Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

ff snel...

Wat grappig dat er nu 3 zijn die op 10 jan. zijn uitgerekend...stoer!!!

Lekker genieten MamaJM...het is je echt gegund...!!!

Mickje, duim je wel ff ook voor mij???We hebben gelijk onze NOD, dus dat wordt spannend!!!!!!!!!!!!
Ik voel ook nog weinig, maar heb wel zoiets van, de vorige keer voelde ik van alles en toen werd ik gewoon ongesteld..dus dat zegt ook niks...
Hihi, je moeder droomt ook van alles...grappig hoor...zie het al zo voor me, zo'n verbaaste vader!!!Wat doe ik fout!??

Heb wel elke keer het gevoel dat ik zwanger ben...nog niet eens dat ik dus van alles voel, maar ik keek gisteravond naar m'n buik en toen dacht ik...daar zit nu een kindje in, al is het nog maar klein...(hoe kom ik daar nou ineens bij!!!???)en toen had ik de beschrijving van een zwangerschapstest en toen dacht ik...oh, dus daar komen straks 2 streepjes te staan...en dan dacht ik later...huh??Ik weet niet eens of ik zwanger ben!!!Maar die dingen kwamen gewoon in me op...heel vaag...zo'n raar voorgevoel!
Ik ben helemaal niet zweverig, dus ik zeg ook tegen mezelf: Marloes, blijf nou met beide benen op de grond staan, waarschijnlijk word je gewoon ongesteld, maar toch heel vaag dat dat zo door me heen ging!

Meiden, ik ga weer lekker de tuin in!
Ik wens jullie een fijne dag!

Liefs Joepie

Oh, zie net, bijna tegelijk, 1 dagje verschil...Gerdien en ik hebben tegelijk!
Gewoon blijven duimen hoor!!!

Liefs!!

Yippieee! Ik wist het/Ik voelde het!

MamaJM & 2 mannetjes

Echt super mooi moederdagscadeau meis! Je hebt helemaal nog niet verteld wat je verder hebt gekregen, hihih. Geniet er lekker van. Er kan van alles fout gaan in het leventje. Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit. Ik zag dat je ook 10 januari bent uitgerekend, leuk zeg! Jullie allemaal met dikke buiken dalijk, hihih.

Ik was hier vanmorgen als zo vroeg omdat onze kat spuugde hoor, anders had ik nog wel ff geslapen. Toen hier ff lief plaatje neergezet en echt wel weer lekker naast mijn mannetje gekropen. Net stilletjes naar beneden geslopen en uiteindelijk mezelf eens ff goed geinstalleerd om te gaan lezen, hihih.

Ik wens jullie natuurlijk allemaal hele fijne mamadag! Of we nu al moeder zijn of niet, of er nu een kleine uk in ons groeit of dat dat misschien nog ff wachten is. Dit word in de toekomst ook speciale dag voor ons. En dat is het eigenlijk nu al een beetje, vinden jullie ook niet?

Liefs Nathalie

Het gaat echt goed in de maand mei zeg! In de meiden van Maart heeft Boeffie eindelijkkkkkkkkkkk gezelschap van MamaJM en toen ik daar ook wou feliciteren, bleek vanmorge Parent2be ook positief te hebben getest. Al zij het lichte streepjes. Maar een streep is een streep roepen wij altijd heel hard. Dus al 5 zwangere meiden in Mei!

Komt mijn vriend naar beneden dus ik helemaal met een blij koppie dat vertellen. Vertel namelijk altijd als er weer iemand zwanger is. Dus ik zei ineens hardop: ''Ikke wil ook'' Had ik nog nooit zo hardop gezegd, hihih. Dus hij ahhhh en af me een dikke knuffel. Toen heb ik hem gevraagd hoe graag hij het wil en hij wil het ook heel graag. Dus wie weet. Ik denk dat ik zo toch maar ff ga spieken wanneer mijn eisprong is, want die wil ik natuurlijk niet missen.

Mijn mannetje is nu lekker ontbijtje aan het maken, lief hè?

Liefs Nathalie

Jeetje meiden, ben der ff niet geweest en zoveel goede berichten....

SUPER SUPER SUPER ..... wat een glitters hier...

ALLEMAAL van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet der maar lekker van, en al helemaal met dit weertje.... komt vast goed.

En Bolle zit nu tenminste zekers niet meer alleen op het zwangerbankje...

Ook zie ik dat er weer een nieuw topic is geopend, super leuk....

