Klusbabes "5"

Hoi Chris,
Hé wat vervelend meid dat de RD's zijn gekomen. Ik wens je veel succes toe in de volgende ronde.
liefs,
            sterretje

Hallo allemaal,
Sorry dat ik zo lang niks heb laten weten, maar ik dacht dat ik zonder te forummen er minder mee bezig zou zijn en dus de kans zou vergroten op zwanger zijn.. Fout gedacht! Weer  niks deze ronde..
Sterretje: gefeliciteerd! Ik wens het de anderen en mezelf ook zo toe een kindje te verwachten..
Liefs,Chris

De consulente van Moeder voor Moeders is net geweest. Ze heeft net het hcg gemeten, dat was volgens haar meteen heel duidelijk te zien. Daar ben ik wel blij om, ik zat toch wel een beetje in spanning met die buikgriep. Ik moest een vragenlijst invullen waarop vragen stonden als: Heb je hepatitus, heb je hiv, heb je een bloedtransfusie gehad voor 1980, etc. Als je een van de vragen met ja beantwoord dan kun je niet meedoen. Daarnaast noteert ze je precieze gegevens en de ophaaldag en de periode. Bij mij zal dat tot 12 december zijn, dus week 16. Je krijgt het info-boekje van moeders voor moeders en uitleg waar de urine voor gebruikt wordt. En ik kreeg een tijdschrift en cd-rom.
Verder vragen ze welk cadeau je wilt: Je krijgt een nijntje  bord en kopje en fotolijstje voor je echo als je je voor 7 weken zwangerschap aanmeld. Daarnaast kon je nog kiezen uit een zwangerschaps-boek of -dvd of nijntje bestek. Ik ben voor de dvd gegaan. Maar al gaven ze me niets, dan had ik ook meegedaan.
Het blijkt dat het hormoon ook bij vruchtbaarheidsproblemen bij mannen wordt gebruikt of bij jongetjes als de testikels niet indalen.
De flessen worden afgegeven met een zak er omheen, dus ze vallen niet meteen op.
Nou dat was een heel verhaal.

Hoi Chris,
Ik wens het je ook van harte toe, evenals de andere meiden. En ik kan me voorstellen dat je even afstand neemt. Ik heb dat een ronde ook gedaan. In ieder geval heel veel klusplezier de komende maand.
liefs,
        sterretje

hahaha! We zijn ook niet nieuwsgierig met zijn allen he?
Gisteren een heerlijke dag gehad, eerst wezen golfen (harstikke leuk!!!) en toen naar een thermen in Apeldoorn, echt zalig. hijhad zo'n arrangement geboekt, heerlijk! En wat lief! Ik kan hem op dit moment niet zo goed hebben (hormonen) en dat is niet zo aardig maar hij kan er niets aan doen! We hebben al een week niet geklust omdat ik er geen trek in heb.................raar he? En gisteravond toen we eten bestelde smaakte niets me, terwijl ik me altijd ongans kan vrreten aan bepaalde dingen. Heb testen gekocht die ik 6 dagen voor nod kan doen, als het goed is komen die vandaag binnen maar daar verwacht ik niet zo veel van. Die zal dus wel negatief zijn, en dan bewaar ik die andere voor van het weekend. Heb vrijdag mijn nod, als die niet komt, test ik zondag.............brrrrr, spannend!

Hoi Rimke,
Geduld is niet onze sterkste kant, hihihi. Ik heb me dan ook afgevraagd wat de verassing was. Wel lief van je mannetje. En Rimke wat wordt het weer spannend van het weekend. Voor engeltjuh en kruimels ook. Stel je voor dat we er 3 zwangere klusbabes bij hebben.  Ik ga in ieder geval flink .
Op het zwangerforum of meiforum zijn ze elkaar weer af aan het maken. Alleen om een vraag: mag je alcohol als je zwanger probeert te worden. Nou, de gezelligheid is vaak ver te zoeken. Ik kon dit keer gelukkig op tijd bukken en heb er geen klap of blauw oog aan over gehouden, whahahahaha

Terug
Bovenaan