Hallo lieve meiden!
Sjonge jonge, het is hier echt hartstikke rustig! Heeft iedereen er een beetje genoeg van ofzo???hihi...Mickje is een weekendje weg, dus dat kan ik begrijpen, Mir neemt even afstand, Miranda is druk met het huis...euhm...Het is niet echt spannend op de wachtbank, want antoinette is spoorloos, Mamoetje heeft nog geen cyclus van 28 dagen! Maureen is heeeeeeeeel rustig...dus we weten ook niet veel! Alleen die van Naath komt er zo aan of niet??
Hier gaat het wel weer redelijk, heb er nog veel verdriet om,maar duidelijk is wel dat m'n zwager er even helemaal doorheen zit! M'n zus was er vanmorgen om wat kleren op te halen en hij zou eigenlijk niet thuis zijn, maar dat was hij wel...veel gepraat, veel gehuild...maandag belt m'n zus een psycholoog (waar ze eerder is geweest, omdat ze hypochondrisch is, dat is als je elke keer bang bent dat je ongeneeslijk ziek bent ofzo!) en daar gaan ze dan met z'n tweeën heen, over wat de beste stap is en daarna gaat m'n zwager ook alleen...hij is gewoon depressief volgens mij...heeft te maken met vroeger, met z'n werk, met zijn zelfbeeld enz enz...ik hoop dat hij er snel weer bovenop komt, want dit verdiend hij niet!
Nog een goeie week en dan heb ik m'n eisprong alweer...ben er toch minder druk mee door dit gedoe...m'n vriendje heeft vrijdag ook gesolliciteerd op een andere baan en daar zitten we veel mee in ons hoofd! Ze had die zelfde avond al gebeld, maar toen was m'n vriend aan de tel, dus sprak ze een voicemail in dat ze nog wel terug zou bellen...dat wordt dus waarschijnlijk morgen! Ook heb ik gehoord dat ik tot 23 feb. in dezelfde groep kan blijven (groep 1, ma-di-wo) en dan een adv-dag in groep 8 of do. of vr. maar da's het hele jaar...en mocht ik zwanger zijn deze ronde, dan ben ik 23 feb. uitgerekend...nie helemaal handig...maar mocht ik zwanger zijn, dat pech hoor, dan ben ik er superblij mee, want daarvoor ben ik toch hier en mocht het niet zo zijn,dan zou ik heel teleurgesteld zijn,maar komt het wel goed uit qua werk!
Bolle en Esseltje, hoe is het met jullie? Maken jullie je niet druk dat je werkloos bent/raakt????
MamaJM...lekker in bad geweest? Leuk is dat, dat je al samen kunt ravotten met je mannetje en zoontje! Dan besef je denk ik wel even heel goed wat je hebt of niet? Fijn dat het vloeien wat minder is en dat je wat lekkerder voelt! Gaan jullie het wel meteen weer proberen??
Naath, jij kletst maar door he, hihi! Ook als er niemand is weet jij wel wat te typen. Wat heb je je opa gegeven voor zijn verjaardag???
Dames, sorry voor m'n ego-berichtje, maar m'n hoofd loopt ff over!
Fijne zondag!
Knuffel Joepie