Klusbabes "5"

Hey renee,
Leuk hoor dat je ook hyves hebt. Is het goed als je vriendjes krijgt? Je hebt er trouwens al 5! Je gaat vooruit . Ik heb er ook echt niet veel, maar doe er ook weinig mee nou.

hoi meiden,

Nou ik voel me ziek joh, weet niet hoe het komt, was gisteravond helemaal op en kom ik net me bed uirollen en heb een uur op de wc gezeten. gaat niet helemaal goed met me darmen geloof ik. voel me gewoon brak. zit ik een broodje te eten moet ik ineens huilen. gewoon ff een traantje. stom he, zo vaag.

Laten we hopen dat het voor het goede doel is. Ik wou vandaag schoonmaken, maar geloof niet dat ik er zin in heb. heb een wasje gedraaid, en ik vind het wel best zo, morgen de slaapkamer doen en dan stofzuig ik wel de huiskamer mee. het is gelukkig ook helemaal geen troep, dus het is helemaal niet nodig vandaag hihih.

Gut gisteren in de kerk met die trouwerij, pfff sorry wil geen mensen beledigen,maar wat een saaie bedoeling. al die gezangen lijken op elkaar, er zit toch geen ritme in zon lied. het enige wat ik interesant vond was de gelofte en de zegening, maar moet je daar voor een uur slap lullen over weet ik veel wat. nee niks voor mij.
De bruid was wel super mooi, echt zon mooie jurk. helemaal mijn ding.

Gisteren belde me vriendin nog om te zeggen dat we toch iets anders moeten verzinnen voor het vrijgezellenfeest omdat het toch niet zon goed plan is van de erotische party, ook goed, maar dan verzinnen ze zelf maar wat, ik heb me best gedaan.

pff weer een veel te lang bericht hihih.
Ik blijf nog ff lekker in me pyama hangen en dan ga ik straks ff lekker douchen.

xxx Bambi

Hey Bambi,
Wat vervelend nou dat je zo ziek bent. Laten we maar hopen dat het voor het goede doel is. Heel veel beterschap en doe maar lekker rustig aan.
Groetjes, Linda

Het is wel erg rustig hier. Zal de klusbabes weer even omhoog halen, want het kan niet dat ie op de 2de pagina komt te staan.

hey meiden

Linda: het is hier inderdaad erg rustig

bambi: ik hoop dat je inderdaad je niet lekker voelt voor het goede doel als dat zo is lijkt het altijd minder erg, ik hoop dat je je snel wat beter voelt

xx xlinda

Jeetje, wat een rust hier op deze regenachtige zaterdag!
Ik ben om half twee mijn bedje uitgekomen, anders slaap ik vannacht niet!
Heb net effe boodschapjes gedaan, er komen morgen vrienden vanuit het noorden, dus daar heb ik wat lekkere dingetjes voor gekocht.
Nu lig ik lekker op de bank met de laptop, kacheltje hoog. Net lekker soepje voor mezelf gekocht, hoewel ik zeg lekker maar niets smaakt me, heb ook helemaal geen honger, en als ik honger heb wordt ik acuut misselijk...........whahaha! Is wel goed voor de lijn maar de celletjes in mijn buik willen ook wel wat hebben om te groeien he?
Dus ik ga zo maar een crackertje met kaas en tomaat maken, krijg ik in ieder geval nog iets gezonds binnen.............hahaha! En maar veel drinken he?
Valt niet mee hoor, inenen denk je, ik MOET gezond eten want anders is het niet goed voor het kindje, maar ik heb echt helemaal geen trek!
Heb ook continu diarree, dus moet ook echt wel veel drinken. Ach, het hoort er allemaal bij he?
Het is ook niet bedoelt om te klagen trouwens, maar moet het wel effe kwijt!!

Bambi meisje, hoop dat je je snel beter voelt, of er een kindje in je groeit!
Linda: net de eisprong gehad! Goed geklust???

Bambi ik duim voor je!!

Tuurlijk mogen jullie vriendjes met me worden!! Maar niet over baby ´s en zwanger worden kletsen!!

We hebben het er toevallig gisteren met z ´n tweetjes over gehad. Als we een kindje zouden krijgen of dat we het dan wel of niet laten dopen. We waren het er samen over eens dat we het niet laten dopen. We willen dat hij of zij zelf die geloofs keuze moet kunnen maken, en niet al iets ´opleggen ´. We zijn beide gedoopt en hebben de communie gedaan enzo, maar ik heb eigenlijk niets met het katholieke geloof. Ik ga met kerst naar de kerk omdat mn vader dan zing met zijn koor, of dat mn vriend met de harmonie speelt. En met een begrafenis of bruiloft Maar niet omdat ik me verbonden voel.

Vandaag zijn we ´even ´ de stad in gegaan. Ben nu al bijna blut. Was een goede winkeldag!! Ik ben zeer tevreden thuisgekomen en kapot van het lopen. Dadelijk lekker eten en dan op de bank hangen filmpje kijken!

X

Terug
Bovenaan