Klusbabes "5"

He Linda,

Goed zo, dat je je niet met een kluitje in het riet laat sturen. Trek je mond maar open, 't is jouw lichaam. En ja, das lastig dat die nicht daar werkt....... Denk je dat ze dat zou doen? Hoe close is het contact?

x Essy

Rimke, wat lees ik nou???!!!
En dat terwijl het een poosje geleden allemaal zo onzeker was.......

GEFELICITEERD! Geniet er van!

hey essy

ja ik trek me mond wel open hoor, maar of het geeft haha, en nee mijn man zijn nicht werkt daar niet, maar was daar ook en die zag mij, het contact is niet close ofzo maar zij houd wel van praten haha maar goed ik zie het allemaal wel

xxx linda

Daar moet je je ook maar niet druk om maken. Das slecht voor de vruchtbaarheid! haha.

ik ga een broodje eten meiden
iedereen eet smakelijk en tot vanavond nog even

xx xlinda

hoi meiden,

Moet alles nog bijlezen, en me eten staat op maar zag   dat Rimke posie getest heb.
Ik ben in shock. hihihih. Maar meid mega gefeliciteerd. Dit is echt helemaal super.
Weeeee nu wil ik het nog meer.
Maar gun het je van harte hoor.

Kruimels ongie zag ik ook snel. jammer meid.

Hier echt mega raar gevoel van binnen. zit al 2 dagen te borrelen en te doen in me buik. Ben mega moe en pies me ziek. Dat kan toch helemaal nog niet. ???
Heb me ei denk ik vrijdag gehad.

Ga nu naar me eten kom rond 19.30 weer buurten.

xxx Bambi

Rimke, GEFELICITEERD!!!!! We wisten het stiekem natuurlijk al! haha Geniet er lekker van!
Kruimels, balen meid! Je was al best wat dagen over tijd.. en nu toch die stomme rd's.
Chris, ook voor jou balen! Nou maar hopen dat de volgende ronde goed nieuws brengt.
linda, daar ben je inderdaad niet veel mee opgeschoten vanmiddag. Maar goed dat je over een maandje weer terug kan... hij kan je toch niet zomaar wegsturen! Goed dat je voor jezelf opkomt.
bieb, hoe is het met jou gegaan?
Bambi, ik zal het op hyves niet hebben over zwangeren... haha

Hier alles zijn gangetje.. als het goed is morgen mij ei dus volop in de klusperiode! haha ga er flink tegenaan! En hoop dat ik over een week of twee goed nieuws heb!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan