Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hahahah MamaJm heeft nu echt de plaatjes gevonden hoor, leukleuk!
Uhm nu weet ik al niet meer wat ik wou zeggen, hihih

Oh ja vanmorgen hadden jullie lekker met zjin 3tjes kunnen uitslapen en nu nog lekker ff rust omdat je twee mannetjes lagen te slapen. Dus nu is het weer mama tijd, hihih.  

Hahah dank je voor het beetje zon. Pas je wel op dat het nu bij jullie niet gaan regenen. Denk niet dat iedereen het leuk vind dat je de zon met mij deeld. Denk maar aan de mensen die bijv. vandaag gaan bbq-en en dan deel jij de zon met een kluskippie uit Drenthe, hhaha.

Fijne middag nog meid! Liefs Nathalie

Jaaaaa gelukt...

Deze was... Alleen is de morgen alweer verdwenen, maar wou hem jullie ook niet onthouden... Al die extra glitters.. ;)

Dank je Elmoooo voor de glittertjes, dat word dus een nieuw plaatje zoeken, want tis nu middag, hihih. Hahah nee hoor meis. Klets gewoon gezellig mee. Hoe is ie met je vandaag?

Liefs Nathalie

Haha die Nathalie...nou ik vind dat plaatjes het hier wel een beetje opfleuren toch....? alleen maar steeds lappen tekst. een plaatje zegt soms ook veel hoor!! hihi vandaar!

En vooral dat plaatje net voor Joepie vond ik erg toepasselijk..zoiets kan je soms met woorden niet omschrijven of uitdrukken ofzo..vandaar...mijn plaatjes actie hihi...
Nou ik ga de zon voor iedereen een beetje verdelen hier dan maar voordat ik ruzie krijg hihi

En nu ff van mn mannetjes genieten hoor. ff lekker bakkie thee drinken...Fijne zondag allemaal verders.... en vast nog wel totvanavond...
liefs mij

Ik vind de plaatjes ook heel leuk hoor meis.
Geniet lekker van je middag samen met je mannetjes!

Als je zo'n vierkantje om je plaatje krijg moet je ff op backspace duwen dan is ie weg (ben ik achter gekomen) Niet te hard drukken anders is het plaatje ook weg, hihih

Liefs Nathalie

Ik heb een heel toepasselijk plaatje gevonden voor ons allemaal!

Dikke knuffel! Nathalie

hiihih hallo allemaal, ik kom een beetje dom binnen maar ik ben zoekende waar ik op mn plekje ben, komtie ( voorstel rondje)
ik ben Petra en 29 jaar sinds 18 april 08 getrouwd ( vers van de pers laat maar zeggen en moeder van een dochter van 5.
We zijn nu al 10 maanden bezig en het wil nog niet echt lukken, maar ...........ik heb zomaar een beetje hoop gekregen mijn cycles is 25/30 dagen en vandaag is dag 30 wat het spannend maakt is dat ik dus op en aan misselijk ben, ziek, offe??? ik heb onverwachts op het plein ( toen ik mn dochter ging halen) over gegeven toen dachten ze al van ...nou....... ihihhi en ik denk nu ook van nou......... maar ja getest en nog niks tezien.
Ik zat al gezellig bij de maartje te kleppen maar ja dat is natuurlijk de maart groep en daar hoor ik niet echt meer bij dus ben ik door verwezen naar jullie.

nou hopen op een gezellige en zeer vruchtbare tijd hier samen met jullie

liefs vlinder379

Zal ik je hier dan maar in ons lijstje opnemen meis?
Gezellig dat je met ons mee komt kletsen. Ik denk dat je hier wel je plekje zult vinden. We hebben net een paar dagen geleden een nieuw kluskippie verwelkomt en die noemt het al als in een warm nest thuis komen, hihih. Hoe toepasselijk! Heel veel lees-klets plezier!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan