Klusbabes "5"

He meiden,
allereerst bedankt voor jullie felicitaties! Lief hoor, en ik begrijp ook  dat jullie dubbele gevoelens hebben omdat jullie ook willen! Dat had ik toch ook? Niets mis mee!

Engeltjuh! Super meid! Heel erg fijn voor jullie, ga er lekker van genieten! Misschien soms wat lastig na de vorige keer, maar toch maar proberen!

Tuurlijk strooi ik nog effe met glitters, komen ze aan lieve meisjes!

Gevangen??!!!

hey engeltjuh

ik lees net het super goede nieuws, van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap, en geniet er maar dubbel van,
enne alle glitters van jouw en rimke heb ik opgevangen hahah nu maar hopen dat ze gaan werken

Roos: hopelijk voor jouw deze maand ook een keertje goed nieuws, hopelijk blijven de rd's weg en krijg je een positieve test in hande

jeetje he zometeen iedereen hier zwanger en dan zit ik hier nog in mijn eentje haha

ben er vanmiddag weer meiden ik ga naar mijn werkje toe, toedeloe

xxx linda

Lieve Rimke! Ontzettend gefeliciteerd! Wat heerlijk voor je zeg!

Lieve Engeltjuh! je hebt ons echt heel lang in spanning gehouden maar het nieuws is er dan ook na! Gefeliciteerd! Ben echt blij voor je!

X Pip

Ik heb me even afgezonderd en nog steeds een beetje. Zit er een beetje doorheen. Het komt o.a. doordat ik maar niet ongesteld wordt maar niet alleen hoor. Maar goed, ik vind jullie echt heel lief! Wou ik gewoon even zeggen!

Dikke kus Pip

ENgeltje...wauw! Proficiat!
Lekker genieten meid!

Hier nog een negatieve test vanochtend! Ik ga er maar avnuit dat ik niet zwanger ben....nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Roos

Hoi meiden,

Jeetje weet echt niet meer wat jullie allemaal gekletst hebben hoor, Probeer het ff als ik iets vergeet sorry ......

Engeltjuh; Pfffff wat heb jij ons in spanning laten zitten zeg!!!   Gefeliciteerd meid, ga er lekker van genieten. Zal best moeilijk zijn na de vorige keer maar toch maar proberen. Wens je een fijne zwangerschap met over een maand of acht een gezonde uk in je armen!!!!

Rimke; jeetje meid, ben van jou nog helemaal onderste boven. Wie had dit een aantal weken geleden gedacht, toen zag alles er nog zo somber uit!!!!! Hoop dat de glitters voor ons ook hun werk doen. Wens je ook een fijne zwangerschap en een gezonde uk!!! Je vergeet ons toch niet he ..... hier blijven hoor !!!!

Bambi; Jammer maar lekker ff hoor. Dat rare lichaam ook he. Ik heb dat sinds ik met de pil ben gestopt veel meer, kan opeens snauwen joh. Jouw tijd komt ook nog wel hoor lieverd!!!!!

Linda; Goed dat je je mond hebt opengetrokken bij de gyn. Als je niet oplet   sta je zo weer buiten. Wat een toeval zeg dat je daar dan net een bekende tegenkomt. Ben benieuwd of ze haar mond dicht houdt en anders gaan de klusbabes er wel ff op af whahaha

Bieb; Dus toch nog niet helemaal uit je lichaam. Misschien stom maar, heb altijd gedacht dat als het vloeien stopte, de mk dan uit je lichaam was. In iedergeval kan je al weer snel aan de klus he. Hoop voor je dat je na de mk net zoooooo vruchtbaar bent als engeltjuh!!!!! Wel fijn dat ze je bij een zwangerschap goed onder controle houden

Pip; verdorie meisje, nou nog niks? Kan me goed voorstellen dat je je wat afsluit, soms wordt het allemaal een beetje teveel he. Je kan hier altijd ff je ei kwijt he als dat je oplucht .....

Kruimels; gaat het weer een beetje meid. Al iets over de teleurstelling heen ? Snap je heel goed hoor, heb vorige maand ook zo gezeten . Sterkte meisje, er komt een tijd dat alle klusbabes zwanger zijn hoor, wij ook ..... x

Weet het ff niet meer hoor maar, vind dit al heel wat he

liefs happy

WOW rimke en engeltjuh echt SUPER proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb glitters gevangen, en hoop dat ze hun werk gaan doen..

Ik heb nu mijn ei gehad dus het is voor mij nu afwachten weer, maar heb nu al het gevoel dat het niet gelukt is..

voor degene die toch ongi zijn geworden, echt klote is dat ..
maar we gaan gewoon door!!
Ga werken..

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx voor jullie allemaal

Pip, vind jou ook heeeeeeel lief hoor

Roos, verdorie weer negatief, afwzchten maar weer he ...... succes

xxx happy

Terug
Bovenaan