Klusbabes "5"

Hoi meiden,

Zo ff een krabbeltje van mij. Ik moet alles nog bijlezen maar, ga zo alweer weg dus dat komt er niet van. Lekker druk weekend zo hoor met die feesten hier!!!! Vrijdag was erg gezellig, netjes aan de cola light gezeten Naar bed om 4 uur en zaterdag om tien uur alweer de hort op, tussendoor ff thuis geweest om te douchen en hup gisteren avond weer aan de zwier, ook weer aan de cola light maar tussendoor 1 bailey s op hihi. Ga nu ff douchen en dan weer weg ....... tot zo en anders tot morgen. Doei lieve meiden,

liefs happy

Bleugh... hier is het griepvirus aan het toeslaan. Vanacht benauwd, gigantisch zweten, hoofdpijn, buikpijn en spierpijn. Maar ja... zal hopelijk wel weer snel over gaan. Nu ik op ben valt het weer wat mee. Heb iedere keer zoiets van misschien is het wel voor het goede doel, maar mijn mannetje heeft het ook, dus vrees dat het gewoon van de griep is.
Jammer Bambi dat de test negatief is. Had je je ei gevoeld? Ik zal voor je duimen. Maar volgens mij is het op het moment vruchtbare grond bij de klusbabes, dus geef je wel een grote kans .
Was het badderen gezellig Linda? Lekker met water zitten spetteren of viel het wel mee?
Jacqy, ik heb wel redelijk geklust. Als woensdag mijn ei idd was heb ik geluk denk ik. Maar we hebben alleen maar seks gehad omdat we er echt zin in hadden en niet echt extreem veel. En jij? Optimaal gebruik van gemaakt?

Hoi meiden,

Heb echt een dipdag. Ben de hele ochtend al aan het janken. Dat heb ik normaal nooit.
Ben ten eertste wat grieperig, heb overal vage pijntjes (hoofd, maag, etc.)
Vervolgens krijg ik een sms van vriendin dat ze ten huwelijk is gevraagd.
Ik roep altijd: Wij trouwen nog niet, dat heeft op dit moment geen toegevoegde waarde. Maar ik was helemaal van de kaart. Gewoon zwaar jaloers. 4 vriendinnen van mij gaan binnen nu en een jaar trouwen en eentje krijgt haar tweede kindje.
En ik.....ik heb niks.
En dat terwijl mijn vriend en ik het langst van iedereen bij elkaar zijn. 8 jaar!
Zei vanochtend tegen hem: Ik word vast nooit gevraagd! Boehoehoe!
En hij zei vervolgens: We gaan heus nog wel eens trouwen.
Ja, dat zegt ie al wel 6 jaar, maar wanneer he?
Sorry hoor, voor het geklaag! Maar voel me echt niet fijn.

x Essy

Hey Happy,
Je bent goed de hort op aan het gaan zeg. Geniet er nog van, voor je het weet kan je niet meer.

De griep gaat dus echt rond Linda. Ik vrees dat ik er ook aan moet geloven.
Maar kan me niet ziek melden. Heb het deze week zo druk op mijn werk! Heb morgen 26 oudergesprekken tot 22.00 uur en die kan ik gewoonweg niet afzeggen!
Hopelijk trekt het weer wat weg.
Linda: beterschap

jeetje essy en linda, zo te horen zitten jullie idd in de griep hoek. Je hoort het van alle kanten zeg,dat mensen de griep hebben. Beterschap meiden ....... hopen dat jullie er snel weer vanaf zijn !!!!

kus happy

Het is zoverl: Ik ben hartstikke ongesteld. Al een beetje buikpijn vanochtend en toen we samen de nieuwe nachtkastjes in elkaar aan het zetten waren voelde ik dat het zover was. Alles laten vallen en naar de wc gerend en toen alvast een eerste leegstroom gehad...wahahahaha. Man vroeg: wat is er ineens? Ik zeg: BLOEDDD!!!! hahahaha.

