Klusbabes "5"

zo meiden,

Jullie hebben weer lekker door gekletst. pffff
He ik heb een idee. ik neem aan dat sommige van ons nog niet willen dat er allemaal onbekende mensen op je hyves staan. niet voor jezelf maar voor je vrienden. snappen jullie hem nog. vertel het miss een beetje onduidelijk.
maar als we straks allemaal zwanger zijn en de buiten wereld is op de hoogte, dan kunnen we allemaal vreindjes worden en krabbelen hihihih. Maar dan moeten de niet hyvers ook een hyves aanmaken hihihihi. Dat moeten jullie natuurlijk zelf weten. is maar een idee he.

Natuurrlijk blijven we ook gewoon gezelie op het forum kletsen.

Ga voor nu maar tv kijken en kom straks nog ff buurten.

xxx Bambi

Hoi meiden,

Jeetje zeg ..... wat kunnen jullie kletsen zeg !!!!! whahaha, is echt niet normaal wat ik nu weer allemaal moest bijlezen. Ik weet ook echt niet meer wat ik alemaal heb gelezen hoor hihi . Zag wel dat sterretje zich niet zo lekker voelde. Sterkte meid, zuinig op jezelf en je ukkie zijn he. Laat je maar lekker door je mannetje verzorgen !!!! Bambi, gezellie hoor met al die exen whahaha, ga ook maar eens op hyves hihi. Zit ondertussen gooise vrouwen te kijken, jemig, wat heb ik dan een saai leven zeg . Tot straks

liefs happy

nee joh ik zit die exen alleen maar te bespieden hihihih.
en trouwens nu lijkt het net of ik zon slette bak was hahaha. ik kan meer spreken over vriendjes van toen ik 15.16 jaar was hahaha.

Aleen die ene echte 1e lievde he, daar blijf je een zwak voor houden zeggen ze en daarom mag ie in me vriedjes lijst whahahah. en omdat het gewoon een lekker ding is whihihi. sorry word er melig van.

Maar me eigen ventje is de leukste hoor. maar kijken mag toch wel.

xxx Bambi

Hey bambi,

Whahaha de gedachte dat je een slettebak bent is niet bij me opgekomen hoor !!!! Is toch ook wel logisch dat je voor een bepaalde ex een zwak hebt, heb ik ook en je hebt gelijk hoor kijken mag hihi .....

kus happy

Trouwens, dan zou ik ook een slettebak zijn want ik heb veeeeeeeel meer vrienden als vriendinnen. Ik werk natuurlijk in het cafe waar ik s avonds ook vaak ben en ik kom daar al 17 jaar !!!!! Er is daar ook best wel een vaste groep waar ik al jaren mee omga. Toen ik nog volop ging stappen, kon ik nooit ongestraft met een jongen zoenen want het leek wel of ik 10 vaders bij me had. Vaak was ik het enigste meisje wat met 10 jongens ging stappen !!!!!! Met die gasten kan ik nou eenmaal veel meer lol hebben als met de meiden maar, ze zien me wel allemaal als een deel  van hun dus, als er vreemde mensen binnen zijn zullen ze ook wel eens denken. Dan zit ik weer bij de ene op zn rug, met de andere dans ik, de volgende tilt me op. Zeg ik wel eens tegen mn mannetje, die mensen zullen wel denken wat een snollebol is dat whahaha. Ik heb daar ook 5 leuke vriendinnen maar ik ben echt van lang leven de lol !!!!! ( niet vreemdgaan ofzo hoor ) en die meiden hebben dat veel minder, dus vandaar dat ik dan weer met die gasten aan de zwier ga !!!! hihi. Maar kletsen doe ik wel met de meiden hoor, heerlijk vind ik dat ...... Zo heel verhaal geworden he

kus happy

ja laten we het maar bij kijken houden he, ander krijg ik een probleem. En ik heb me lesje wel geleerd in het verleden. . Ben een beetje stout geweest.  vandaar.

Maar nu alles oke hoor. we zijn niet voor niets getrouwd en gaan voor een beebje. hihih
Ik hou trouwens op me pc een soort dagboek bij. niet elke dag hoor. heb net b.v een stuk geschreven en daarvoor al 1.5 maand niet. daar hou ik bij hoe mijn bevinden zijn lichaamelijk en geestelijk. hoe het voelt om zwanger te worden en er mee bezig te zijn en hoe rot het is weer ongie te worden. gewoon voormezelf om later terug te lezen.
Gewoon een word bestandje. hihihih

ga nu met me schatje ff tv kijken.

xxx Bambi

oooh tv kijken gaat niet door. hihihi programma gemist.
dan blijf ik nog fff
heb trouwend een koppijn pfff. vanmiddag al 2 molletjes ingenomen, maar nu weer terug

xx

Je hebt gelijk hoor, hou het maar bij kijken. Doe ik ook whahaha. Nu we bezig zijn voor een uk zijn we toch wel een keer uitgedold he hihi. Wat een leuk idee trouwens om dat bij te houden. Meestal hoor je dat ze dat doen vanaf het moment dat ze zwanger zijn maar, dit is natuurlijk ook erg leuk ! Ik denk dat het zwanger worden lang niet zo leuk zou zijn als ik jullie hier niet had om te kletsen . Fijne avond nog meid ....

liefs happy

Terug
Bovenaan