Klusbabes "5"

Hallo dames,
Bedankt voor de bezorgdheid. Ik voel me meteen al een stuk beter hierdoor.
Ha Linda84; ik heb een cup a soupje gepakt en dat ging goed. Net wat pap gehad en het is er tot nu toe allemaal in gebleven. Ik moet alleen iets meer drinken vandaag, want ik ben nog nauwelijks naar het toilet hoeven gaan. Ik heb wel elke keer na zoveel tijd een honger. Maar ik ben bang dat het verkeerd valt. Zo'n pijn gisteren. Als een bevalling ook zo gaat dan ben ik al 3 keer flauw gevallen, hihihi.
liefs,
          sterretje

Whahaha linda84,
En dan kom je straks thuis en pak je een pilsje om vervolgens op de bank te liggen en te vragen aan je man: "Is het eten nog niet klaar?"
Wel niet boos op hem worden als hij niet zoveel gedaan heeft als je gehoopt had. Je weet dat mannen maar een ding tegelijk kunnen.
Ik zie het wel al voor me

Nou, het is erg rustig op dit moment. Allemaal met de (schoon)ouders of lekker uit eten.
Happy, hoe is het met jou meid? Ik ben blij dat je vriendinnen er voor je waren.
liefs,
          sterretje

Hey Sterretje, je zou toch zeggen dat cup a soup ook zwaar op de maag valt, maar gelukkig is het goed binnen gebleven. En genoeg drinken is inderdaad erg belangrijk. Hoop dat het morgen stukken beter zal gaan.
Engeltjuh, echt goed dat je zolang kan wachten, maar je moet jezelf niet gek maken nee. Weet je al precies wanneer je gaat wachten of kies je gewoon een goed moment uit wanneer je denkt, en nu hou ik het niet meer vol.

Hoi Lin,
Echt waar? Ik dacht niet dat er veel verschil tussen de bouillion en de cup a soup zat. Misschien maar goed dat ik dat niet wist. Als het er over 2 uur nog in zit is het goed.
En geen plannen meer voor vandaag?

Licht er misschien aan welke cup a soup je pakt, maar in het algemeen zijn ze volgens mij toch een stuk cremiger en zwaarder op de maag.
Ik heb eindelijk een keer geen plannen. Hebben vanaf ons huwelijk al geen weekend meer vrij gehad en dat is ruim 3 maanden geleden. Dus dit was wel eens een keer goed. Dadelijk maar eens eten koken , heb ik vandaag echt geen zin in, maar ja... het moet toch eens gebeuren en mijn mannetje had er ook al geen zin in. Maar de rode kool moet op, dus een pizza uit de diepvries halen zit er ook niet in (is maar goed ook).

Tja, dat zijn de mindere dingen. Ik heb ook vaker geen zin om te koken. Hoe doen jullie dat nu eigenlijk met het huishouden? Jullie werken allebei, dus veel blijft voor het weekend liggen, neem ik aan. Dan is het weekend voor je het weet ook weer voorbij? Of hebben jullie een andere manier?

Terug
Bovenaan