Klusbabes "5"

Succes morgen bieb, hopelijk snapt je vriendin je mening want dat kan ook nog he dat zij zometeen boos op jouw wordt omdat je er wat van zegt, en mocht dat het geval zijn dan weet je voor de volgende keer in iedergeval wie je niet in vertrouwen moet nemen

en ik heb nog nooit gooische vrouwen gekeken en ga het ook niet kijken het trekt mij niet haha, ik krijg straks die mevrouw weer die reiki gaat doen bij mij, die zorgt voor ontspanning in mijn lijf haha

xxx linda

Hey sterretje

eet smakelijk meid en ik hoop dat je je morgen beter voelt en anders gewoon de dokter bellen

o ja ik vind het echt leuk dat je nogsteeds bij ons op het forum bent

xxx linda

Linda, ik snap precies wat je bedoelt. Alhoewel wij natuurlijk niet bij de gyn lopen (nu dan even wel). Maar ik wil ook zo graag aan mijn familie vertellen dat we bezig zijn, maar dan krijg je elke x van die vragen. Moeder weet t nu natuurlijk wel, maar die zal t niet de hele tijd gaan vragen. 1 zus weet wel dat we gingen beginnen en vraagt t ook af en toe, maar niet zeurderig. Zij heeft nu ook pas dochtertje van 1 en is 37, dus weet hoe iedereen kan zeuren. Denk wel dat ik t haar binnenkort vertel van mk

Reiki misschien ook wel fijn. Wat doet die dan precies? Als mijn vriend nu aanbiedt om een uur lang mijn rug te kriebelen maar dat ik dan wel met hem tv kijk, dan zal ik waarschijnlijk geen nee zeggen haha (dan neem ik serie gewoon op)

hey bieb

tja reiki   dat is een soort magnetisch iets, zij doet dat dus met haar handen en geeft mij een bepaalde energie waardoor ik helemaal ontspannen wordt, zij legt haar handen op mijn nek rug en hoofd, en zij voelt dus ook bepaalde dingen die niet goed zitten, ik heb bv, altijd heel veel pijn in mijn rug en zij kreeg hele buikpijn dat zij bij mijn rug was en ze vroeg ook of ik iets met me rug had watn dat voelde zij, dus dat was wel grappig, toen ze haar handen op mijn hoofd lag, was dat dus een hele warboel daar binnen van stress en zenuwen, (ik ben namelijk een persoon die bijna nooit over mijn gevoelens praat omdat ik een ander daar niet mee wil vervelen), op een gegeven moment wordt ik helemaal warm van binnen en mijn hele lijf wordt harstikke zwaar, en dan wordt ik dus ontspannen, maar dat gevoel dat ken ik niet zo goed en ik werd altijd bang van dat ontspannen gevoel haha, maar ik heb er wel baad bij, het is gewoon voornamelijk voor de ontspanning

xxx linda

Hartstikke fijn toch, ook omdat jij je er goed bij voelt. Daar heb ik de 'magische handen' van mijn vriend voor haha
Ik krop mijn gevoelens niet op.Af en toe lekker tekeer gaan lucht op. Ben trouwens niet een persoon die lang boos blijft, en vriend ook niet. Behalve als je me echt wat flikt dan heb je aan mij geen goeie.
Ook met t werk, als t druk is of stress, dan ben ik t meestal vergeten als ik weer thuis ben. Sommige mensen slapen er s nachts niet van! Gelukkig heb ik dat niet.

Zo, ik ga nu ef stoppen. Aandacht aan mijn vriend geven!!

doeii fijne avond

xxx

hey bieb

een hele fijne avond en veel plezier samen haha

ik ga ook zo stoppen want die mevrouw staat zo voor de deur,

Ik laat me ook gerust wel eens gaan hoor maar dat doe ik dan als ik alleen ben dan ga ik in me eentje effe een lekker potje janken het lucht wel weer op haha

xx linda

Hey Linda,

Ik ben ook al zo iemand die niet snel boos wordt, maar af en toe moet ik een flink potje janken. Lucht zo erg op. Mijn moeder voelt trouwens ook heel veel dingen. Als ik ergens last van hebt voelt ze dat ook aan mijn rug en mijn nek. Paar weken geleden zat mijn rug ook gigantisch vast en wilde me wel laten masseren, maar durfde niet zo goed omdat ze dan misschien wel kon voelen dat ik eventueel zwanger zou zijn. Maar zo'n last van mijn rug dat ik het toch maar heb gedaan. En was uiteindelijk toch niet zwanger.
Heb trouwens idd toch maar pizza gegeten. Ik vind rode kool best lekker hoor, maar goed, moeten toch maar proberen om dat morgen nog te eten. Hebben in tussentijd top 25 dikste mensen (o.i.d.) gekeken. Erg fijn als je aan een pizza met cola zit  haha. Echt erg hoor. Dat iemand het zo erg kan laten komen, 550KG!!!! Krijg ik meteen de neiging om vanavond maar eens te gaan fitnessen na mijn pizza. Maar ja.. de fitnessschool is gesloten.
Ik ga vanavond lekker tv kijken, dus ik ben er morgen pas weer. Fijne avond allemaal! Morgen eerst weer werken .

Terug
Bovenaan