Klusbabes "5"

Wat een lekkere bolle toet!!!
Mooi nichte heb je. En wat worden ze snel groot he!

Ha renee, ben er nog even haha

Met klussen in huis blijf je altijd bezig...Hier hadden ze ook trap afgeplakt met karton, maar was evengoed vies, Er zijn ook stukjes uit hout.
Wij hebben een natuurstenen vloer, erg mooi maar er zitten vlekken in wat we niet wegkrijgen. Dure behandeling vindt ik even zonde van mijn centjes. Vloer blijft hoor, maar volgende verhuizing wordt t denk wel een andere vloer. Vindt hout erg mooi maar vriend wilde dat niet. Hij wilde t liefst tegels, nouja natuursteen is eigenlijk ook een tegel maar wel iets wat ik mooi vindt haha

he meiden!

zo weer lekker gekletst zo te lezen!
Alles goed met iedereen?
Hier alles goed. WEEKEND!!! jippie! net ff boodschappen gedaan en nu lekker weekend vieren en het hele weekend naar verjaardagen enzo.. en zondag nog even trainen voor de loop! is al over een week!

Hoe is t met alle zwangere?? hihi

Liefs Jacqy

Tegels vindt ik zelf ook mooi maar als je dan over een paar jaar wat anders zou willen dan is dat zoveel werk. Is wel makkelijker schoonhouden.

Happy Train ze dan nog. Zal wel zwaar worden als je nog niet zoveel hebt geoefend

x

nou,het is hier zeker rustig!
Ik zit met bordje pasta op schoot en laptop erbij. Kacheltje aan, mmmmmmmm!
Voel me niet helemaal lekker, een hoop gerommel in mijn darmen met als resultaat diaree..........zal er allemaal wel bijhoren! Maar echt lekker, nee, dat voel ik me niet! Maar het is allemaal voor het goede doel he?
Vannacht een nachtdienstje en morgen lekker de hele dag in pyama op de bank denk ik zomaar!
Wat een droppie Bieb! Hoe oud is ze nu?
Geen dank Bambi!

he rimke, vind je het niet zwaar die nachtdiensten? ik moet er niet aan denken!
en helemaal nu je zwanger bent!
bieb, leuke foto's!
straks lekker op de bank ploffen en filmpje kijken.

Ik vind dagdiensten honderd keer erger dan nachtdiensten, ip hoef je geen nachtdiensten meer te draaien als je zwanger bent maar ik wil het zolang mogelijk volhouden, want ik moet toch een bepaald aantal diensten per maand draaien en dat worden dan vaak dagdiensten ip nachtdiensten. Ik vind avonddiensten en nachtdiensten het fijnst!
Dit wordt mijn eerste nachtje zonder sigaretten dus dat wordt wel even lastig denk ik maar alles voor het goede doel he?

Bieb: wat moet jij trouwens om 7.15 in Amsterdam?????!!!! Ik bedoel, de winkels zijn dan toch nog niet open?

Terug
Bovenaan