Klusbabes "5"

Hey Essy,
Kan me wel voorstellen dat je in een dipje zit. Het is niet altijd fijn om te zien dat anderen alles hebben wat jij eigenlijk wel wilt. Maar je moet misschien maar zo zien, als je vriendinnen allemaal al kinderen krijgen, dan heeft jouw kindje dadelijk leuke speelkameraatjes. En hoe langer je de bruiloft uitstelt des te langer kan je erover dromen hoe jouw mooiste dag eruit gaat zien. En anders misschien maar de stoute schoenen aantrekken en hem vragen? (was ik zelf niet zo'n voorstander van, maar wat moet dat moet he )
Het is wel jammer dat je je niet ziek kan melden op het werk. Heb ik eigenlijk ook wel een beetje. Vind zelf dat ik moet werken! Maar goed, als ik me morgen zo beroerd voel als vanochtend denk ik toch dat ik maar even thuis moet blijven. Maar daar reken ik niet op. Heel veel beterschap en laten we maar hopen dat het toch gewoon goed nieuws is bij je en je een 9 maanden griepje hebt (alleen dat je niet zo lang ziek bent).

Hoi Bieb,

Ik heb ovulatietesten van sensicare. Ik ga woensdag beginnen, dus weet nog niet of ze goed zijn of niet. Aangezien mijn cyclus nog niet te voorspellen is, leek dit me wel handig. Heb gewoon de goedkoopste.

x Essy

Op sensitest.nl kan je ze ook bestellen. Ovulatietesten en zwangerschapstesten

Nog een voor Bieb

Ook zwangerschapstesten van sensicare.nl. Daar heb ik die met het hartje van.
Alleen zijn die totaal niet goed > ze hebben nog niet 1 x ZWANGER aangegeven .

Nee, hoor, die zijn ook erg simpel in het gebruik en maar iets van 1,79 per test.

Ik met m'n sensicare, bedoel idd sensitest.nl.
Zie je wel, heb m'n dag niet.

Linda,
bedankt voor je opbeurende woorden.
Vind ook dat hij mij maar moet vragen. Ouderwets, maar toch...
We gaan in december naar New York. Misschien dat hij daar op het empire state building.........................
Maar trouwen met een dikke buik ga ik niet doen. Dan wacht ik nog wel even tot de kilootjes er weer van af zijn.

xx

Terug
Bovenaan