Klusbabes "5"

whahaha grappig hoor en ik rijd helemaal niet agressief ofzo, ik erger me juist dood aan de mensen op de weg als ze weer eens haast hebben.

He Rimke wat jij en je mannetje zeggen over een gehandicapt kindje en adoptie enzo, daar denken ik en me mannetje presies het zelfde over als jullie. ( gaan we weer, weer een gelijkenis hihihi ) maar ff ernst. het lijkt me heel moeilijk om zon kindje te moeten opvoeden, En wij willen net als jullie ook dat het gewoon thuis kan zijn en normaal is zeg maar.

Mijn schoonmoeder heeft MS en zit al jaren in een rolstoel, geestelijk is ze inorde hoor, maar als ik zie wat een verzorging dit al vergt van de familie, mijn mannetje was ook al vroeg zelfstandig en wist eerder dan ik hoe een wasmachine enzo werkte. En dat neemt ook mee in onze beslissing. Kijk het kan altijd nog mis gaan kwa gezondheid als het er eenmaal is, maar als je daar vanuit moet gaan, kan je beter helemaal niet aan kinderen beginnen, maar met de keuze als je het van te voren weet, tja die wetenschap is er niet voor niets he.

zo ga nu maar ff aan de kamer beginnen. En trouwens de koffie smaakt nog best  aleen bij me moeder vanmiddag niet, maar ja daar is ie nooit te zuipen whahahaha.

xxx Bambi

Meiden!

Ik ga zo bijlezen maar heb even een HELE belangrijke vraag:

Ik heb sinds gistermiddag ineens weer af en toe rekbaar slijm. Vandaag een ovulatietest gedaan en zag ik een heeeeeeeel licht streepje...?!?!?!?! Heb je dat nou altijd of alleen als de ovulatie eraan komt of altijd? Kan van schrik de gebruiksaanwijzing niet meer goed lezen, hahaha

X

Ga nu bijlezen!

Ik had absoluut geen streepje als ik niet in de fase van de eisprong zat. Bij mij was ie de eerste keer heel licht, en de volgende dag was ie al donker. Ik zeg KLUSSEN!!!!!

Rimke! Dank je voor je snelle antwoord!! Je bent een schat en natuurlijk mijn voorbeeld op het gebied van ovulatietesten en zwanger worden

Bambi, als het een 9 maanden griepje is vind je het vast niet erg ...hihi iig beterschap. Jullie ook bezig met de slaapkamerverbouwing? Wij morgen!! JOEHOE!

Wat heerlijk voor je Rimke dat je nu al "heerlijke" zwangerschapskwaaltjes hebben. Allemaal voor het goede doel he!? Welke ovulatietesten had je eigenlijk? Ik van Clear Bleu

Ga nog even verder lezen (ben een beetje hyper van m'n ovulatietest op dag 47 (als ik wel ongesteld was geworden op m'n NOD zou ik rond deze tijd ook echt m'n ovulatie kunnen hebben, net nageteld) vandaar alles alweer vergeten)

X

hahaha! Ik ben nog nooit iemands voorbeeld geweest, ik voel me vereerd.
Meisje, misschien heb je gewoon wel een hele cyclus overgeslagen????
Gewoon lekker gaan klussen, en morgen er nog eens een testje tegen aan mikken. Ik had ze van matcare, 600 voor 1 euro............whihihi!

Ik heb hetzelfde gevoel hoor Bambi, weet je, een kindje met het syndroom van down kan heel goed terecht komen maar als je een zwaar gehandicapt kindje krijgt..........ik weet het niet. Ik heb ook groot respect voor mensen die dat van te voren weten en het laten komen. Maar goed, is een ethisch moeilijke discussie...........ieder heeft zijn eigen mening en daa rheb ik respect voor. (ik hoop mensen ook voor de mijne).

Whahahaha! Bembi, ik heb serieus nog nooit iemand gehoord die misselijk werd van zijn eigen rijstijl! Hilarisch!!! Lag echt te gillen op de bank!
En toen kwam de bonensoep er weer uit.............whihihi!

he pip,
Ik heb ook een maand lang ovulatietesten gedaan, had heel vaak een licht tweede streepje, maar er is nooit een tweede donkere streep gekomen.
Heb dit aan mijn ha gevraagd en die zei dat hij niet zo voor ovulatietesten was.
Ik was er een beetje onzeker door geworden, dat er maar geen duidelijk tweede streepje kwam. Maar hij zei dat ik me niet ongerust moest maken, dat dat echt een moment opname is van die tests.
Ik hoop voor jou dat er wel gauw een duidelijk tweede streepje komt!!!!
en ik zou zoiezo flink aan de klus gaan hoor, haha(allemaal voor het goede doel)
heel veel succes
groetjes Kruimels

Terug
Bovenaan