Klusbabes "5"

hoi engeltjuh,

tja bij de 1 zegt een hoop en bij de ander niet. Dit is niet om je te ontmoedigen hoor. maar er zijn meiden die gewoon nog ongie worden na 2 weken overtijd. De enige manier van zekerheid weet je wel he. testen . Laten we hopen dat het bij jou wel goed uitpakt. Je bent wel vruchtbaar, dat weten we.
Ik duim voor je hoor.

zo weer tv kijken.

xxx Bambi

Rimke..... GEFELICITEERT meid!!!!!!! super voor jullie!
Zo zie je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, haha.

Ik had zelf wel heel erg gedacht dat het ook bij ons goed zat, voelde me al 1 week zo raar, had wel veel krampen onderin, maar dat heb ik nooit een week lang, dus dacht echt dat het bijwerkingen konden zijn.
Mijn vriendje was ook zo ontzettend teleurgesteld, ik wist niet dat het bij een man ook zo diep kon zitten, hij wil het dus echt ONTZETTEND graag, en ik ook.
Nu achteraf bekeken denk ik wel eens: waarom zijn we eigenlijk niet wat eerder gestopt met de pil, als ik kijk hoeveel tijd er eigenlijk over heen gaat voordat de meesten zwanger raken, dan kun je best wat eerder stoppen.
Het rare is ook dat nu elke week wachten eigenlijk een week te veel wachten is.
Mijn gevoel zegd me vooral dat bij mij de pil nog niet helemaal uit mijn lichaam is, we hebben namelijk wel degelijk op de goede tijd geklust, maar ja je weet het niet he.
pppffff moet het gewoon even kwijt, had al helemaal de datum berekent dat ik uitgeteld zou zijn, wat een stom lichaam hebben we!!!!!!!

Chris ook heel erg jammer voor jou meid, had het jou ook net zo hard gegunt,
ook jij heel erg veel succes in de volgende ronde,
onze tijd komt nog hoor, echt waar!!!!!
liefs kruimels

Hee klusbabes...
Alles goed hier?

Balen Bieb...het wordt tijd dat je  verder kunt!

Rimke SUPER     PROFICIAT!

Vandaag is  mijn NOD......maar nog geen rd's! Wel een negatieve test gisteren....
Vorige maand had ik in eens een cyclus van 33 dagen! Normaal 28 dagen...nu meen ik ook echt dat mijn ei 14 dagen geleden was (slijmtechnisch gezien..).....Wat denken jullie????

Morgen nog maar eens een testje wagen...

Sucecs allemaal met wachten,. klussen of uit huilen vanwege de rd's!  

Roos

he engeltje, echt super spannend joh!
Waarom test je niet gewoon, als je echt 5 dagen over tijd bent en altijd regelmatig bent, dan moet het haast wel raak zijn,
ik zou gewoon testen.
ik heb een paar keer een cuclus van 32 dagen gehad maar ook een keer 1 van 35 dagen, en nu dus 36 dagen, ggggrrrrrrr.
Maar als ik jou was dan zou ik 's ochtends (ochtend urine) toch een keer testen, dan weet je waar je aan toe bent.
heel veel succes!!!! laat je het weten als je getest hebt????
we zijn niet nieuwschierig hoor, wij klusbabes whawhahwha
groetjes kruimels

he mama roos,

Voor jou ook inderdaad spannend!!
dus je hebt gisteren negatief getest? nou ja dat kan natuurlijk ook wat vroeg zijn.
Ik kan het absoluut niet aan mijn slijm zien of ik mijn ei heb, ik temperatuur en dat klopte deze maand wel exact met mijn ongi datum, precies 14 dagen later.
Het is wel even werk, maar je hebt wel heel erg veel zekerheid.
heel veel succes de komende dagen, we houden je in de gaten hor
groetjes kruimels

bieb en linda, jammer dat jullie niet echt wijzer zijn geworden bij de gyn.
Ik ben ook van menig dat je lichaam er gewoon klaar voor moet zijn, en misschien is dat bij ons nog niet nu.
Wachten duurt gewoon lang, ggggrrrr.
Hopelijk zijn wij volgende ronde aan de beurt haha
heel veel succes en klusplezier
xxxxxxxx kruimels

he happy, dank je.
ik denk ook dat voor ons de tijd nog wel komt, we moeten gewoon positief blijven he.
veel plezier vanavond met je visite,
ik ga op de bank, tv kijken heerlijk avondje thuis.
heb best wel last van mijn ongi deze maand, bah.
hopen dat het gauw weer over is.
dan kunnen we weer gaan oefenen voor een klein beebje,haha.
fijne avond
groetjes kruimels

Heej meiden
Ik ga als ik niej ongi wordt...zondag morgen testen!!!
Want dat is de enigste dag deze week dat we samen zijn...
en zoiets vind ik hoor je toch wel samen te doen toch??

maar ik ben zo bang om teleurgesteld te raken eerlijk gezegd,,,ik vind zon test doen best eng  stom he??
Liefs Miranda

Terug
Bovenaan