Goedemorgen,
Jacqy, wij hebben gelijk onze eisprong gehad, dus wordt spannend. Wanneer heb jij je nod dag ook alweer vastgesteld? Ik de 9de, maar moet het misschien wel veranderen in de 10de. Misschien een tip?
Rimke, die oudjes zijn inderdaad nogal eens lastig. Heb 1 keer gehad dat ik voorin in de bus zat, kwamen twee oudjes aan, ik sta dus op en ga iets naar achteren zitten. Was die plek niet goed voor ze, want dan moesten ze een opstapje op (was op een wiel), keken ze me smerig aan, dat ik weer van mijn plek af moest, want daar wilden ze gaan zitten. Grrr...
Bambi, hoop echt voor je dat je zwanger bent hoor. Ik heb nu ook al vanaf mijn ei dat ik een hele erge druk op mijn blaas voel (of baarmoeder??) en dat als ik naar de wc moet, ik wel meteen moet gaan. Hoop niet dat het een blaasontsteking is, maar dat het positieve signaaltjes zijn.
Mijn man is trouwens erg katholiek opgevoed. Elke week naar de kerk. Ik ben wel katholiek, maar niet zo erg (ben laatste jaren voordat ik mijn man kende eigenlijk niet meer in de kerk geweest). Nu gaan we 1x in de zoveel tijd. Als we zoiets hebben van dat we er nu behoefte aan hebben. Zijn ook in de kerk getrouwd en dat was voor ons veel mooier dan bij de wet.
Ik ben trouwens bezig met het bekleden van de zoldertrap. Is best een hoop gedoe, maar ik wil het perse zelf doen. En straks gaan we waarschijnlijk nog even naar de praxis om een toog te halen (gat van kamer naar keuken is rechthoekig en willen we met een mooi bochtje maken, ovaal aan bovenkant).
Zo, weer een heel verhaal, maar had nog een hoop in te halen