Klusbabes "5"

jellie beansklinkt als kleurstof en zoet, doe me daar maar een van.
Linda:thx, ik had er nog nooit van gehoord, wel van majorettes. Dat is nog best pittig zeg.
House aan het kijken maar er is even pauze. Ik dacht dat ik van de week ook al house had gezien. Zou het echt 2 keer per week zijn?
Pip sport jij trouwens?

he meiden!

Hoe is het met jullie?
Engeltjuh!!! gefeliciteerd! echt goed! Ik snap best dat je nog bang bent dat het weer fout gaat. Maar hoop toch echt voor je dat je een hele fijne zwangerschap krijgt!
Rimke, hoe gaat het met je? echt super gewoon voor je nod al positief!
Sterretje, met jou?
Verder moet ik nog een heleboel bijlezen dus sorry als ik een heleboel vergeten bent.
Hier alles zn gangetje. druk druk druk!!!
gister als het goed is mijn ei gehad. Dus ben benieuwd en ben flink aan de klus! haha

Liefs Jacqy

Ik heb tot afgelopen zomer redelijk fanatiek hardgelopen maar dat ligt momenteel helemaal op z'n gat...slech slecht ik weet het maar ik kan me er gewoon niet toezetten. Denk dat ik binnenkort wel weer ga beginnen want van sporten krijg je echt positieve energie!

En heb ook een jaartje pilates gedaan maar dat vond ik net iets te suf hihi.

Dus eigenlijk doe ik op het moment (al 3 maand) niets maar ik ga ECHT weer beginnen!

X

Meiden, heb visite gekregen vanavond dus daarom ben ik er niet .........

kus happy

Het is maar goed dat we ons niet sportbabes hebben genoemd, hihihi. Behalve het klussen wordt er niet heel veel gesport, geloof ik. Maar nog even afwachten, nog niet iedereen heeft gereageerd.
Hoi Jaqcy: Ik miste je al. Had ik ook moeten weten: klustijd, vandaar

happy,

dan wens ik je een fijne avond met de visite!

ik doe op t moment geen sport. ik ben nu alleen aan t trainen voor een sponsorloop voor t goede doel. ga 60 kilometer lopen! poeh!! ben nu al moe! haha

Liefs Jacqy

60 km, hardlopen?
RESPECT jacqy, das nie niks.
Wanneer heb je dat en ben je al met oefenen begonnen???

Terug
Bovenaan