wel een beetje heel erg vroeg. Bij een 30 dagen cyclus (mijn gemiddelde) zal ik volgende dinsdag pas komen. maar dit is ruim 5 dagen eerder, gaat mijn cyclus dan ook korter worden   ????
Wil er goed gebruik van maken en gewoon het hele weekend aan de klus hahahah. Hoop dat ik me ventje zo gek krijg. Ze zeggen wel niet elke dag, maar vorige maand deden we het om de dag en geen resultaat, dus kan het allicht proberen, miss werkt het bij ons zo. hihihihih

Aleen 1 probleem heb een spiertje verekt ofzo, zit niet helemaal lekker in me rug en heb nu dus een beetje pijn. Hoop dat het straks wegebt ofzo, vind dit niet helemaal geweldig.

ga weer ff.

xxx Bambi

Hoi meiden,

Bieb, das goed nieuws meid!!! Nu idd hopen dat het vloeien ook snel stopt.

Kruimels; balen meid een negatieve test maar, het kan nog he, dus blijf voor je duimen

Essy; wat raar zeg, denk dat je idd misschien een maand hebt overgeslagen. Zou maar flink aan de klus gaan

Bambi; jou zien we het weekend dus niet veel whahaha. Go for it .....

liefs happy

He dames...

Bieb fijn   nieuws! Hopelijk stopt het bloeden nu ook snel...

Ik heb niet zoveel meer geschreven...maar heb wel nog gelezen en leef met jullie mee hoor!

Kruimels balen dat de test negatief was...hopelijk verschint dat streepje snel!

Hier begint het ook spannend te worden! Ik meen van alles te voelen....heb wat afscheiding....steken in mijn lies...gevoelige borsten! Je ziet ook aders..maar weet eigenlijk niet of je die normaal ook ziet!
Dinsdag is mijn NOD Maar ik ga er maandag een tetsje tegenaan gooien!

SUcces allemaal!

Roos

@Bieb: Dat is goed nieuws. Hoop dat het na deze week toch eens afgelopen is met dat vloeien van je.
En nee, ik ben idd niet ongesteld geworden 3-9. Heb 2 testen gedaan. Beiden negatief. Ga pas weer testen met 56 dagen. Misschien heb ik wel een maand overgeslagen (als dat kan).

@Bambi: Das lastig, dat spiertje. Als dat het klussen maar niet in de weg zit.......

xx Essy

He mamaroos. Was net al aan t denken dat ik je tijd niet had gezien. Spannend hoor voor je. Hopelijk pos. Ik heb al weer gezien dat september een behoorlijke vruchtbare maand is, dus je weet t nooit....

Nou Bambi, jij bent dus wel even flink bezig straks. 1e ronde had ik geloof ik ook elke dag geklust, 2 weken lang (misschien 1 dag niet tussendoor), nou toen had ik t ook wel gehad hoor haha. Echt geen zin meer. Enja, ik was wel mooi zwanger!! Dus succes ermee...

Dames, als ik niet meer vloei dan ga ik allemaal glitters hier strooien. OOk al is dat eigenlijk bedoeld als er iemand zwanger is. Tss kan me niks schelen haha

He Bambi, misschien zijn er wel bepaalde standjes om dat spiertje te ontzien

succes....

hoi meiden,

ff een uur op de wc helpt ook. sossy voor het praat je poep  denk gewoon dat er een boel in de weg zat en dat het uitzette ofzo. heb er echt ruim 3 kwart. gezeten hahahah, maar ik voel het nu niet meer.   whahahahaha

ga nu gtst kijken.
miss tot zo

xxx Bambi

Ga er weer vandoor. Ventje zit nu voetbal te kijken. Yech. Heb al wc's schoongemaakt, en de kattenbak, nou genoeg geweest dacht ik zo. Vanavond om 9 uur filmpie kijken op filmnet, dan neem ik Heroes maar op.

Zitten jullie trouwens ook op Hyves?

Terug
Bovenaan