Klusbabes "5"

Bambi@ misschien kan t wel zijn dat je zwanger bent....je weet t nooit. Maarja, lichaam kan je aardig voor de gek houden...

goeimorgen meidne

Pip: ik ben blij dat je er weer bent meid en dat je je weer wat beter voelt, en het weertje werkt nou ook niet bepaald mee voor ons goede humeur

Happy: gezellige avond gehad gisteren met de visite

Jacqy: nou inderdaad respect 60 km lopen pffff ik wordt al moe als ik er aan denk, ik vind naar mijn vader lopen al ver en dat is 10 minuten lopen whahahah

Bieb: alweer nuchter  toevallig zeg dat je aan je vriendin dacht dat je dacht dat ze zwanger was en dat het nog zo is ook, en ik ben blij voor je dat je geen pijn meer hebt in de buik en lies en dat je bloedwaardes weer goed zijn, ik zou zeggen een hele hoop klussen meid deze tijd hahaha

meiden ik ga me klaarmaken voor naar mijn werk te gaan, maar ik heb geen zin bleh maar ja om 12 uur weer klaar en dan lekker weekend tot aan een woensdag, ga in het weekend lekker niks doen, behalve klussen dan

xxx linda

Goedemorgen!

Sjemig het lijkt hier wel herfst!! Nat, blaadjes waaien van de bomen en donker!brrrr, maar goed het kan mij niet meer schelen, ik ben Pip en ik ben blij!! Dacht gisteravond in bed nog dat ik echt niet mag zeuren, als ik hoor dat happy echt een klotenweek heeft en meerdere van jullie echt een rottijd hebben dan mag ik echt niet zeuren. Meiden ik vind jullie echt stoer!!

Ga lekker werken vandaag, vanavond weer 2 logeetjes, gezellig hoor!

Bieb, tapas...JAMMIE!!!! Echt te toevallig dat je dacht dat je vriendin zwanger zou zijn....heb je ook een voorgevoel of je zelf straks weer snel zwanger zal zijn?

Voor iedereen die vandaag moet werken, ZET EM OP! en voor de mensen die alvast weekend hebben, jullie zijn zoooo lucky!!

Dikke kus Pip

Hoi lieven meiden,

Zo ben ik weer ff voordat ik moet werken  Kreeg onverwacht visite dus kon niet komen kletsen . Zal er het weekend niet zo heel veel zijn want er zijn hier feesten in de stad ( 3 dagen ) dus daar gaat dit springding natuurlijk wel naartoe !!!! Jullie zullen me dus maar af en toe ff voorbij zien komen !!!! Morgen heb ik lekker vrij genomen  Heerlijk idee zeg, vandaag nog werken en dan 4 dagen vrij !!! Joehoe. Verder gaat alles goed, het zijn moeilijke dagen maar het gaat een stuk beter als van de week. Pip, gelukkig dat het met jou ook weer wat beter gaat meid, het is hier trouwens net zulk weer als bij jou !!!! Ik hoef nu mn hondje gelukkig niet uit te laten want die is gisteren opgehaald door mn ex . Die gaat 4 dagen naar een bungalow en heeft ons schatje lekker mee !!!! Komt goed uit met die feesten hier  maar zal haar ook wel missen hoor  Bambi, bel ff als je naar de baja gaat, ben ik er met een kwartietje whahahaha. ik zit er vlakbij !!!!!
Als ik met de auto zou gaan sta ik binnen het kwartier in de garage van de baja. Kom ik ff naar je gluren hihi
Meiden sorry, maar weet ff echt niet meer wat er geschreven is, las volgens mij wel dat Suuz weer boven water is, zag een aantal hele sportieve klusbabes en verder weet ik het niet meer. Ga opschieten anders kom ik te laat. Meiden, toedeloe en allemaal een fijn weekend ........

liefs happy

goedemorgen meiden,

Pfff wat ben ik brak zeg, kom net me bedje uitrollen, maar voel alsof ik zo weer in kan.
Maarja de plicht roept. ik moet zo boodsschappen doen en vanmiddag met me vader naar het ziekenhuis, krijgt weer een behandeling voor zijn hernia.