Sorry hoor, dat ik er een tijdje niet ben geweest, maar wil bewust wat afstand gaan houden, ik ben er namelijk teveel mee bezig, en wil het eigenlijk niet forceren, en wil gewoon lekker zwanger worden zonder er iedere dag en iedere  minuut mee bezig te zijn. Dus ik blijf wel meekletsen maar niet meer zoveel als eerst, ik wil dat het allemaal spontaan blijft.

Hier nog weinig aan het handje en we gaan gewoon door met klussen, en we zien wel over een weekje hoe het gaat mijn korste nod dag is 17 mei en mijn langste 29 mei geloof ik dus voor die tijd geen rd ook nog geen test... maar zover is het nog niet.

Succes allemaal en tot snel.

Heel veel liefs en knuffels Esseltje

Ik hoop toch echt dat wij allemaal volgend jaar onze eerste echte moederdag gaan meemaken (voor degene die de eersten krijgen).

Joepie, ik heb ook het gevoel dat ik zwanger ben... raar he.
Maar dan zal ik nog maar een week écht zwanger zijn (vorige week bevruchting) en dan denk ik weer: dan voel je er echt nog niets van.

Nouja, nog 9 dagen wachten he... spannend joh.

Hallo meiden,

ESSELTJE...daar ben je weer even...helemaal prima hoor, dat je even wat afstand neemt...ik kan het nu ook wat beter hoor, al vind ik het wel leuk om nog mee te kletsen en te typen...Ik dacht, ik stuur je even een berichtje op hyves...had ik bij Gerdien ook gedaan...nu weten we weer hoe het met je is!!
Doe maar lekker rustig aan en op je eigen tempo werken, dat helpt het beste!
En als je lekker wil typen, lekker doen en als je even alleen wilt lezen, ook geen probleem...als je rond je NOD maar even laat weten hoe het is, want we zijn niet nieuwsgierig, maar we willen wel graag alles weten!

Naath, lief van je vriendje, een lekker ontbijtje...we hebben vanmorgen ook lekker buiten ontbeten, was erg gezellig! Fijn dat je vriendje ook erg graag wil...da's toch wel leuk he, dat jullie alle-2 enthousiast zijn! Houden zo!
M'n vriendje zei vandaag nog, ik lijk misschien niet zo enthousiast, maar als het eenmaal zover is, ben ik dat ook wel hoor!
Hij houdt denk ik nog even een slag om de arm!

Gerdien, jij hebt dat ook????Zullen we dan maar afspreken dat we gewoon alle-2 zwanger zijn,hihi!!! Misschien voel je al wel wat hoor, want er gebeurt al van alles toch??Celdeling enz...waar ze altijd zo mooi over praten...het moet allemaal gebeuren en misschien merk je dat toch wel!
En wat ik al zei, het is niet echt dat ik het IN m'n lichaam voel...maar zo'n raar voorgevoel!!!Maar wil ook niet te enthousiast klinken, want dan ben ik ook zo teleurgesteld en zo'n mutsje, omdat ik een voorgevoel had dat ik zwanger zou zijn!

We gaan zo naar m'n schoonouders...zouden daar eerst vanmorgen al heen gaan, maar omdat we morgen naar mijn ouders gaan, gingen we toch vanmiddag...was vriendjes broertje/schoonzus gister bij ons en die zeiden, wij gaan morgenmiddag bij pa en ma bbq-en, jullie waren er toch niet he??
Oeps...we waren eigenlijk toch wel van plan om 's middags te gaan...heeft vriendje even z'n vader opgebeld...Kom maar lekker hoor, we hebben genoeg vlees!!!hihi...dus we gaan vandaag ook weer bbq-en en morgen dus ook, maar dan bij mijn ouders!!!De kilo's vliegen er weer op met dit mooie weer...

Ik zie jullie vanavond weer! Het is nu ff rustig op ons NOD-lijstje, want van spring en britt hebben we al een poosje niks vernomen...jammer hoor...

Tot de volgende keer!

-xxx- Joepie

Esseltjeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat fijn dat je er weer ff was meis. Je hebt heel wat gemist. Ze zijn stiekum zwanger geworden, hihih. Leuk hè. Hopelijk voor jou deze periode ook een kleine uk in spe. Kan me er wel iets bij voorstellen dat je het ff rustig aan wilt doen. En tis beetje afwachten hoe nu je cyclus loopt natuurlijk. Rond je NOD zal je hier vast wel wat meer zijn (denk ik, hihih)
Meis hele fijne dagen. Geniet er lekker van en tot snel!

Ik hoop het ook voor jullie Joepie en Gerdien. Zal wel fijn zijn toch als we dalijk met heel veel meiden tegelijk zwanger zijn, is wel zo leuk. Onze Bolle ligt nog ff voor, die mag het allemaal eerst ervaren, kan ze ons tips geven, hihih.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan