Klusbabes "5"

Hey Essy, ik heb dat ook al. Die zwangerschapstesten geven bij mij tot nu toe ook alleen maar negatief aan . Zou het gewoon aan die testen liggen?

Zou wel heel romantisch zijn, in New York! En ik zou ook wachten tot de dikke buik weg is. Gewoon 1 keer echt helemaal de mooiste zijn, met de jurk die je zelf uit kiest en niet omdat je weinig keus hebt omdat er dan nog een buik in "verstopt" moet worden.

Wanneer ben jij getrouwd Linda?
Je had een erg mooie jurk aan. Hoe heeft je man je ten
huwelijk gevraagd?

Wij zijn 7juni getrouwd. Mijn man had een weekendje Amsterdam geregeld en toen zijn we bij Cirque du Soleil geweest. Ikke denken dat hij me daar wel zou vragen, maar nee hoor. Heel luxe hotel. Heel dat weekend gedacht dat hij me wel zou vragen, maar nog steeds niet. Uiteindelijk waren we thuis en we zouden 's maandags 3 jaar verkering hebben, heeft hij me om 24.00uur gevraagd (zondag op maandag), lekkere champagne erbij en op zijn knieen . Had het al wel een klein beetje verwacht, want ik mocht in een keer de rekeningen niet meer nakijken en hij had al een keer gezegd dat hij het hotel daar pas ging betalen. En ik had een klein pakketje in zijn tas zien zitten.
Wel heel romantisch verder.
Hoop voor jou dat je in New York gevraagd wordt. Lijkt me ook wel erg romantisch.

hoi meiden,

essy meid gaat het weer een beetje, heb ik ook wel eens hoor me dag totaal niet, nu al zon 1.5 week hihihi. en dat trouwen he, ja ik moest ook flink zeuren, voor een vrouw geeft het toch meer waarde dan een man. en laten we hopen dat ie je snel vraagt hihih of zwanger zijn natuurlijk, dan kan je vast nog ff wachten.

pip ongie jeeeee, nu weet je tenminste waar je aan toe ben.

bieb, geen ervaring met ovu testen, maar ik bestel de zwangerschaptesten van matcare, ik heb die van 4 dagen voor je nod. werken elke x zoals ze moeten , hellaas nog geen tweede streepje hihih.

linda 2 en essy allebij grieperig nou het hangt echt in de lucht geloof ik, iedereen voelt zich geloof wat ziekerig. knap maar snel op.

happy nog veel plezier vandaag. feestbeest. hihih

nou weet ik het ff niet meer.

xxx Bambi

quote: Renee86 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2007 11:42:10'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:
15) Linda  5e ronde 2de kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3) Essy, 1e ronde
4) marientje 2e rondebezig bijtje
5)
6)
7)
8)Mootje, 5e ronde    ( onregelmatige cyclus )
9)Bambi 3e ronde kleintje 3e ronde
10)
11) Miekje, 4e ronde
             Renee86, 1e ronde  (ontpillen; ga uit van cyclus van 40 dagen)
12) lizzy, 2e ronde  
13) jacqy84, 2e ronde
14) happy, 3e ronde
15)
      sterretje, 4e ronde  Zwanger !!!!!!
16) Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17) Suuz, 5e ronde
18)  
19)
20) kruimels,5de ronde
     _
21)Essy
22)Linda 1  2de kindje
23)
24) Chris, 7e ronde
25) Roos, 2e ronde, 2e kindje, rimke 5e ronde !!!!!!!  ,     Engeljhuh 1e ronde na mk
27)
28)
29)
30)
31)

OKTOBER

1)
2)
3)bezig bijtje 15e ronde
4)
5)
6)
7) kleintje 4e ronde
8) Bambi, 4e ronde
9) Linda_84, 3e ronde
10)
11)Jacqy84, 3e ronde
12)
13) Miekje, 5e ronde
          erikenmarleen, 3e ronde :)
14)
15)
16)
17)
18)  
19) Happy, 4e ronde
20)
21)
22) Chris, 8e ronde
23)Linda 1  2de kindje ronde ???
24)
25)Roos 2e kidnje, 3e ronde!
26)
27)
28)
29) kruimel, 6e ronde
30)
31)

NOVEMBER

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

hey meiden

zo ik heb mezelf bij oktober op de roze wolk gezet, ik ga er gewoon vanuit dat het 30 dagen wordt, en de 23 ste is die dag en dan moet ik ook weer naar de gyn, kan ie gelijk zien of ik eierspron heb gehad of niet, maar ja ik ga woensdag toch beginnnen met ovutesten dus kan ik dat zelf ook zien haha

Zo een paar zieken onder ons, beterschap linda en essy, als ik het goed heb gelezen,

Pip: de 'rd's zijn er , dan kan je in iedergeval weer verder voor de volgende ronde

Bieb: jammer dat je dag van gisteren een beetje tegenviel, maar ja dat kan je ook niet van te voren voorspellen, je vroeg voor de ovulatietesten, ik heb via matcare,nl besteld, 10 ovulatietesten en 2 zwangerschaptesten, zal mij benieuwen

Bambi: blij dat je weer wat bent opgeknapt, en jammer dat de test negatief is, maar goed nog effe volhouden en dan volgende week gewoon weer testen meid, succes

Zo romatisch om gevraagd te worden voor het trouwen, ik heb op een gegeven moment gewoon gevraagd wanneer gaan we want anders was ik, nou nog niet getrouwd haha, ik ben nu in december alweer 4 jaar getrouwd, de tijd gaat wel snel hoor

Happy: drankorgel  hahaha nog veel plezier vandaag meid,   haha

xxx linda

zo meiden

Ik heb trouwens vanmorgen heerlijk gebadderd, en joey spetterd gelukkig niet zo met het water zodat ik dan de hele badkamer weer kan droogmaken, nee hij speelt lekker met zijn bootje en winny the pooh bootje, erg lief allemaal.

Ik ga weer stoppen ik ben er vanavond weer eventjes, ik ga nu even lekker knutselen

xxx linda

Terug
Bovenaan