Kluskippies wannabe/gonnabe moms 2!!!

Hmmm gaat van alles mis, komt geen plaatje in beeld... Wou jullie even met heel veel   glitters goeiemorgen wensen...  Probeer ik straks wel even weer opnieuw...

Daarna een nieuw bericht geschreven maar met verzenden werd ik ineens van internet gegooid... Hopelijk gaat het nu lukken...

Nathalie nog gefeliciteerd met je opa, inderdaad een hele mooie leeftijd. Vond je opa het ook een leuk feestje?

Joepie wat vervelend voor je zus zeg! Kan me voorstellen dat jij je er ook verdrietig onder voelt... opelijk kan haar vriend er nu in alle rust even over nadenken en gaat hij beseffen dat hij helemaal niet zonder je zus kan en wil....! Ik zal voor jullie duimen in elk geval...

Toepasselijk plaatje, want hier regend het de hele dag al. Wat is dit nou kluskippies er is maar weinig gekletst met dit rotweer zeg! Ik heb lekker een luie zondag hoor. Gewoon trainingsbroek aangetrokken, haren als warboel op mijn koppie, hihih. Lig nu lekker met een dekentje op de bank. Half F1 kijken met mijn mannetje en natuurlijk hier alles ff bij lezen.

Elmoo hoe is het met jou meis? Als je plaatje wilt plakken moet je gewoon kopieren en plakken, dat lukt het beste ipv die codes. Ben wel benieuwd naar je plaatje.

Hoe is het met de rest van de kippies? Wens jullie een fijne zondag!

Liefs Nathalie

Heej kippies, hier geen regen te bekennen hoor ... vanmorgen wel een beetje, maar nu ist wel beetje zonnig kan ik zeggen! heerlijk...misschien zo als zoonlief ff lekker eindje wandelen..eendjes voeren enzo vind hij altijd grappig..
Ben ook wel benieuwd naar het plaatje van Elmoo....ik zag gister ook nog ergens een grappig toepasselijk plaatje..ga um us ff zoeken....

Het was een ander plaatje, maar deze kippies zijn ook wel schattig he...hihi
Fijne zondag iedereen!! geniet lekker van je mannetje of gezinnetje of al het andere wat je aant doen bent....

Hallo lieve meiden!

Sjonge jonge, het is hier echt hartstikke rustig! Heeft iedereen er een beetje genoeg van ofzo???hihi...Mickje is een weekendje weg, dus dat kan ik begrijpen, Mir neemt even afstand, Miranda is druk met het huis...euhm...Het is niet echt spannend op de wachtbank, want antoinette is spoorloos, Mamoetje heeft nog geen cyclus van 28 dagen! Maureen is heeeeeeeeel rustig...dus we weten ook niet veel! Alleen die van Naath komt er zo aan of niet??

Hier gaat het wel weer redelijk, heb er nog veel verdriet om,maar duidelijk is wel dat m'n zwager er even helemaal doorheen zit! M'n zus was er vanmorgen om wat kleren op te halen en hij zou eigenlijk niet thuis zijn, maar dat was hij wel...veel gepraat, veel gehuild...maandag belt m'n zus een psycholoog (waar ze eerder is geweest, omdat ze hypochondrisch is, dat is als je elke keer bang bent dat je ongeneeslijk ziek bent ofzo!) en daar gaan ze dan met z'n tweeën heen, over wat de beste stap is en daarna gaat m'n zwager ook alleen...hij is gewoon depressief volgens mij...heeft te maken met vroeger, met z'n werk, met zijn zelfbeeld enz enz...ik hoop dat hij er snel weer bovenop komt, want dit verdiend hij niet!

Nog een goeie week en dan heb ik m'n eisprong alweer...ben er toch minder druk mee door dit gedoe...m'n vriendje heeft vrijdag ook gesolliciteerd op een andere baan en daar zitten we veel mee in ons hoofd! Ze had die zelfde avond al gebeld, maar toen was m'n vriend aan de tel, dus sprak ze een voicemail in dat ze nog wel terug zou bellen...dat wordt dus waarschijnlijk morgen! Ook heb ik gehoord dat ik tot 23 feb. in dezelfde groep kan blijven (groep 1, ma-di-wo) en dan een adv-dag in groep 8 of do. of vr. maar da's het hele jaar...en mocht ik zwanger zijn deze ronde, dan ben ik 23 feb. uitgerekend...nie helemaal handig...maar mocht ik zwanger zijn, dat pech hoor, dan ben ik er superblij mee, want daarvoor ben ik toch hier en mocht het niet zo zijn,dan zou ik heel teleurgesteld zijn,maar komt het wel goed uit qua werk!

Bolle en Esseltje, hoe is het met jullie? Maken jullie je niet druk dat je werkloos bent/raakt????

MamaJM...lekker in bad geweest? Leuk is dat, dat je al samen kunt ravotten met je mannetje en zoontje! Dan besef je denk ik wel even heel goed wat je hebt of niet? Fijn dat het vloeien wat minder is en dat je wat lekkerder voelt! Gaan jullie het wel meteen weer proberen??

