A
Anoniem
Guest
ff snel...
Wat grappig dat er nu 3 zijn die op 10 jan. zijn uitgerekend...stoer!!!
Lekker genieten MamaJM...het is je echt gegund...!!!
Mickje, duim je wel ff ook voor mij???We hebben gelijk onze NOD, dus dat wordt spannend!!!!!!!!!!!!
Ik voel ook nog weinig, maar heb wel zoiets van, de vorige keer voelde ik van alles en toen werd ik gewoon ongesteld..dus dat zegt ook niks...
Hihi, je moeder droomt ook van alles...grappig hoor...zie het al zo voor me, zo'n verbaaste vader!!!Wat doe ik fout!??
Heb wel elke keer het gevoel dat ik zwanger ben...nog niet eens dat ik dus van alles voel, maar ik keek gisteravond naar m'n buik en toen dacht ik...daar zit nu een kindje in, al is het nog maar klein...(hoe kom ik daar nou ineens bij!!!???)en toen had ik de beschrijving van een zwangerschapstest en toen dacht ik...oh, dus daar komen straks 2 streepjes te staan...en dan dacht ik later...huh??Ik weet niet eens of ik zwanger ben!!!Maar die dingen kwamen gewoon in me op...heel vaag...zo'n raar voorgevoel!
Ik ben helemaal niet zweverig, dus ik zeg ook tegen mezelf: Marloes, blijf nou met beide benen op de grond staan, waarschijnlijk word je gewoon ongesteld, maar toch heel vaag dat dat zo door me heen ging!
Meiden, ik ga weer lekker de tuin in!
Ik wens jullie een fijne dag!
Liefs Joepie