Klusbabes "5"

he bieb,

inderdaad balen. met het stoppen van het vloeien dacht je inderdaad dat het nu klaar zou zijn. maar is het nog niet helemaal weg! balen zeg. Maar gelukkig houden ze je in de gaten. En hoop ik dat je snel weer voor t eggie kan gaan.

liefs Jacqy

Hey Linda,

Dank je wel.
En inderdaad, vooral hierbij geldt, niet geschoten is altijd mis!!

Doei doei

he linda,

dus je kan er weer lekker tegenaan! haha. Hoop voor je dat de gyn gelijk heeft!

liefs Jacqy

hey jacqy

ik hoop inderdaad dat de gyn gelijk heeft, maar ik zie het somber in hoor maaaar daar heb ik nu de ovulatietesten voor besteld haha

xx linda

meiden

ik moet stoppen want de reiki mevrouw komt zometeen voor de laatste keer en ik ga mijn pruik even kammen want ik kom net lekker uit bad vandaan
Morgen voordat ik ga werken lees ik alles nog even bij
Voor degene die zich vanavond suf gaan klussen, heel veel plezier, en voor degene die vanavond niet kunnen klussen (zoals ik haha) ook heel veel plezier

xx linda

hoi,

nee ik moes niet poepen  grrr. hihihi. Toch al heel de dag een zeurderig gevoel in me buik. eigelijk al vanaf   me ei. Als ie al is gewwest, maar daar ga ik wel vanuit.
pfff ik wil ook zo graag deze maand zwanger zijn.

Onee dat lukt niet meer, me nod is in oktober hihihi. Nou trouwens er is wel oktober voor me gependeld, dus wie weet.

Ga lekker bank hangen gtst afkijken en dan des. housewives.

xxx Bambi

hoi meiden...
Nou nog steeds niej ongi!!!!
Zou het dan toch??want ben nu 5 dagen overtijd en ben normaal altijd regelmatig...
dit is voor mij de eerste keer dat ik echt overtijd ben....
zelfs men mannetje is er ijna 100% van overtuigd dat et zo is..door mijn hele doen en laten!!!
Wat denken jullie???zegt 5 a 6 dagen overtijd echt iets???
Liefs Miranda

he engeltjuh,

jeetje, dat jij het zo lang volhoud zonder te testen!!! tja.. als je normaal altijd regelmatig bent dan zou dit toch echt wel iets kunnen betekenen! maarja.. de enige manier om daar achter te komen is om het te testen! wanneer ben je van plan te testen? vind t zo spannend voor je! en ik duim heeel erg voor je! dat word je deze maand de 3e zwangere klusbabe! hoop t echt!!

liefs Jacqy

Terug
Bovenaan