Klusbabes "5"

wel goed hoor dat je bent gestopt met roken rimke!
gaat het goed? ik ben nu sinds half mei gestopt en gaat prima! alleen de vakantie is zwaar geweest hihi!

Ik heb nu ook hyves!! het stelt niet veel voor maar ik sta er nu wel officieel erbij. Jullie kunnen me vinden via Renee uit kerkrade van 21. Ik met die 4 vrienden...

hey meiden

zo bieb jij kan ook lekker lullen in je eentje hahaha, wat zijn jullie allemaal aan het klussen in huis, wij hebben gewoon vloerbedekking  overal in huis, ook op de trap.  Wij zitten op een offerte te wachten voor een megaverbouwing, we moeten eerst even kijken wat het allemaal gaat kosten en of we het betalen kunnen en als dat het geval is gaan we waarschijnlijk gigantisch verbouwen, ik moet dan ook een week of 6 bij mijn vader "wonen" want dan kan ik mijn eigen huis niet meer in haha

Bieb: wat een schattig nichtje, en de foto's van je katten zijn ook eJrg lief, en voor vandaag heel veel plezier in amsterdam

Jacqy: jij heel veel wandelplezier morgen, want je moet natuurlijk wel goed oefenen,

renee; ik heb even op je hyves gekeken, ik hoop dat ik de goede had, jij zit op een bank en je hebt kort haar tot onder je oren zeg maar?

NOu voor de rest weinig meegemaakt, ik kreeg gisteravond onverwacht visite, dus vandaar dat ik niet van de partij was, nu ga ik ook weer stoppen ga boodschappen halen, nou tot vanmiddag
iedereen een plezierig weekend

xxx linda

Goedemorgen!

Wat een lief nichtje heb jij zeg!

Mijn nichtje en neefje hebben hier vanacht gelogeerd. Manlief staat nu met mijn neefje op het voetbalveld en ik heb al 3x kusjesdag keihard aangehad en nijntjespelletjes gedaan en het is net 9 uur....hihi gezellig hoor kinderen!

X

Goedemorgen,

Jacqy, wij hebben gelijk onze eisprong gehad, dus wordt spannend. Wanneer heb jij je nod dag ook alweer vastgesteld? Ik de 9de, maar moet het misschien wel veranderen in de 10de. Misschien een tip?

Rimke, die oudjes zijn inderdaad nogal eens lastig. Heb 1 keer gehad dat ik voorin in de bus zat, kwamen twee oudjes aan, ik sta dus op en ga iets naar achteren zitten. Was die plek niet goed voor ze, want dan moesten ze een opstapje op (was op een wiel), keken ze me smerig aan, dat ik weer van mijn plek af moest, want daar wilden ze gaan zitten. Grrr...

Bambi, hoop echt voor je dat je zwanger bent hoor. Ik heb nu ook al vanaf mijn ei dat ik een hele erge druk op mijn blaas voel (of baarmoeder??) en dat als ik naar de wc moet, ik wel meteen moet gaan. Hoop niet dat het een blaasontsteking is, maar dat het positieve signaaltjes zijn.

Mijn man is trouwens erg katholiek opgevoed. Elke week naar de kerk. Ik ben wel katholiek, maar niet zo erg (ben laatste jaren voordat ik mijn man kende  eigenlijk niet meer in de kerk geweest). Nu gaan we 1x in de zoveel tijd. Als we zoiets hebben van dat we er nu behoefte aan hebben. Zijn ook in de kerk getrouwd en dat was voor ons veel mooier dan bij de wet.

Ik ben trouwens bezig met het bekleden van de zoldertrap. Is best een hoop gedoe, maar ik wil het perse zelf doen. En straks gaan we waarschijnlijk nog even naar de praxis om een toog te halen (gat van kamer naar keuken is rechthoekig en willen we met een mooi bochtje maken, ovaal aan bovenkant).

Zo, weer een heel verhaal, maar had nog een hoop in te halen

hey meiden

Pip: wel gezellig he twee logees, maar ik vond het altijd wel zwaar om de kinderen van een ander te hebben, want je moet ze alijd bezig houden om ze te vermaken, en als je zelf kinderen hebt is dat toch anders vind ik dan hoor, als mijn schoonzus haar kinderen kwam halen was ik gewoon uitgeput hahaha en joey laat ik lekker zijn gangetje gaan en ga af en toe met hem spelen, want dat kan niet de hele dag, net heb ik lekker effe 20 min. zitten bouwen met hem en nu rent ie achter een ballon aan haha

Linda: dat is een boel werk zeg zelf de bekleding op de trap leggen, pfff dat hebben wij laten doen hahaha
Mijn man en ik zijn ook katholiek maar ik ga dan nu 1 x in de maand naar de kerk als er een mis is voor mijn moeder , maar mijn man gaat nooit heen, alleen met trouwerijen en begravenissen, vroeger moesten mijn broer en ik elke zondag met mijn ouders naar de kerk, maar toen ik 15 was had ik gezegd dat ik niet meer ging, ik had verwacht dat mijn ouders kwaad zouden worden, maar wat denk je wat mijn moeder zei , nou dat komt goed uit want dan ga ik ook lekker langer in mijn bedje liggen op zondag hahaha

xxx linda

Haha, dat is iets wat je helemaal niet verwacht. Nee, mijn schoonvader gaat elke dag. Werkt ook in zijn vrije tijd voor de kerk. Maar hij laat sinds paar jaar zijn kinderen ook zelf kiezen of ze wel of niet willen en dan is het toch met een beter gevoel naar de kerk gaan.
Ik heb tegen mijn man gezegd dat ik het goed vind om naar de kerk te gaan, maar het moet niet ons leven bepalen. Als we ergens naar toe willen gaan moet het niet zo zijn om pas om 12 uur te kunnen vertrekken omdat we eerst naar de kerk moeten. Daar is hij het ook helemaal mee eens.
Ik wil ook wel een keer twee kleine kinderen als loge willen, maar ja.. in onze vriendenkring zijn niet zo heel veel kleintjes (lees 0). Maar goed, daar gaan wij in ieder geval verandering in brengen.

Terug
Bovenaan