Klusbabes "5"

Jippie nummer 5!!

Wat een kletskousen hier! Het duurde even voor ik was bijgelezen maar hier komt ie:

@ essy Bij mij is de situatie nog hetzelfde als voorgaande dagen...
Ik hoop voor je dat het je ei was! Nou maar flink klussen!!

@ bieb Gelukkig dat de waardes gedaald zijn.  Nu maar hopen dat je snel weer verder kunt en eens lekker met je mannetje kunt klussen. Ik heb trouwens wel ooit een hyves aangemaakt maar nooit meer wat mee gedaan. Ik heb meestal niet de rust om uit te zoeken hoe het allemaal werkt en daarna vergeet ik het helemaal.

@ Kruimels Jammer dat je negatief hebt getest. Maar zolang er geen RD zijn is er nog hoop! ik zal voor je duimen!

@ Bambi Ik hoop voor je dat het je ei was! Succes met klussen en vraag je mannetje maar of dat hij je eens lekker wil masseren

@ Happy Ik moet ook het weekend werken!! je bent neit alleen. Mijn "weekend" begint pas woensdag... maar dan wel 5 dagen lang!!

@ Rimke Ik hoop dat je laatste nachtdienst lekker rustig is!

@ sterretje Bedankt voor de glitters! hopelijk heb ik er genoeg gevangen!

Ik denk dat ik zo wel alles gehad heb. als ik iemand vergeten ben sorry maar er is zo druk gekletst dat het bijna niet bij te houden is!!

Kus Renée

Welterusten jacqy!
@pip: En nog geen rd's neem ik aan. Heb je nog last van krampen?
@kruimels: je had het erover dat je kramp had, maar geen bruin bloed? Ik begreep niet precies wanneer.

hoi,

he renee al bloed ondekt???
ga zo me mannetje maar ff verleiden denk ik, anders komt er geen baby hihihih

xxx Bambi

Hallo bambi en renee,
Er is vanavond inderdaad weer veel gekletst en ik denk dat ik toch wat dingen moet gaan opschijven. Ik moet te vaak teruglezen en dingen uitzoeken.
Ik ben trouwens ook niet op hyves.

Hey Bambi nog steeds alleen vies  bruine afscheiding en vanmorgen een beetje rood met afvegen. Daarna niet meer.  Schiet niet bepaald op op deze manier.

Sterretje ik had me ook even alles op papier geschreven. is anders niet bij te houden hier!

Zit trouwens op het werk stiekem op internet.
Dadelijk komt de nachtdienst moet ik eraf zijn!!!

Hihihihi, Renee,
Ik zie het echt al voor me. Gebogen over de pc. Je overdracht aan het uitwerken of een medisch dossier????    

hoi hoi...
nog steeds niet ongi!!!!
Maar et vreemde is dat ik wel de hele dag door kramp heb zeg maar....het zou me dus niets verbazen als k gewoon ongi wordt

idd sterretje, nog geen RD, lief dat je het vraagt. Vandaag wel ietsje krampjes en m'n (.)(.) worden steeds gevoeliger.....ik snap er niks meer van? Met manlief afgesproken dat als er zondag nog geen RD zijn we maar weer gaan testen en dan een "merk"test doen (had matcare maar die vind ik stom! wahahaha). Maar misschien komen de RD wel voor die tijd. Het maakt mij allemaal niet meer uit ALS er maar wat gebeurt!!!!

Had laatst trouwens gevraagd of jullie voorkeur hebben voor een jongetje of een meisje...niet echt veel reacties gehad: durven jullie er niet voor uit te komen

X

Terug
Bovenaan