Klusbabes "5"

hoi meiden,

nou de slaapkamer is voor even klaar, de meubels zijn verschoven , het oude bed uitelkaar, we liggen nu met de bodem en matras op de grond, ff voor 2 nachtjes. Leuk met een hond staat die morgenochtend boven op ons te hijgen hihihi. lekker hoor ruim 40 kilo boven op je. de slaapkamer dicht doen heeft weinig nut dan kan ik niet slapen omdat er 3 katten aan de deur staan te krabben hiihih.

Rimke het is niet de bedoeling dat je van mij moet kotsen he hihihih

he pip das goed nieuws hoor, hopen dat je ovu morgen nog duidelijker is en klussen voor je leven he. hihihi

xxx Bambi

goeimorgen meiden

jeetje he wat hebben jullie gezellig zitten kletsen gisteravond, ik was er niet want ik had het te druk met klussen  haha,

He rimke en sterretje: lekker he al die opkomende zwangerschapskwaaltjes haha ik weet hoe jullie je voelen, en inderdaad sterretje is was goed ziek, maar ja voor het goede doel.

En wat dat eten betreft tijdens je zwangerschap, ik heb gewoon alles gegeten, en ik nam op een verjaardag ook gerust een plakje leverworst, (het gaat erom dat je niet een hele leverworst wegwerkt) en ik heb ook gewoon kebab gegeten en onbeperkt chinees, want daar had ik echt de hele dag trek in ondanks mijn gekots haha, oja filet american heb ik echt niet gegeten want dat mag dus echt niet

zo meiden ik ga even broodje eten en daarna lekker met joey in bad

iedereen een fijne dag en tot vanmiddag

oja en pip, succes meid misschien vandaag een goede ovulatietest, Spannend meid, ik ga dinsdag of woensdag beginnen met de testen

xxx linda

Goedemorgen!

Nou Bambi, ik ben benieuwd of je die 40 kilo hond bovenop je heb overleeft ... hihi. Zo jullie hebben wel snel de slaapkamer gedaan, ben benieuwd of wij het vandaag in 1 dag redden!

Gisteravond niet geklust: echt TE moe na zo'n dag hahaha. Maar vanochtend had ik iets bloed bij het afvegen....zal je zien dat ik met een streepje op de ovulatietest ongesteld word  hahaha. Kijk wel even of het doorzet, er gebeurt tenminste iets en dat vind ik al prima (hoe wanhopig kan je zijn hahahaha)

Kruimels, bedankt voor je antwoord. Ben ook bang dat ze niet werken maar had ze toch   huis gehaald. Maar ik wacht nu even af wat m'n gekke lichaam doet.

Linda: badderse! Gezellig hoor!

X

he meiden!

zo.. lekker gekletst gisteren! en goed te lezen dat de zwangere ook kwaaltjes hebben! hihi.. voor t goede doel!
Linda84, mijn nod staat op 11 oktober. uitgerekend via predictor. dus... mijn ei is denk ik woensdag geweest. heb je flink geklust?
Bambi, voel je je al wat beter? hoop t voor je!

Liefs Jacqy

Wij hebben het daar ook al over gehad. Wat als het kindje nou gehandicapt blijkt te zijn...
We hebben er veel over gesproken (nu al) want we wilde naar elkaar duidelijk zijn in hoe we erover denken. Waarschijnlijk dat wij de zangerschap dan afbreken. Niet alleen omdat het voor ons zwaar is maar ook voor zo ´n kindje.
Je weet van te voren nooit hoe ernstig de beperkingen zullen zijn en ik wil niet het risico lopen dat ik een zwaar gehandicapt kind op de wereld zet dat zijn leven slijt als ´kastplantje ´.
Dit is hoe ik er op het moment over denk. Mocht ik zwanger blijken te zijn en ik sta dan voor die beslissing is de kans groot dat ik er anders over denk. Nu sta ik er nog wat verder vanaf. Een ding weet ik zeker,het zal zeker nooit een gemakkelijke beslissing worden....

hoi meiden,

Nou ik voel me al wat beter hoor. heb ff geen last van me buik. Wel was ik wat misselijk vanmorgen en gisteraaf hebben we ff gelust en toen  pfff hoe zeg ik dat.
Nou zeg maar we deden doggy style hihih en toen we klaar waren was ik kotsmisselijk, was een beetje geklotst whahaha. sorry voor de detalils.
Maar ik ben gisteren ook heel de tijd aan het boeren geweest, kan ook van de taco's komen, want ik proefde ze steeds weer hihi. gatver.

Nu heb ik ook na het eten dat het boeren of lucht in me maag ofzo.ach het zel wel.

Pip, vreemd  dat je nu een veegje bloed had, nou wat zal het worden ongie of een posie ovu test.
Onze slaapkamer is niet heel groot hoor en we hoevden alleen maar op te ruimen en wat meubels te verschuiven en het bed dat maar met 4 schroeven vast zit ong. uitelkaar te halen. hihihi dus het viel wel mee.

Ik heb vanmorgen ook nog iets stoms gedaan . ik was zeker weer ff in een vlaag van verstandsverbijstering ofzo, want ik weet ook wel dat het helemaal nog niet kan, maar heb getest  ik weet dat het nog niet kan en toch doe ik het, das toch raar dat ik mezelf niet bedwingen kan. natuurlijk zonder resultaat hihihi.

Ook zij ik giteren tegen me mannetje, zo dit was me laatste sigaret, maar vanmorgen na het eten. pfff zwakte heet dat. Laat ik dan maar nog meer minderen. Het gaat me lukken als het nu niet lukt dan wel na een posie test.

zo dat was het geloof ik voor ff.

linda veel plezier in bad met joey he.

xxx Bambi

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:
15) Linda  5e ronde 2de kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3) Essy, 1e ronde
4) marientje 2e rondebezig bijtje
5)
6)
7)
8)Mootje, 5e ronde    ( onregelmatige cyclus )
9)Bambi 3e ronde kleintje 3e ronde
10)
11) Miekje, 4e ronde
             Renee86, 1e ronde  (ontpillen; ga uit van cyclus van 40 dagen)
12) lizzy, 2e ronde  
13) jacqy84, 2e ronde
14) happy, 3e ronde
15)
      sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
16) Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17) Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20) kruimels,5de ronde
     _
21)Essy
22)Linda 1  2de kindje
23)
24) Chris, 7e ronde
25) Roos, 2e ronde, 2e kindje, rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk
27)
28)
29)
30)
31)

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)
5)
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)Jacqy84, 3e ronde
12)
13) Miekje, 5e ronde
          erikenmarleen, 3e ronde :)
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)
24)
25)Roos 2e kidnje, 3e ronde!
26)
27)
28)
29) kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Moest even de roze wolk erbij halen.
Je was idd wel erg vroeg met testen..
Misschien  kun je wel net zoals rimke die van matcare bestellen die je al 6 dagen van te voren kunt doen. Zit je misschien minder lang in spanning... En wij ook! ik ben reuze benieuwd!!!

Terug
Bovenaan