Bambi: even een verhaaltje voor jou alleen. Ten eerste vind ik je niet dik.............!
ten tweede: als ik jou klachten z hoor kan het nog best wel eens raak zijn joh!
niets aantrekken van mensen die zeggen dat dat niet nu al kan, want ik heb het vanaf mijn eisprong gevoeld...........het kan dus wel! Ik voelde me heel anders dan anders, een innerlijke rust zeg maar (die langzaam aan door hormonen helaas aan het weg gaan is, ik scheld bijna iedereen verrot..........wahahaha, is niet waar maar ik moet me wel inhouden!), mijn borsten voelde anders (ik weet niet hoe het voelt maar ik had vier dagen na mijn eisprong een soort van toeschietreflex, er kwamen meer adertjes op en ze deden pijn!), en ik was dus de hele tijd aan het boeren, terwijl ik helemaal niet kan boeren normaal gesproken! En mijn buik voelde/voelt raar, als of er iets wordt uitgerekt (veel krampen, soort spierpijn gevoel).
Wat ik maar wil zeggen: jij kent je lijf het beste, en tuurlijk let je overal op nu, maar je voelt het wel en dat is echt niet psychisch, ik geloof namelijk niet zo in psychische pijntjes/gevoeltjes. Je voelt wat je voelt, vertrouw daar maar op!
Ik hoop voor je dat het raak is, ik gun het je van harte! Zet hem op en wees lief voor je buikje! (ik praat er al tegen...........whahaha!!!! Er zijn altijd gekken op de wereld he?)
Dikke kus Rimke