Klusbabes "5"

Kl*te he die koppijn, ik heb ook migraine, verschrikkelijk zeg. Meestal als ik hoofdpijn heb neem ik een panadol plus en vaak helpt dat wel !!!!!!! Ga om half elf naar de pfaff s kijken, altijd wel leuk vind ik

kus happy

Whahaha, ik schrijf ga om half elf naar de pfaffs kijken zie ik dat het al bijna kwart voor is ...... lekker dommie

Essy,

Ik denk dat ik het nu weet als haar naam met een H begint. Als dat haar is....
ze is nu zelf 4 maanden zwanger! Spreek haar verder niet zo heel veel.

Linda wij hadden een fotograaf die onderweg gewoon is gestopt en daar een foto van heeft genomen. We hebben heel veel van zulk soort foto's, was wel super leuk om te doen.  Is al ruim twee jaar geleden. Wanneer zijn jullie getrouwd?

Hier nog iemand die geregeld erge hoofdpijn heeft, bij mij helpt saridon erg goed, gewone paracetamol of ibuprofen helpt dan niet. Echt klote is dat he?

ja erg klote, hihihi, maar bij mij helpt een ibu meestal wel, maar daar schijn je mee uit te moeten kijken als je zwanger wil raken. ik neem meestal zon vloeibaar geval, maar die waren op dus nu maar een molletje genomen. 2 maar is geloof ik uitgewerkt. denk dat ik straks maar moet gaan liggen. miss dat dat helpt.
zo voor de pc is geen bevondering eigelijk.

oooh de pfafs (??) vind ik ook wel leuk, maar is nu al bijn aafgelopen hahaha
of ben je aan het kijken??

Terug
Bovenaan