Naath, jij kletst maar door he, hihi! Ook als er niemand is weet jij wel wat te typen. Wat heb je je opa gegeven voor zijn verjaardag???

Dames, sorry voor m'n ego-berichtje, maar m'n hoofd loopt ff over!

Fijne zondag!

Knuffel Joepie

Ahhhhhh lief plaatje hoor. Dat zijn wij tweetjes, die hier in de room hangen, omdat niemand mee kletst, sniksnik,hihihi

Ikkke wil ook beetje zon!!!! Tis hier grauw, fris en nat! Maar okay ik ben toch niet van plan om vandaag iets zinnigs te gaan doen, hihih. Ik heb echt een luie dag vandaag. Me vast klaarstomen voor deze week, hihih

Heb net een afspraak gemaakt met oud schoolvriendin dat we 26 juni naar de bios gaan. We hebben het beide zo druk dat we gewoon maar datum plannen, en dat is dus pas over een maandje, erg toch. Tja zei zit heel erg met haar werk enzo, dus dan krijg je dat hè. Maar we spreken dan gewoon gezellig af en dan plannen we dan wel weer iets. Al valt het soms lastige te plannen met het werk van haar en haar vriend.

Liefs Nathalie

JOEPIEEEEEEEEEEE, speciaal

Alsjeblieft meis!

Gezellig dat je komt kletsen. Hoe groot of lang je ego verhaal ook is. Wat denk je waarom ik hier zoveel klets, er gebeurd zoveel op het moment. En dan is het heerlijk om hier ff van je af te kunnen typen meis.

Wat naar allemaal van je zwager en zus zeg. Wel goed dat ze nog samen hebben gekletst en samen in gesprek gaan met therapie. Pff zeg gaat veel in jou koppie om ook of niet. Je zus is dus steeds heel bang dat ze ernstig ziek word? En heeft ze dat ook in haar naaste omgeving dat ze bang dat bijv jij of je ouders iets krijgen? Jeetje wel ingrijpend hoor.

Mijn nod is 30 mei, nog 5 daagjes dus. Komt steeds dichterbij. Al voel ik er niet echt iets bij. Het is idd minder spannend nu. Hopelijk komen snel de meiden ons op de hoogte houden, wel zo leuk.

Je vriend misschien nieuwe baan? Raakt hij zijn baan kwijt of is hij gewoon opzoek naar nieuwe uitdaging? Wat wil hij gaan doen? Ben benieuwd, zal voor jullie duimen dat er morgen een positief telefoontje komt! En goed zeg dat je tot 23 februari kunt blijven zowiezo. Geeft wel ff lekker wat zekerheid hè. En ja meis als je zwanger mag zijn komt er vast wel weer iets voor je weer. Ben idd benieuwd hoe het met de meiden is zonder werk.

Ik ga dit berichtje maar eens ff posten, dan hebben jullie weer iets te lezen.

Liefs Nathalie

Heeej Joepie wat een heftig moeilijk verhaal zeg..wat een rot situatie! kan me voorstellen dat je ff wat minder aan zwangerschap enzo denkt en meer met je zusje en vriend bezig bent! misschien ben jij dan nu wel zo spontaan zwanger, dat zou nog weer wat leuks zijn in al die narigheid toch...pfff meid heel veel sterkte en hopelijk komt alles weer goed met je zusje en haar vriend... moeilijk hoor!! hebben ze idd niet verdiend. sneu is dat he.. sterkte hoor!

En Nathalie leuk zeg een afspraakje met je vriendin. ik herken dat zo goed! Pfff heb ook een vriendin die ik misschien al paar maanden niet gezien heeft. zij net andere baan nog niet zolang verkering..woonde samen met vriendin zeg maar(geen pot ofzo hoor) maar gewoon als vriendinnen...hihi die is nu zwanger en gaat trouwen en is zij ceremonimeester dus ook heel druk met vanalles en nogwat natuurlijk...dus nu hadden we pas ook eindelijk een afspraak, voor 4juni...ohoh hebben we echt heel wat bij te beppen...wel weer leuk zo us!
Als je naar bios ga spreekje elkaar natuurlijk niet zo echt. ga je erna vast nog ff gezellig ergens wat drinken ofzo? leuk hoor! geniet ervan!

Ik hoor zoonlief weer wakker worden hier..is weer klaar met slapen, dus weer gedaan met de rust hier in huis... hihi... wel genieten hoor dat lieve mannetje. en zoals Joepie ook zegt. we genieten dubbel van hem! we hebben al wat tenminste, veel van jullie gaan voor de 1ste en hebben nog niks, dus wij mogen niet klagen en genieten volop van elkaar!!

Ik zal de zon beetje naar jou toe blazen hoor Nathalie....pffffffffffffff komt ie aan!! haha

Ik fleur de boel hier wel beetje op...hihi...

Terug
Bovenaan