hey kruimels
jeetje meid jammer dat de rd's zijn gearriveerd, maar nu weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent, en laat je maar lekker verwennen door je mannetje meid, want het is inderdaad een terleurstelling, sterkte meid
Nou meiden ik ben bij de gyn geweest, en zoals ik al dacht ben ik niks wijzer geworden, de bloeduitslagen waren opzich wel goed zei hij alles was binnen de normen, maar nu denkt ie dat er niet zo'n goede samenwerking is tussen mijn hersenen en eierstokken, en dat komt vaker voor, ook zei hij, ik zie dat je een eiersprong hebt gehad, dus je bent ongesteld geworden, nou ik stak dus van wal. ik zei dat ik zaterdagavond iets van bloederig slijm had en dat zondagochtend alles weer normaal was, en dat zondagmiddag bij het afvegen wel bloed zat en dat ik maandverband in moest, maar dat het lang niet zo erg was als dat ik ben gewend, en dat het maandag alweer op zijn retour was, en vandaag helemaal niets geen bloed meer te zien was, dus ik vroeg of je dat een menstruatie kon noemen, toen zei hij dat het misschien wel weer op gang zou komen, ik natuurlijk pistoff en ik zei dus nou mag ik weer naar huis en weer kijken hoeveel maanden het wegblijft, de gyn zei nee meid ik ga je wel in de gaten houden dus nou moet ik over 3 weken en over 4 weken weer bloedprikken en dan moet ik 23 oktober weer terugkomen, en dan gaat ie weer kijken hoe het er dan voor staat, hij zegt je bent nog maar vanaf maart bezig, dus ik zei dat weet ik maar u weet ook mijn verleden, Als het dus volgende maand niet naar zijn zin is krijg ik misschien medicijnen maar daar ga ik maar niet vanuit,, Toen zei hij je was van je eerste ook snel zwanger toen je eenmaal een cylus had, ik zeg ja maar je vergeet dat we toen inmiddels een jaartje verder waren maar goed
jeetje he een heel verhaal, haha maar dan moet je maar weer positief blijven en blijven lachen want er is niemand die weet hoe of wat, en dat vind ik nu best wel moeilijk worden, ik weet niet hoe jullie dat hebben, Oja sta ik bij die balie voor een nieuwe afspraak, staat mijn man zijn nicht daar dus nu ben ik bang dat straks iedereen het weet haha maar ja dan is het niet anders
xxx linda