Klusbabes "5"

Hoi kleintje,

Stom is dat he, ik had afgelopen maand ook zo heel sterk het gevoel dat het niet gelukt was. Zal voor je duimen hoor !!!!!! Werkse

liefs happy

Hoi lieve meisjes,

Zo, nu ff mn eigen verhaal. Vandaag een klote dag, mn oom zou 54 worden bah, had niet verwavht dat dit me vandaag zo zou pakken, maar zit nu al te janken en de dag is net begonnen  Gelukkig zo werken, heb ik afleiding !!!!

Mn vriendin belde net of ik een zwangerschapstest had want ze wil nu testen ( bij mij op het werk ). Ze is een half jaar geleden bevallen en denkt nu zonder dat ze er echt voor bezig zijn weer zwanger te zijn. Begrijp me niet verkaard hoor maar het steekt ff. Gisteren rimke, engeltjuh en nu zij misschien wel. Ik gun het ECHT iedereen van harte en dat meen ik uit de grond van mn hart. Ik wil gewoon ook !!!!! Is het heel raar dat ik dit zeg? Vind het gewoon moeilijk om dit te schrijven omdat ik bang ben om iemand te kwetsen maar, zo is het absoluut niet bedoeld hoor lieve meiden. Ga mn moeder ff bellen, kijken hoe het met haar is op deze klote dag. Weet niet of ik er vanavond ben want gaan onder elkaar bij mn ouders eten. Tot snel lieve schatten ....Pfffff lucht me wel ff op hoor !!!!

dikke kus happy

Heej meiden

na een lange tijd weer eens tijd om te komen kijken.
heb het zo druk met werken, opleiding en mijn mannetje dat ik gewoon geen tijd meer had.
het is me niet gelukt om alles bij te lezen maar het laatste waar ik nog heb gereageerd was klus babes 1.

maar ik ben nog niet zwanger helaas ben zelf op het moment super ongi loop echt letterlijk leeg.
voor de meiden die wel zwanger zijn gefeliciteerd ben echt blij voor jullie.

mijn man en ik willen extra hard aan het werk gaan, we hebben namelijk van de week te horen gekregen dat zijn opa ongeneselijk ziek is hij heeft kanker en het zit al in de boten dus we weten niet hoe lang hij nog heeft maar het zou mooi zijn als hij ons kindje nog mee maakt.
dus een extra dingetje om wat meer ons best te doen.
we lieten de seks nog wel eens vallen als ik te moe was door mijn werk waardoor ik pas om kwart over 1 snachts thuis was.

ik hoop dat het deze maand een vruchtbare maand word.
aan alle meiden die zich ziek voelen beterschap.

en ik spreek jullie misschien vanavond wel weer.

groetjes marleen

hoi meiden..
Bedankt allemaal voor de felicitaties

Men mannetje en ik zijn zielsgelukkig en we hopen gewoon heel erg dat et goed mag gaan..
Maar ik had even een vraagje is er iemand die mij als zwanger in die lijst wil zetten???
Ik weet namelijk niet hoe dat moet!!!

Groetjes Miranda

heej meiden

ik moet nog ff 1 ding kwijt.
ik heb op het moment een cycles van 32 a 33 dagen is dat wel normaal en gezond????
wie weet hier iets van ??????????????

groetjes marleen

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:
15) Linda  5e ronde 2de kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3) Essy, 1e ronde
4) marientje 2e rondebezig bijtje
5)
6)
7)
8)Mootje, 5e ronde    ( onregelmatige cyclus )
9)Bambi 3e ronde kleintje 3e ronde
10)
11) Miekje, 4e ronde
             Renee86, 1e ronde  (ontpillen; ga uit van cyclus van 40 dagen)
12) lizzy, 2e ronde  
13) jacqy84, 2e ronde
14) happy, 3e ronde
15)
      sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
16) Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17) Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20) kruimels,5de ronde
     _
21)Essy
22)Linda 1  2de kindje
23)
24) Chris, 7e ronde
25) Roos, 2e ronde, 2e kindje, rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk
27)
28)
29)
30)
31)

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)
5)
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)Jacqy84, 3e ronde
12)
13) Miekje, 5e ronde
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Engeltje gefeliciteerd!!! Jeetje, dit is echt een vruchtbare maand!! en dan allemaal klusbabes. Geeft me wel weer hoop dat t bij mij straks ook weer gelijk raak kan zijn net als bij jou. Meid, geniet er maar van!!

Ik wil ook weer!!!!!

Ga nu weer snel verder werken

Lieve Happy,
Ik begrijp je helemaal als je zegt dat het steekt. Ik had helemaal in het begin ook een dubbel gevoel erbij toen ik op het topic bleef. Ik kan me zo goed voorstellen dat je er af en toe even geen zin in hebt om weer met posi testen in aanraking te komen als ze niet van jou zijn. En ik voel me niet beledigd erdoor. Dus lucht je hart meid, daar zijn we voor
Wat betreft vandaag: Ik weet zeker dat je oom vandaag bij jullie is.
heel veel liefs en sterkte vandaag,
                                                                                                    sterretje

Terug
Bovenaan