Klusbabes "5"

hahhah linda

nog effe snel een reactie, inderdaad joey (een kind dan) is eigenlijk topsport hahah

fijne avond meid

xxx linda

Hallo lieve meiden!

Ik heb mezelf een schop onder m'n hol gegeven en bij elkaar geraapt en tataaaa, ik ben er weer! Kwam niet alleen door niet ongi worden hoor maar door van alles en nog wat en van alles net niks...wahahahah

Misschien is het wel de tijd van het jaar want ik ben geloof ik niet de enige die niet helemaal vrolijk, happy in der vel en blij is geloof ik. Kop op meiden we hebben 3 zwangere klusbabes dus het gaat hartstikke goed met ons lijkt mij!!!! JOEHOE JOEHOE!

Ik heb net in de stad een enorme zak snoep bij de Jamin gehaald en ben nu een beetje misselijk wahahaha, maar eet wel gewoon door hoor! hihi

Dikke kus van Pip

U!!!

Hoi Linda84,
Toch ben je tot nu toe de meest sportieve. Ik was ook aan het denken om straks zwangerschapszwemmen of zo te doen. Het blijkt dat zwemmen en fietsen geen kwaad kunnen tijdens de zwangerschap. Terwijl voor enkele contactsporten later in de zwangerschap wordt gewaarchuwd.
@bambi: streetdance en taibo heb ik ook een tijdje gedaan. Wat is twirlen? Je schreef nl. getwirld.
@Linda: 5 maanden en dan nog eens een maand, dan heb je echt erg veel last ervan gehad. Ik ga bidden dat ik er snel vanaf ben. Stom he, de een vraagt om klachten en de ander krijgt ze.

Hoi pip:
JIPPIE een vrolijke klusbabe. Het mineur was me ook opgevallen. Het zal het herfstweer wel zijn.
Heb je nog een snoepje over??

Hey Pip, Ik denk ook dat het door het weer komt hoor. Veel te koud en te nat en te somber. Maar inderdaad, we hebben 3 zwangere klusbabes!!!!!!! Nou wij met zijn allen nog. Maar van mij mogen jullie eerst hoor, ik wacht nog wel even. Vind het wel gigantisch spannend dicht bij mij nod, maar vind het ook niet heel erg als het nog even duurt.
Sterretje, ik weet dat je het aan Bambi hebt gevraagd, maar die is er vanavond niet, dus misschien kan ik een antwoord geven. Twirlen is volgens mij met zo'n stokje rond draaien, in de lucht gooien. Ik weet niet of je de majorettes kent? Dat is volgens mij (ongeveer) hetzelfde. En op muziek geloof ik, maar ik weet niet of dat perse nodig is.

Jullie mogen kiezen: jelly beans, dropsleutels, dubbelzoute drop, manneke pies dropjes, salmiakdropjes, wat willen jullie?

Terug
Bovenaan