Klusbabes "5"

RIMKE GEFELICITEERD!! zie je wel, ik zei t toch!!!
Wordt bijna jaloers van al die zwangere babes haha. Nee hoor meid, gun t je echt van harte. Geniet er maar van!!!

Nou Linda, schiet nog niet allemaal op zeg. Maar hij houdt je nu wel meer in de gaten

Kruimels: balen van je ong...

Nu weer mijn verhaal.. Vanmiddag weer inwendig onderzoek gekregen. Nu zag hij dus echt duidelijk dat ik een bbz heb gehad. Vorige x niet helemaal zeker ervan. Verder zag alles er rustig uit. Hij zei "ja ik denk echt dat we nu'' en toen zei hij even niks meer, Dus ik schrik, ik denk nu moet ik geopereerd worden ofzo. Maar nee, hij zei dus " dat we nu toch weer moeten afwachten" . Mk is nog niet helemaal door mijn lichaam verwerkt dus vandaar die steken in lies. Onderbuik heeft daar dan mee te maken. Maar ik zei dus dat ik dat gevoel in onderbuik ook al voor mijn zwangerschap had gehad. Waarschijnlijk iets met cyclus te maken. Ik moest ook maar weer bloed prikken voor waarde te meten. En op zich mag ik gelijk weer zwanger raken, maar nu heeft t op zich geen zin omdat mk nog niet helemaal weg is. Als ik weer zwanger zou zijn dan moet ik gelijk als ik bijv een week overtijd ben op controle, alles in de gaten houden. Mijn eileider is nu toch beschadigd, dus extra controle nooit weg. Donderdag weer uitslag van bloed prikken.
Op zich allemaal wel redelijk positief. Maar ik zei ook al, ik dacht dat ik er nu vanaf was omdat ik niet meer vloeide, maar toch niet helemaal helaas.
Dus binnenkort mogen we toch weer klussen, joehoe!!!

RIMKE GEFELICITEERD!! zie je wel, ik zei t toch!!!
Wordt bijna jaloers van al die zwangere babes haha. Nee hoor meid, gun t je echt van harte. Geniet er maar van!!!

Nou Linda, schiet nog niet allemaal op zeg. Maar hij houdt je nu wel meer in de gaten

Kruimels: balen van je ong...

Nu weer mijn verhaal.. Vanmiddag weer inwendig onderzoek gekregen. Nu zag hij dus echt duidelijk dat ik een bbz heb gehad. Vorige x niet helemaal zeker ervan. Verder zag alles er rustig uit. Hij zei "ja ik denk echt dat we nu'' en toen zei hij even niks meer, Dus ik schrik, ik denk nu moet ik geopereerd worden ofzo. Maar nee, hij zei dus " dat we nu toch weer moeten afwachten" . Mk is nog niet helemaal door mijn lichaam verwerkt dus vandaar die steken in lies. Onderbuik heeft daar dan mee te maken. Maar ik zei dus dat ik dat gevoel in onderbuik ook al voor mijn zwangerschap had gehad. Waarschijnlijk iets met cyclus te maken. Ik moest ook maar weer bloed prikken voor waarde te meten. En op zich mag ik gelijk weer zwanger raken, maar nu heeft t op zich geen zin omdat mk nog niet helemaal weg is. Als ik weer zwanger zou zijn dan moet ik gelijk als ik bijv een week overtijd ben op controle, alles in de gaten houden. Mijn eileider is nu toch beschadigd, dus extra controle nooit weg. Donderdag weer uitslag van bloed prikken.
Op zich allemaal wel redelijk positief. Maar ik zei ook al, ik dacht dat ik er nu vanaf was omdat ik niet meer vloeide, maar toch niet helemaal helaas.
Dus binnenkort mogen we toch weer klussen, joehoe!!!

was ik weer,

Jeetje weet niet wat me net overkwam, moest ff huilen en mopperen tegen me mannetje. heb me dag vandaag echt niet. zit allemal niet lekker van binnen.

Chris ook ongie balen meid.

Bieb en linda naar de gyn. Beide info gehad, maar niet veel mee opgeschoten. Het is nog steeds de natuur die zijn wekr moet doen.

Sterretje, leuk dat je meedoet aan MVM en dat het gesprek goed liep, wel rot dat je nog ziek bent. knap maar snel op.

Engeltje voor jou nog steeds spannend, laten we hopen op een posie test van het weekend.

Bleeeegggggg, wat is er met me. Voel me raar en heb het iedee dat ik moet poepen. sorry .
Ga maar ff kijken of dat het geval is hihihi.

Rimke nogmaals gefeliciteerd, ben er helemaal ondersteboven van. Geloof dat me mannetje het zelf merkt.

xxx Bambi

Meiden, ben er vanavond niet en kan ook niet reageren nu want heb visite, dus doe dit ff snel .......

liefs happy

hey bambi: moest je poepen hahaha ik hoop dat je niet ziek wordt meid, en anders moet het voor een goed doel zijn

Hey Bieb: nou ja je weet in iedergeval dat de miskraam nog niet helemaal goed weg is, dat is inieder geval iets, hopelijk zijn de waardes van je bloed een donderdag weer helemaal goed, jeetje he wat een gedoe allemaal he, ging het maar allemaal vanzelf

rimke : ik vind het echt zo leuk voor je ik kan er maar niet overuit, helemaal zwanger, en een maand geleden was alles zo onzeker echt super top

xxx linda

RIMKE!!!!!!! GEFELICITEERD . De vlaggetjes mogen uit voor jou hoor! Geniet ervan en ik hoop met niet al te veel kwaaltjes!

Kruimels, balen dat je ongi bent. Had het voor jou ook zo gehoopt! Volgende keer beter.

Linda, jammer dat je nog niet veel verder bent gekomen bij de gyn, maar gelukkig laat hij je niet helemaal in de steek en je hebt bij Rimke kunnen zien, wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Bieb, wat rot dat je miskraam nog steeds niet helemaal verwerkt is. Hoop echt dat je binnenkort weer aan de slag kunt.

Sterretje, erg veel sterkte en heel veel beterschap nog.

Bambi, huil maar even goed uit, is niet erg. Had laatst ook echt zo'n bui waar ik gigantisch snel geprikkeld was.

Ik ben zo weer zwemmen, dus zal er morgen weer zijn. Allemaal een fijne avond!

hey linda

veel zwemplezier vanavond

Jacqy: ik wens jouw heeel veeel klusplezier zet hem op

Zo heb even 10 ovulatietesten en 2 zwangerschaptesten besteld op matcare.nl, ik ga nu gewoon even uit van een cyclus van 30 dagen (zal wel niks worden), en dan begin ik vanaf dag 12 met de ovulatietesten en ik heb 10 testen dus wel zullen wel zien, als ik die gyn moet geloven gaat dat lukken, niet geschoten is altijd mis toch?!!

xxxx linda

Terug
Bovenaan