Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Haha vlindertje379, ze voelt zich doorverwezen..je lijk wel in het ZH..haha mw u wordt doorverwezen naar een andere groep..hihi als het maar vooruitgang boekt he meis...haha... Ik duim ook voor je, net als dat toepasselijke plaatje van Nathalie..grappig hoor..ik vind Didl erg grappig en heeft veel lieve plaatjes....
nou succes en we horen wel alst raak mocht zijn vlinder! zou super zijn!! duim duim duim!!
En ik zalt eens proberen Nathalie met dat esc..hihi maar idd niet TE hard, dan is floep t hele plaatje foetsie...
Heb net ff snel date afgesproken met vrienden via msn..dus daar gaan we nu zo heen!! ff gezellig bakkie doen en ws ook ff lekker makkelijk frietjes mee eten..zij hebben sinds begin dit jaar nieuw huis en zijn we eigenlijk nog nooit echt wezen kijken..komt soms gewoon ff niet van..nu wel opeens dus..hihi ze hebben 2 kids. 1 die in groep 2 zit dacht ik en 1 die iets ouder is dan ons zoontje, dus wordt wel gezelli! totlatersss
Liefs mij

jaaaaaaaa graag zet me maar bij het lijstje wat wil je allemaal weten om er in tezetten bedoel ik roep maar!!

enne tja net of ik bij het ZH zit he hahahahah maar geeft niks hoor ihihih als het maar gezellig is enne..... dan zit ik hier wel op mn plekkie geloof ik

gegevens,

Petra 29 jaar 1 dochter van 5
cycles 25/30 dgn
verwacht ongestedheid datum 25 mei
nu 10 maanden onder weg

zo genoeg???ik hoor het wel

NOD lijstje:

Nathalie                                3e ronde 1e kindje                             30-05-08
Jolie80                         3e ronde 2e kindje                     05-06-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             03-06-08      (34 dgn)    

Mamoetje                           6e ronde 1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)

Miranda                                  5e ronde 1e kindje                              14-06-08    

Joepie                                      4e ronde 1e kindje                             14-06-08
Mickje                                      4e ronde 1e kindje                               18-06-08
Collie                                        5e ronde 1e kindje                                19-06-08
Esseltje                                 5e ronde 1e kindje                                20-06-08 (dan ook jarig, 30)

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Kimmie                                 1e ronde 1e kindje                               25-05-08
Vlinder                                10e ronde 1e kindje                               25-05-08

Mamoetje                            6e ronde 1e kindje                             28-05-08      (28 dgn)  

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

Maureen                               3e ronde 1e kindje                              22-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R

ozemarijke    3e ronde 1e kindje        uitgeteld  op 30 oktober 2008

Maart: Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008

Mei : Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009

Mei : Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  

Mei: Gerdien                            5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                             1e bezoek                             02-06-08
Bolle                             2e bezoek                             10-06-08
Dotje                              1e bezoek                              16-06-08     11.20 uur
Gerdien                      1e bezoek                              19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle                    1e echo              14-05-08
Elmoo                1e echo              19-05-08         2e echo        06-06-08
Dotje                    1e echo              16-06-08       11.00 uur

Terug
Bovenaan