Van het weekend de slaapkamer verbouwen, want dinsdag komt het nieuwe bed.
joeppie.

Happu heel fijn weekend he, met lekker feesten. We gaan trouwens 27 okt naar de baja   hihihi.

ga weer ff.

doei doei

xxx Bambi

He meiden!
Ook hier een voormalig sportieve klus-babe. Ik tenniste, heb gevolleybald, skiede veel (zelfs de juffen opleiding gedaan) maar sinds een jaar of twee is dat een beetje naar de achtergrond verdwenen, gebroken hand, veel migraine na het sporten en zo komt het dat ik niet zoveel meer doe......................jammer, ben nu mijn conditie weer een beetje aan het opkrikken, maar dat gaat niet zo makkelijk meer als je dertig bent !
Och bieb, tapas! Ben ik zo dol op! Echt heerlijk! En dan met veel knoflook!
He pip! Blij dat je je weer wat beter voelt. Mijn moto is: als de zomer niet naar ons komt, gaan wij wel naar de zomer toe, of we doen alsof het zomer is............maar dat is wat lastig soms! Whahaha!

Hier alles redelijk wel. Heel slecht geslapen vannacht en om 5 uur werd ik wakker van de misselijkheid. Dus kopje thee en crackertje en het bed maar weer in.........uiteindelijk heb ik nog geslapen van half acht tot tien............bleeehhhh!
Moet vannacht een nachtdienstje draaien dus crash nog even op de bank vanmiddag.
Mannetje is vanmrgen weer vertrokken naar het buitenland maar is zondag alweer terug. Dan nog 5 dagen werken en dan twee weken vakantie!!! Als het goed is ga ik dan met mijn lekkertje mee naar Bangkok! Dat is een lekker vooruitzicht!
Meiden, fijne dag allemaal!!!

Bambi: even een verhaaltje voor jou alleen. Ten eerste vind ik je niet dik.............!
ten tweede: als ik jou klachten z hoor kan het nog best wel eens raak zijn joh!
niets aantrekken van mensen die zeggen dat dat niet nu al kan, want ik heb het vanaf mijn eisprong gevoeld...........het kan dus wel! Ik voelde me heel anders dan anders, een innerlijke rust zeg maar (die langzaam aan door hormonen helaas aan het weg gaan is, ik scheld bijna iedereen verrot..........wahahaha, is niet waar maar ik moet me wel inhouden!), mijn borsten voelde anders (ik weet niet hoe het voelt maar ik had vier dagen na mijn eisprong een soort van toeschietreflex, er kwamen meer adertjes op en ze deden pijn!), en ik was dus de hele tijd aan het boeren, terwijl ik helemaal niet kan boeren normaal gesproken! En mijn buik voelde/voelt raar, als of er iets wordt uitgerekt (veel krampen, soort spierpijn gevoel).
Wat ik maar wil zeggen: jij kent je lijf het beste, en tuurlijk let je overal op nu, maar je voelt het wel en dat is echt niet psychisch, ik geloof namelijk niet zo in psychische pijntjes/gevoeltjes. Je voelt wat je voelt, vertrouw daar maar op!
Ik hoop voor je dat het raak is, ik gun het je van harte! Zet hem op en wees lief voor je buikje! (ik praat er al tegen...........whahaha!!!! Er zijn altijd gekken op de wereld he?)
Dikke kus Rimke

O, en ik vergeet te vertellen hoe we het iedereen verteld hebben. Op zich niet zo spectaculair, want iedereen wist dat het eraan zat te komen.
Mijn ouders heb ik gebeld, want die wonen erg ver weg en gevraagd aan mijn moeder (die veel kinderdingetjes borduurd) f ze nog even door wilde borduren............
Aan de zus van mijn menneke (heeft een autobedrijf) of ze opzoek willen gaan naar een familie auto..........
Aan een vriendin hier of ze haar zwangerschapskleding in wilde leveren, enz, enz, enz.
Niets spectaculairs dus!
Whihihi.

Terug
Bovenaan