@bambi: ik wilde al net vragen of je niet al kon testen? Maar had je blijkbaar al gedaan...misschien toch te vroeg?Als ik je klachten hoor...misschien toch wel zwanger Spannend hoor
@ Rimke: ik was niet 7.15 in A'dam ,maar zolaat vertrokken we vanaf Roermond. We waren rond half 10 in A'dam bij schiphol
Ehh wie nog meer?weet t niet meer
Ik weet ook niet wat ik zou doen als zou blijken dat ik een gehandicapt kindje zou krijgen. Als zou blijken dat t heel ernstig is, dus min of meer een kasplantje dan zou ik t waarschijnlijk wel weg halen, maar als t syndroom van down zou hebben weet ik t niet. Nu wel makkelijk om te zeggen, ik haal t weg, maar als je zelf in die situatie zou zitten? ik weet t niet
Zo, hier alles goed. Eerst dus naar Schiphol met collega's vriendin (60 man) ,. Rondleiding,. was wel interessant. Daarna geshopt. Viel me af en toe tegen. Was met vriendin en haar collega a'dam in gegaan. Eerst wilden we wat eten (was alweer half 2) Eerst 30 min. zoeken voor een lunch tentje, nou daar wordt ik al krielig van. Was ook nog eens niet te vreten. Toen wilde vriendin een aantal winkels in welke veels te duur voor ons zijn. Uiteindelijk kwamen we in centrum terecht. Toen wilden we naar cafeetje. Madammeke dacht dat ze de weg wel kon want ze was ooit eens met vriend in een supergezellig cafe geweest. Maarja waar ligt die?weer bijna een uur rondgelopen. ik had al aantal x gezegd, kom dan gaan we hierin. Maar nee. t iritante is, ze denkt dat ze de weg weet, maar ik heb wel in A'dam gewerkt, dus weet t net iets beter. Niet dat ik weet waar alle leuke cafes liggen ofzo, maar t heeft geen zin om allemaal warsige straatjes in te gaan. Nouja, al met al was t verder wel
gezellig.een soort skirt/jurkje gekocht.
Vannacht lag trouwens 1 van mijn katten bij me, en meestal komt hij alleen bij me liggen als ik ong. moet worden. Heel raar hoor, maar omdat hij heel af en toe bij me komt liggen s nachts ging ik eens opletten wanneer dat dan was. Meestal dus rond mijn ong dagen. Dus dan wordt ik hopelijk van de week ong! Nouja, hoop t eigenlijk van niet natuurlijk, want wil nu alweer zwanger zijn haha. Achja, wie wil dat niet. Maar als ik dus ong wordt,dan is de mk er tenminste uit!
Trap verven is niet helemaal wat we gedacht hadden. Wilde white wash, maar tijdens t verven liep de verf hele tijd uit, overal druppels en niet goed verdeeld (gaf mijn vriend alweer de schuld....sorry vriendlief). We hebben nu dus maar besloten om deze toch maar hoogglans wit te verven.
Oja, had al eerder deze vraag gesteld, maar nog geen antwoord op gekregen.
Ik wilde ovulatietesten halen, welke hebben jullie? en zw.testen, welke halen jullie van internet af?IK lees dat dat veel goedkoper via internet is?
zo, ga stoppen. Even snel douchen , en dan gaan we naar Inter chalet
Doeiii tot later