Nou die ovulatietest van gister begrijp ik niet maar ik vind het prima. Ga v.a. morgen beginnen met temperaturen en over een week of wat nog eens ovulatietesten doen (over 2 week beginnen ofzo).

mmm, hoop niet dat het griepvirus besmettelijk is via het forum!! Beterschap Linda!

Jullie kamer is dus al helemaal klaar voor het nieuwe bed Bambi? Goed zeg. Ik  ben echt net een klein kind zo verheug ik me op ons nieuwe bed, heb jij dat ook?

Ga nog even verder met de "verbouwing"

toedels!

@bambi: ik wilde al net vragen of je niet al kon testen? Maar had je blijkbaar al gedaan...misschien toch te vroeg?Als ik je klachten hoor...misschien toch wel zwanger Spannend hoor
@ Rimke: ik was niet 7.15 in A'dam ,maar zolaat vertrokken we vanaf Roermond. We waren rond half 10 in A'dam bij schiphol
Ehh wie nog meer?weet t niet meer

Ik weet ook niet wat ik zou doen als zou blijken dat ik een gehandicapt kindje zou krijgen. Als zou blijken dat t heel ernstig is, dus min of meer een kasplantje dan zou ik t waarschijnlijk wel weg halen, maar als t syndroom van down zou hebben weet ik t niet. Nu wel makkelijk om te zeggen, ik haal t weg, maar als je zelf in die situatie zou zitten? ik weet t niet

Zo, hier alles goed. Eerst dus naar Schiphol met collega's vriendin (60 man) ,. Rondleiding,. was wel interessant. Daarna geshopt. Viel me af en toe tegen. Was met vriendin en haar collega a'dam in gegaan. Eerst wilden we wat eten (was alweer half 2) Eerst 30 min. zoeken voor een lunch tentje, nou daar wordt ik al krielig van. Was ook nog eens niet te vreten. Toen wilde vriendin een aantal winkels in welke veels te duur voor ons zijn. Uiteindelijk kwamen we in centrum terecht. Toen wilden we naar cafeetje. Madammeke dacht dat ze de weg wel kon want ze was ooit eens met vriend in een supergezellig cafe geweest. Maarja waar ligt die?weer bijna een uur rondgelopen. ik had al aantal x gezegd, kom dan gaan we hierin. Maar nee. t iritante is, ze denkt dat ze de weg weet, maar ik heb wel in A'dam gewerkt, dus weet t net iets beter. Niet dat ik weet waar alle leuke cafes liggen ofzo, maar t heeft geen zin om allemaal warsige straatjes in te gaan. Nouja, al met al was t verder wel
gezellig.een soort skirt/jurkje gekocht.

Vannacht lag trouwens 1 van mijn katten bij me, en meestal komt hij alleen bij me liggen als ik ong. moet worden. Heel raar hoor, maar omdat hij heel af en toe bij me komt liggen s nachts ging ik eens opletten wanneer dat dan was. Meestal dus rond mijn ong dagen. Dus dan wordt ik hopelijk van de week ong! Nouja, hoop t eigenlijk van niet   natuurlijk, want wil nu alweer zwanger zijn haha. Achja, wie wil dat niet. Maar als ik dus ong wordt,dan is de mk er tenminste uit!

Trap verven is niet helemaal wat we gedacht hadden. Wilde white wash, maar tijdens t verven liep de verf hele tijd uit, overal druppels en niet goed verdeeld (gaf mijn vriend alweer de schuld....sorry vriendlief). We hebben nu dus maar besloten om deze toch maar hoogglans wit te verven.

Oja, had al eerder deze vraag gesteld, maar nog geen antwoord op gekregen.
Ik wilde ovulatietesten halen, welke hebben jullie? en zw.testen, welke halen jullie van internet af?IK lees dat dat veel goedkoper via internet is?

zo, ga stoppen. Even snel douchen , en dan gaan we naar Inter chalet

Doeiii tot later

Terug
Bovenaan