Klusbabes "5"

Goeiemorgen lieve meiden,

Zo heerlijk geslapen, vandaag nog lekker vrij !!!!!! Moet wel weer een hoop doen vandaag mmar ik hoef in ieder geval niet te werken.

Linda; succes vanmiddag. Ik zou het idd even vragen over je ongie. Twee dagen is natuurlijk wel lekker maar, zou ook wel willen weten of dat verdere gevolgen zou hebben.

Kruimels; Jeemig, hou ons nog een dag langer in spanning zeg !!! whahaha. Succes morgen meid ...... zal duimen voor je !

Engeltjuh; wat linda ook al zegt ...... hoe hou je het uit zeg! Ik vind het knap hoor want juffertje ongeduld hier had al een pak testen gebruikt hihi. Ook jij succes, zal ook voor jou duimen.

liefs happy

hey happy

nou ik heb niet zo lekker geslapen hoor, om 5 uur vannacht dat ik dat de wereld verging van de regen en een mega harde onweer echt niet normaal. haha, nou dan ga ik vanmiddag wel even in de bank liggen als joey slaapt haha

xx linda

nou ik ga weer stoppen, mijn vriendin met haar baby komt zometeen op visite, kan ik lekker koetelen hahaha, tot vanmiddag als ik bij de gyn vandaan kom, dan breng ik meteen verslag uit

xxx linda

Hey lin,

Nou ik heb niks gehoord hoor vanacht. Mn mannetje zei dat vanmorgen ook al over die regen en onweer. Zeker als een blok geslapen want normaal word ik echt van ieder geluidje wakker. Veel plezier met je vriendin en haar baby, nogmaals succes vanmiddag en slaap lekker op de bank hihi ........

liefs happy

Hallo meiden,
Het leek weer wat beter te gaan, maar gistermiddag begon ik weer kramp te krijgen en leek het alsof ik moest btaken. Evenals vanmorgen. Dus net de doktersassistente gebeld. Nou ja, het heeft toch een paar dagen nodig om weer tot rust te komen, dus afwachten maar weer.
@linda84: Dit is mijn vaste vrije dag. Maar of ik morgen ga? Zolang ik me niet goed voel niet.
@kruimels: Spannend, spannend, spannend!!!
@linda: ik zal aan je denken meid, ik moest nu op tijd op, want de mvm-consulente komt zo langs, maar straks ga ik het lekker bijslapen.
liefs,
        sterretje

Hoi Happy,
Geniet van je vrije dag. Ga je de stad in????? Pfffff, ik heb het gehad met binnen zitten. De zon schijnt hier, heerlijk.
@Bambi: Heb jij niet ook vrij vandaag?
@bieb en Linda: succes bij de gyn.
liefs,
          sterretje

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:
15) Linda  5e ronde 2de kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3) Essy, 1e ronde
4) marientje 2e rondebezig bijtje
5)
6)
7)
8)Mootje, 5e ronde    ( onregelmatige cyclus )
9)Bambi 3e ronde kleintje 3e ronde
10)
11) Miekje, 4e ronde
             Renee86, 1e ronde  (ontpillen; ga uit van cyclus van 40 dagen)
12) lizzy, 2e ronde  
13) jacqy84, 2e ronde
14) happy, 3e ronde
15)
      sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
16) Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17) Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20) kruimels,5de ronde(32ste dag,net als vorige maand)
     _engeltjuh_ 1e ronde  
21)Essy
22)Linda 1  2de kindje
23)
24) Chris, 7e ronde
25) Roos, 2e ronde, 2e kindje
27)
28)
29)
30) Rimke, 5e ronde
31)

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)
5)
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)Jacqy84, 3e ronde
12)
13) Miekje, 5e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Terug
Bovenaan