Hier ook een beetje sportieve klusbabe hoor. Sport op maandag, combinatics. .En probeer 2x in week 5 km te rennen. Laatste weken ivm zwangerschap en mk niet veel gedaan, maar nu weer goed aan t oppakken
Net terug van uit eten en was lekkerrrr. Tapas gegeten, en natuurlijk een aantal wijntjes.
Ben met 2 meiden uit eten geweest, 1 vriendin vroeg aan mij, zie je niks? En ik zag wel dat ze iets dikker was, maarja je gaat niet zeggen, ben je zwanger? Is ze dus al 22 weken zwanger!! (zie die meiden niet zo heel vaak). Leuk natuurlijk voor haar. Is ook al 35, 1e kindje, ook na paar maanden raak. Had bij 12 weken bloeding, maar niets aan de hand. Heb gelijk verteld van mijn mk en ze vonden t natuurlijk klote. Het stomme was dat ik vanmiddag nog dacht dat ze zou vertellen dat ze zwanger was! Heb weer gelijk gekregen...Nouja, ben erg blij voor haar, en voel niets van jaloezie. Nouja, gezonde jaloezie dan haha.
Morgen niet werken, heerlijk. S morgens wil ik rennen, (vriendin alweer afgezegd,) dan beetje schoonmaken, s middags moet vriend naar Arboned en dan willen we even naar kast kijken en naar Praxis. Misschien nog boodschapjes en dan is de dag alweer om, druk druk druk
Heb behoorlijk wat knoflook gegeten dus weet niet of mannetje wil klussen haha
Net katje moeten druppelen in oog maar bij dierenarts stribbelen ze niet tegen maar thuis wel hoor!!! Geen nagels gelukkig
Gyn heeft trouwens niet meer gebeld voor uitslag. Secretaresse had ik gebeld voor uitslag, waarde was 8. Meer kon ze niet vertellen. Zal wel goed zijn, anders had hij nog wel gebeld. Interesseert me ook geen reet meer, ik ga er vanuit dat t nu echt over is. Voel niets meer in lies en buik, dus alleen maar goed
Pfff ben een ietsie pietsie aangeschoten haha