Klusbabes "5"

Hey jacqy

Hier   is verder alles ok. Mn ongi is weer over dus kan er weer tegenaan he Het is ook wel leuk dat we nu niet allemaal onze nod rond dezelfde tijd hebben, houdt de spanning er hier een beetje in he hihi

liefs happy

Bieb, succes morgen. Je hebt gelijk hoor dat je er even naar laat kijken.

kus happy

meiden ik ga me bedje in,

ff kijken of ik mannetje zo ver kan krijgen, bieb heb ook me doos onthaard whahahaha.
ookal is me ei al geweest, denk ik, dan maar voor de zekerheid, pfff heb wel al heel de avond een raar gevoel in me buik, me darmen zijn al een paar dagen van slag, kan ook daar van zijn. nou anyway. tot morgen aaf.

xxx Bambi

slaap lekker

hoi hoi
nou nog steeds niej ongi...Ben morgen 5 dagen overtijd...
KLinkt wel positief...toch?????
Als et weg blijft dan ga ik aankomend weekend testen!!!
Liefs Miranda

Meiden, ga ook mn bedje in !!!!! Tot morgen en slaap lekker .....

KUS HAPPY XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

lieve meiden,

Ik heb helaas geen tijd gehad om even bij te lezen, had gisteravond verjaardag en was er laat weer.
Moet nu echt naar mijn werk, maar wil jullie even snel laten weten dat ik nog niet ongi ben, jippie!!!!!!!
Ik zei dat ik vanmorgen zou testen, maar ik probeer het vol te houden tot morgenochtend, alleen maar meer kans dat ik niet te vroeg test, toch?!
En als hij wel positief had aangegeven dan was ik de hele dag niet thuis geweest om het te vieren en dat is ook niet leuk, vond mijn vriendje (lief he)
Hij is trouwens al helemaal door het dolle heen, hahahaha.
Ik heb zo'n vermoeden dat er deze maand in ieder geval wel eens twee klusbabes,
zwangerbabes zouden kunnen worden en ik hoop natuurlijk nog veel meer!!!!
succes allemaal en misschien tot vanavond
kus kruimels

hey meiden

Kruimels: ik hoop het zo voor je dat de test morgen positief is meid, zet hem op

Engeltjuh: hoe hou je het uit om zo lang te wachten met testen, en jij ook succes meid

Bambi: ik voeg je toe op hyves, en zal voor de rest niks schrijven, haha

happy: lekker dat je ongi over is, veel klusplezier deze maand

Linda: haha ga jij maar lekker in je broek koekeloeren hoor hahah

Jacqy: raar he dat je eerst zo dicht met bambi bij je nod zit en dan nu in ene 8 dagen erna haha

Bieb: succes vanmiddag bij de gyn, ik moet ook vanmiddag heen zal mij benieuwen, en goed dat je het tegen je vriending hebt gezegd,

Zo meiden, mijn ongi is ook alweer zo goed als over, zal het vanmiddag allemaal even aan de gyn vragen of ik met zo'n klein beetje (als het volgende maand weer terugkomt) evengoed zwanger kan worden, toen ik aan de pil zat was ik gewoon 8 dagen ongi nu 2 dagen dus dat is wel effe een verschil
maar goed ik hoor het vanmiddag allemaal wel

xxx linda

Terug
Bovenaan