Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Zooooo de room is vast versiert voor als ze morgen ochtend nog ff langs komt!
Ik ga nu naar bedje. Plak morgen mijn verjaardagswens!

Weltrusten lieve meiden! Fijne droompjes! Liefs Nathalie

Goedemorgen,

Toennet weer getest en weer... positief... slik!

Een test van kruidvat, deze was iets duidelijker, maar nog steeds geen dikke vette streep.

Ik was zenuwachtig toen mijn vriend thuis kwam en ik zei: 'Het is gelukt.'
Zijn gezicht vertrok en zei: Echt waar?

Hij kon het eigenlijk niet geloven. Ik heb alles verteld en hij zei: ik moet dit even tot me laten doordingen hoor.

Hij gelooft het nog niet echt.

Maar ik inmiddels wel.
En nu helemaal.

Meiden, ik voel me zo ontzettend raar. Wil het wel van de daken schreeuwen! Ben zo blij dat ik jullie nog heb!

Als het goed is, ben uitgerekend op 27 januari 2009
Ik ga vandaag de huisarts bellen voor een afspraak.

Jammer Esseltje, niet opgeven hoor! Echt klote, ook voor jou!
MamaJM gefeliciteerd!
En Mickje... ook spannend zeg!

Hier wat glitters voor jullie:

Heeee Gerdien!

VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!!! Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap hebt!

Groetjes, Mickje

P.S. .... hier zijn de RD's toch in aantocht, merkte het vanmorgen op het toilet al een beetje... nog niet echt doorgebroken, maar dat zal niet lang meer duren... GVD zeg!!!!!
Wel weer netjes een cyclus van 28 dagen.... als ik deze ronde aan zou tellen, dan ben ik uitgerekend op 25 februari.... en dás mijn eigen verjaardag!... zou mooi cadeautje zijn he!
Nieuwe NOD: 18 juni

NOD lijstje:

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             28-05-08      (28 dgn)  

Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     02-06-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)
Miranda                                  5e ronde 1e kindje                            14-06-08    
Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             16-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Maureen                              3e ronde 1e kindje                               22-05-08
Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                               25-05-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Esseltje                                   4e ronde 1e kindje                           17-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari: R ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 3 december 2008
Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Poeh                             1e bezoek                             02-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08               2e echo        06-06-08

Yippieeeeeee weer een zwanger kluskippie!
Gerdien gefeliciteerd meis. Ook aan je mannetje natuurlijk
Wat super zeg! Geniet er lekker van en hopelijk
gaat alles goed. Laat je ons ff weten hoe het bij de ha was?

Hele fijne dag, maar dat zal vast wel lukken of nie?

Liefs Nathalie

Ahhhh verdorie en dan onze Micky, helaas meis. Wat jammer aan de ene kant goed nieuws en jij die teleurgesteld bent door de rd-tjes. 28 dagen is mooie cyclus, maar toch blijft het ff slikken. Is het al doorgezet? Ik wou eerst niet je nod veranderen, dacht moet eerst maar echt zo zijn, hihih. Heel veel geluk in ronde 4 meis.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ikke is beetje misselijk. Zelf hou ik me voor dat het komt omdat ik te snel naar beneden ben gegaan. Ik bedacht me namelijk ineens dat mijn moeder voor 9.00 uur een bloemenschaaltje komt halen. En toen de kat ff eten gegeven. Krijg ik verdorie mijn vinger tussen mijn nieuw prullenbak. Dat is zo'n push ding, maar gaat erggg zwaar, dus ik denk dat ik daar wat anders op moet verzinnen, voordat ik nog meer vingers kneus. Kan niet eens ermee typen. Ook goedemorgen, hihi.

Meiden ik wens jullie een fijne dag. Liefs Nathalie

Lieve MAMAJM,

Van Harte Gefeliciteerd met je 23ste verjaardag!
Ik wens je een hele fijne zonnige dag samen met je mannetjes, familie en vrienden. Probeer er lekker van te genieten!
Dat dit nieuwe levensjaar jullie maar heel veel geluk, liefde, gezondheid, passie, romantiek, kluswerk, vreugde en nog 1001 wensen mag brengen!

Dikke verjaardagsknuffel en  Nathalie

Terug
Bovenaan